• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • B01A1455 poziom fotograf
      Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość
    • Lucyna Janik foto
      Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą
    • Alina poziom
      Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!
    • B01A9618 Joanna poziom1
      Pokora i respekt kreują własną markę!
    • BeataPotoczna poziom
      Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • ikona1234praca7
      Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    • B01A9601 poziom
      Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    • kobieta sukcesu w biznesie
      Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    • ciaza
      Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza
    • Renata poziom 5
      Renata Zielezińska: Zalety wirtualnej asystentki
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • kleszcz 1 1
      Co musisz wiedzieć o kleszczach?
    • ikona1234zdrowie.leki3
      O interakcjach leków z żywnością
    • mezczyznaikonynowe123
      Przerzuty nowotworowe w kościach się leczy?
    • Fot.PAP
      Praca mózgu: dysortografia to nie lżejsza forma dysleksji
    • 3 DSC04560
      Gratka dla fanów fotografii na Fabrycznej 13 w Krakowie!
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • naukowczyni
      Przestrzeń dla debaty nad etyką w technologii
    • wlosypolecie123
      Pijawki lekarskie – dawna metoda stosowana i dziś
    • HOTEL BIALOWIESKI4 poziom
      Boże Ciało w Królewskiej Białowieży!
    • Woda dla dzieci
      Jak zaradzić wypaleniu rodzicielskiemu
    • nauka
      Świńskie organy będą ratować ludzkie życie?
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • wilno
      W Wilnie chłodnik doczekał się własnej parady
    • koloryowocow ikona
      Cytrusy i leki to złe połączenie
    • Hotel Bialowieza macnowphoto.pl 2
      Wykorzystaj bon turystyczny w Białowieży!
    • wlosypawie123
      Dietą powstrzymasz siwienie włosów?
    • ból głowy 1
      Można mieć zawał serca i o tym nie wiedzieć?
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

Kobiety Showbiznesu

Joanna Brodzik: Jestem kosmetyczną minimalistką

Joanna Brodzik: Jestem kosmetyczną minimalistką
Michal Karas
23 lutego 2025

Z przyjemnością zawiadamiamy, że dzięki współpracy z marką UZDROVISCO mogliśmy obdarować kilka dni temu wspaniałymi prezentami kosmetycznymi nasze wyjątkowe Prelegentki oraz Bohaterki kampanii społecznej #JestemPewna, realizowanej w ramach projektu „Sukces jest kobietą”, Uczestniczki, które przybyły na premierę kampanii i zaszczyciły nas swoją obecnością a także wszystkich Partnerów projektu. Zapraszamy do przeczytania wywiadu z Joanną Brodzik, kobietą pełną pasji i charyzmy i Ambasadorką marki UZDROVISCO!

Joanna Brodzik – aktorka od 25 lat związana z teatrem, telewizją i filmem, producentka kreatywna spektaklu „Wstydź się”, autorka książki „Umami. Opowieści i przepisy”, dyplomowana trenerka I stopnia szkoły Trop, działaczka społeczna, prezeska fundacji „Opiekun serca”. A przede wszystkim kobieta, niezwykle ciepła, jednak mocno stąpająca po ziemi. Prawdziwa w tym jaka jest, bez ściemy. Kobieta, która potrafi otworzyć rozmowę na każdy temat, jak sama mówi small talki już dawno przestały ją interesować. To wszystko sprawiło, że zauroczyła swoją osobą polską markę kosmetyczną UZDROVISCO i została jej Ambasadorką.

UZDROVISCO: Podobno bardzo lubi Pani cytat z książki Alicji Długołęckiej pt. „Przypływ” podkreślający, że „menopauza to nie przekwitanie, lecz owocowanie”. Jak Pani go rozumie?

Joanna Brodzik, aktorka, producentka i działaczka społeczna: Bardzo lubię ten cytat, bo zmienia perspektywę wobec naturalnego czasu w życiu każdej kobiety a krzywdząco i stygmatyzująco nazywanym przekwitaniem.

Dla mnie menopauza to czas zbiorów, rozwoju i radości płynącej ze świadomości.

