• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • B01A1455 poziom fotograf
      Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość
    • Lucyna Janik foto
      Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą
    • Alina poziom
      Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!
    • B01A9618 Joanna poziom1
      Pokora i respekt kreują własną markę!
    • BeataPotoczna poziom
      Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • sztuczna inteligencja 1
      Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    • ikona1234praca7
      Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    • B01A9601 poziom
      Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    • kobieta sukcesu w biznesie
      Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    • ciaza
      Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • zebyikona
      Ocet jabłkowy może zaszkodzić zębom?
    • nogi wakacje
      Udar czy osłabienie cieplne? Poznaj objawy
    • ludzieikonynowe123
      Rady na problemy seniorów ze snem
    • zdrowie cukier ikona 123nowe
      Nie masz cukrzycy? A może o niej nie wiesz?
    • nastolatka
      Słabe narkotyki? Nie istnieją!
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • dziecko na basenie dla niektorych gosci najgorszy widok
      Skok na główkę? Tylko w basenie
    • Pustynia Wielkiego Jeziora Słonego3
      Zdrowie seniorów zagrożone przez kryzys klimatyczny
    • Przypadkiem poziom3
      Jak przypadkowe odkrycia zmieniły świat?
    • Depositphotos 24644669 original
      Boli, więc żyjesz? Tak nie musi być!
    • ikona1234praca komputer
      Pole elektromagnetyczne bez wpływu na samopoczucie
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • ikona123sport.zdrowie5
      Sport to świetne lekarstwo na krążenie
    • dzieciulicyikonynowe123
      Na świecie żyje 110 milionów uchodźców
    • klotnia123
      Kłótnie w związku: o tym, co ważne i niedostrzeżone
    • zdrowie po 40
      Ile kosztują programy prozdrowotne?
    • wilno
      W Wilnie chłodnik doczekał się własnej parady
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

Kobiety Biznesu

Magdalena Napieraj: Ciągle szukam wyzwań!

Magdalena Napieraj: Ciągle szukam wyzwań!
Anna Chodacka-Penier
13 lutego 2018

Miejsce, w którym ślubne marzenia stają się rzeczywistością. Która przyszła panna młoda nie zechciałaby takiego odwiedzić? Magdalena Napieraj, to charyzmatyczna właścicielka salonu CLOO, która dzięki pasji, cierpliwości i uporowi stworzyła przestrzeń dla kobiet, w której spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających przyszłych mężatek.

Pani Magdaleno, prowadzi pani ekskluzywny salon z przepięknymi kolekcjami sukien ślubnych – CLOO. Dlaczego akurat taką branżą się pani zajęła? I jak wyglądały pani początki?

Magdalena Napieraj, właścicielka salonu CLOO: Pochodzę z krawieckiej rodziny. Jako dziecko obserwowałam jak szyła moja babcia. Jej stara maszyna stoi dzisiaj w moim salonie. Marzyłam o tym, żeby kiedyś znaleźć się w cudownym świecie mody. W szkole podstawowej, we wszystkich zeszytach rysowałam projekty sukien ślubnych i wieczorowych, nierzadko dostając za to uwagi. Jako nastolatka zdałam sobie sprawę, że niestety nie potrafię rysować i moje marzenie o zostaniu projektantką odeszło gdzieś daleko. Ale moje zainteresowanie modą pozostało. Czytałam biografie znanych projektantów mody i okazało się, że ich początki również nie były łatwe. Uznałam wtedy, że się nie poddam. Skoro nie drzwiami, to można wejść też oknem (śmiech).

Zbiegło się to z momentem w moim życiu, kiedy rozpoczęłam poszukiwania sukni ślubnej dla siebie. Odwiedziłam mnóstwo salonów i uświadomiłam sobie, że w żadnym z nich nie czułam się wyjątkowo. Właśnie wtedy, zapragnęłam stworzyć takie miejsce dla przyszłych panien młodych, w którym nie tylko kupowałyby suknię ślubną, ale kupowałyby swoje marzenia, poczuły się jak „księżniczki”. Chciałam, żeby kobiety, które odwiedzą mój salon miały świadomość, że mogą liczyć na moją pomoc na każdym etapie ślubnych przygotowań.