Nagroda za dojrzewanie, za to, co udało się nam w życiu do tej pory osiągnąć: za w dużej mierze już odchowane dzieci, za przepracowane trudy, za mądrość, którą zyskałyśmy.

To czas, w którym kobiety mogą się cieszyć z ogromu możliwości, jakie są jeszcze przed nimi, dostrzegać otwierające się potencjały, patrzeć na siebie z troską i dbać o swój dobrostan.

Ten czas zaprasza nas do przyjęcia i zrozumienia wartości, jakie niesie. Wiele z nas musi się tego nauczyć, burząc stare, szkodliwe i wtłoczone im przez świat poczucie wstydu, jakoby wraz z menopauzą traciły prawo do celebrowania swojej kobiecości. Przecież to kompletna bzdura! To czas nowego początku, a nie końca!

JBrodzik poziom jpg

Jak z upływem czasu zmieniał się Pani stosunek do własnego ciała i urody?

Czas zmian następował powoli i był związany ze zmianami mojego wyglądu w czasie dorastania. Jako dziecko miałam bardzo ciemne włosy i bujne brwi (a właściwie jedną monobrew – śmiech) co skłaniało ludzi do określania mnie mianem „cyganicha”, musiałam borykać się z etykietką „wąsatej” i raczej mało urodziwej dziewczynki, a do tego niekoniecznie szczupłej. W okresie dorastania z brzydkiego kaczątka, przeistoczyłam się i… moja kobiecość została poddana bolesnej próbie. Byłam traktowana przedmiotowo, postrzegana przez pryzmat cielesności. To bardzo zaburza radość, jaką powinnyśmy z naszej kobiecości czerpać w tym czasie. W szkole teatralnej, ta moja cielesność, uroda, stały się ogromnym problemem dla… nauczycieli, którzy nie traktowali mnie poważnie i nie wróżyli kariery. Umniejszali mojemu talentowi. Te wszystkie doświadczenia, to też doświadczenia wstydu (a to przecież najbardziej blokująca emocja), które zaskutkowały licznymi kompleksami. Pozbywanie się ich, to był proces. Długi proces. Całe szczęście nagrodą jaką dostajemy w zamian za zmarszczki jest dojrzałość i mądrość. Pracowałam nad sobą i cały czas to robię, staram się patrzeć w głąb, zadaję sobie dużo pytań, zgłębiam, rozwijam się… Dzisiaj mogę powiedzieć, że umiem cieszyć się z wyglądu, w pełni siebie akceptuję (co nie znaczy, że jestem bezkrytyczna), nie mam potrzeby przypodobania się innym… chciałabym, aby mocno w tym miejscu wybrzmiało zdanie z Brene Brown, że odwaga, to przepracowany akt strachu. Ja już wielu rzeczy dzisiaj się nie boję. Jestem odważna, także w kwestii mojego wyglądu.

A jak z upływem czasu zmienił się sposób, w jaki dba Pani o skórę? Co stawia sobie Pani za cel w pielęgnacji cery?

Mój wizerunek, to jak wyglądam jest dla mnie kluczowe, w głównej mierze ze względu na moją pracę. Dlatego zawsze dbałam o skórę, ale dzisiaj jestem kosmetyczną minimalistką. Nadmiar bodźców, także tych dostarczanych skórze przez różnorakie kosmetyki, uważam za niepotrzebny i wręcz szkodliwy. Kiedyś łatwiej „łapałam” się na kosmetyczne nowinki, dzisiaj ważniejszym dla mnie aspektem jest troska o potrzeby całego organizmu, zarówno w sferze zdrowotnej, jak i emocjonalnej.

Dlatego staram się robić jak najwięcej dla swojego dobrostanu pozostając jednocześnie maksymalnie naturalną. Na co dzień raczej się nie maluję lub robię to naprawdę w minimalnym stopniu, używając np. kremu tonującego zamiast podkładu. Podoba mi się, że my, kobiety dojrzałe jesteśmy coraz bardziej zadbane i bardziej naturalne niż jeszcze kilka, kilkanaście lat temu.

Oczywiście obserwuję też skórę i staram się pielęgnację dopasowywać do jej zmieniających się potrzeb, bo z wiekiem wyglądały one różnie. Mam inny krem na dzień i osobny na noc, czasem nałożę kosmetyk pod oczy. Lubię też sama przygotowywać sobie pielęgnacyjne specjały jak np. peelingi do ciała. Do moich ulubionych wykorzystuję najczęściej kawę i brązowy cukier. Myślę też, że mój dobry stan skory, to także wynik pasji kulinarnej i regularnego pichcenia m.in. bardzo bogatych w kolagen bulionów (śmiech) oraz to, że od lat nie jem białego cukru.

BIOKLINIKA Brodzik poziom2 jpg

Czym kieruje się Pani wybierając kosmetyki? Czy szuka Pani w ich składach jakiś konkretnych substancji?

Kiedyś wystarczał mi krem nawilżający. Dzisiaj szukam kosmetyków wielofunkcyjnych, kompleksowo dbających o potrzeby mojej skóry. Takich, które nie tylko ją wzmocnią i wygładzą, ale zapewnią też odpowiednie nawodnienie i będą stymulowały komórki skóry, wpływając na poprawę jędrności.

Szukam dobrej jakości składników tłuszczowych, bo dla mnie wzmocnienie bariery naskórkowej to podstawa, a oprócz tego witamina A. Ostatnim moim odkryciem jest Retinal. Kremy z tym składnikiem stosuję nawet na dzień, bo ta forma witaminy A nie uwrażliwia, jest bezpieczna nawet dla skór wrażliwych i naczynkowych. Cenię też sobie ceramidy i nowoczesne składniki roślinne.

Jak wygląda Pani codzienny rytuał pielęgnacyjny? Jakich kosmetyków Pani używa?

Oczywiście podstawą jest dobrze oczyszczanie. Ze względu na mój zawód i częsty makijaż sceniczny zwracam uwagę na dobry efekt demakijażu bez podrażnień. Zawsze oczyszczam skórę kilku etapowo np. płyn micelarny lub olejek, a później żel lub pianka. Tylko wówczas mam poczucie naprawdę dobrze umytej skóry.

W dni wolne od występów przemywam skórę wodą mineralną i delikatnym produktem oczyszczającym. Nie stosuję wówczas wacików. Potem wystarczy już tylko krem na dzień. Serum stosuję rzadko i głównie wieczorem pod krem. Na wielkie wyjście czy imprezę dokładam jeszcze produkt pod oczy. Na co dzień się nie maluję.

Który z kosmetyków z linii BIOKLINIKA jest Pani ulubieńcem i dlaczego?

Mam dwóch ulubieńców: przeciwzmarszczkowy krem ujędrniający 50+ i przeciwzmarszczkowy krem regenerujący 70+. Pierwszy jest doskonały na dzień. Szybko się wchłania, zapewnia komfort na cały dzień, świetnie nawilża i nie obciąża, choć zostawia przyjemnie otulającą powłoczkę. Drugi kocham za bogatszą, bardziej odżywczą formułę. Po całym dniu, szczególnie gdy pracuje w lampach, moja skóra potrzebuje takiego solidnego wzmocnienia, a zawarte w nim ceramidy cudownie działają na naskórek. Warstwa lipidowa, jaką zostawia jest bardzo przyjemna, taka welwetowa, nie ma nic wspólnego z ciężką wazeliną i to daje mi ogromną przyjemność. Rano, gdy się budzę, skóra jest doskonale miękka, nawilżona i cudownie gładka. Ten moment, kiedy sięgam po krem 70+ sprawia mi jakąś dziką radość. Raz, dwa, trzy… Baba Jaga patrzy! (śmiech) 70 na słoiku to tylko liczba pomagająca znaleźć najodpowiedniejszy dobór składników, a nie wyrok! Tu nie ma nic o wstydzie, tu jest tylko świadomość potrzeb skóry. Stosuję już je w takim układzie drugi miesiąc i naprawdę skóra jest w lepszej kondycji. Czuję i widzę różnicę.

BIOKLINIKA Brodzik poziom jpg

Została Pani Ambasadorską marki Uzdrovisco. Dlaczego zdecydowała się Pani na tę współpracę?

Ta współpraca myślę, poniekąd była nam pisana (śmiech).

Na 50. urodziny dostałam od bliskiej mi kobiety serum napinacz pod oczy z linii Świetlik, właśnie tej marki. Zastosowałam i naprawdę okazało się fajne. Nie znałam wówczas marki Uzdrovisco, ale z zaciekawieniem weszłam na ich stronę, czytałam i przeglądałam. Spodobał mi się ich świat, to jak właścicielki budują markę, jakim językiem mówią do kobiet, jak dbają nie tylko o ich piękno, ale też o sferę emocjonalną, o ich dobrostan. Składy, produkty i ich opisy są uczciwe i rzetelne. A komunikacja oparta na autentyczności, świadomości i szacunku dla odbiorcy jest mi wyjątkowo bliska. Kilka dni później zadzwoniła do mnie brand manager Uzdrovisco z propozycją współpracy. Zbieg okoliczności? Przypadek? Nie sądzę. Głęboko wierzę, że pod cienką siatką przypadku kryje się gęsto zapleciona nić sensu. Zapracowałam sobie na komfort wybierania takich aktywności i takich współprac, które w pełni ze mną współgrają i z którymi mogę się utożsamić.

Linia Bioklinika i komunikacja Uzdrovisco zarówno na poziomie meta, jak i na poziomie składów i produktów, bardzo do mnie przemawia.

Profesjonalność, autentyczność i świadomość.

Ta współpraca przyniesie wiele dobrego!

Wraz z marką Uzdrovisco zdecydowała się Pani na to, żeby zdjęcia, które powstały przy okazji kampanii reklamowej, opublikować bez retuszu?

Tak. To była nasza wspólna decyzja: moja i Uzdrovisco. Kosmetyki i przekaz budowany na autentyczności, na naturalności musi być poparty autentycznością wizerunku. To oczywiste i dla mnie i dla Uzdrovisco.

Mam w sobie zgodę na to, jak wyglądam, nie wstydzę się moich zmarszczek i nie widzę powodu, aby je retuszować.

uzdrov logo jpg

Po więcej informacji o działalności marki UZDROVISCO zapraszamy tutaj:

https://uzdrovisco.com/

Źródło oraz zdjęcia: materiał promocyjny Partnera

Related ItemsJoanna Brodzikkosmetykikosmetyki naturalnePolecanesukces jest kobietąuzdrovisko
Kobiety Showbiznesu
23 lutego 2025
Michal Karas

Related ItemsJoanna Brodzikkosmetykikosmetyki naturalnePolecanesukces jest kobietąuzdrovisko

More in Kobiety Showbiznesu

WSPOLNE1

#KOBIETYwGRZE: Dla nich niemożliwe nie istnieje!

Michal Karas21 marca 2025
Read More
JoannaModrzewska

Joanna Modrzewska z Pucharem Świata w sportach motocyklowych

Ela Prochowicz27 grudnia 2024
Read More
mam tak samo jak ty

Dorota Masłowska: Mam tak samo jak ty

Michal Karas14 czerwca 2024
Read More
KrystynaZbylut

Krystyna Zbylut: Pasja do piękna tego świata

Michal Karas19 marca 2024
Read More
Ewelina Klimko

Ewelina Klimko: Historia z książkami w tle

Michal Karas22 lutego 2024
Read More
Marta5poziom

Marta Gawłowska: Fryzura idealna jest możliwa!

Michal Karas6 grudnia 2023
Read More
prace 1

Sylwia Jędrzejewska: Sztuka jest Kobietą

Edyta Nowicka16 maja 2023
Read More
Natalia Szroeder 1 1

Natalia Szroeder ambasadorką Czujesz Klimat? Rossmanna

Dagna.Starowieyska9 lutego 2023
Read More
Dorota Maslowska

Kreator Kultury dla Doroty Masłowskiej

Michal Karas18 stycznia 2023
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • ikona1234praca7
    Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    W praktyce17 maja 2025
  • B01A9601 poziom
    Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    W praktyce8 maja 2025
  • kobieta sukcesu w biznesie
    Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    W praktyce8 maja 2025

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version