Niestety początki nie były łatwe, ponieważ przez mój młody wiek ludzie z branży nie darzyli mnie zaufaniem i niektórzy nie chcieli nawet ze mną współpracować (!). Kolejny raz, uznałam, że się nie poddam!

W jaki sposób pani salon rozwijał się na przestrzeni lat?

Pierwszy salon powstał w mniejszym mieście aglomeracji śląskiej. Sprzedawałam tam piękne suknie, ale raczej ze „średniej” półki. Przez dwa lata budowałam markę salonu i jednocześnie bardzo dużo uczyłam się o samej branży. Ciągle jednak czułam niedosyt. Wiedziałam, że stać mnie na więcej. Postanowiłam, że otworzę drugi salon w Katowicach. Równocześnie podjęłam współpracę z jedną z najlepszych na świecie marek tworzących suknie ślubne. Wraz ze wzrostem liczby klientek i wprowadzaniem do salonu coraz więcej nowości i prestiżowych marek, postanowiłam zadbać o większy komfort przymiarek i znalazłam większy lokal na nowy salon. Teraz klientki mają do dyspozycji duże pokoje z przymierzalniami, gdzie mają sporo miejsca i prywatności na wybór swojej wymarzonej sukni ślubnej.

W najbliższej przyszłości planuję również poszerzenie oferty sukien ślubnych o kolejne brandy, jak również o suknie wieczorowe i koktajlowe. Chcemy zadbać nie tylko o przyszłe panny młode, ale również o ich matki, siostry czy przyjaciółki. Coraz częściej nasze klientki decydują się na druhny, więc chcemy umożliwić im zakup sukien również dla nich.

Magdalena-Napieraj-ikona

 

Na czym polega wyjątkowość salonu CLOO?

CLOO to nie tylko najlepsze suknie ślubne, ale przede wszystkim nasi styliści ślubni, dla których praca jest pasją. Każdy dzień jest dla nas wyzwaniem. Wiemy, że suknię należy dopasować tak, żeby panna młoda nie tylko wyglądała w niej jak najlepiej, ale również, aby ta pasowała do urody i charakteru jej właścicielki.

Czego mogą oczekiwać przyszłe panny młode, przychodząc do pani salonu?

Przyszłe panny młode mają do dyspozycji kilkaset modeli sukien ślubnych starannie wyselekcjonowanych przeze mnie na różnego rodzaju targach i pokazach, zarówno w kraju jak i za granicą. Suknie są zróżnicowane nie tylko pod względem stylistyki, ale również pod względem ceny, tak żeby każda panna młoda mogła znaleźć coś dla siebie.

Oferta salonu jest bardzo bogata! Wspominała pani o stylistach ślubnych w pani salonie. Na czym polega praca takich osób?

Suknia ślubna to najważniejsza suknia w życiu kobiety, dlatego tak ważne jest odpowiednie doradztwo przy jej wyborze. Stale staram się rozwijać kompetencje naszych stylistek ślubnych poprzez różne kursy i szkolenia. Konsultantka ślubna to nie osoba, która sprzedaje suknie ślubne. To osoba, która doradza, więc najważniejsze jest zbudowanie zaufania. Klientka musi wiedzieć, że staramy się dopasować suknię jak najlepiej do jej urody, figury, charakteru, a także założonego budżetu.

CLOO to miejsce, które tętni życiem! Dni otwarte, spotkania z profesjonalistami, pokazy mody…

To oczywiście nie przypadek. Od początku moim założeniem było, aby mój salon nie był tylko salonem sukien ślubnych, ale żeby było to miejsce, w którym przyszłe panny młode dostaną coś więcej. Dlatego wymyśliłam sobie, że cyklicznie będę organizowane różnego rodzaju eventy. Co roku, w okolicach listopada odbywa się w salonie pokaz najnowszej kolekcji sukien ślubnych. Pokazy stały się niejako wizytówką salonu CLOO i cieszą się coraz większą popularnością wśród naszych klientek. W zeszłym roku zainteresowanie było tak duże, że niestety musiałyśmy odmawiać chętnym osobom. Możliwe, że w przyszłych latach przeniesiemy pokaz w bardziej przestronne wnętrza.

Ale to nie wszystko. Wymyśliłam formułę „dni otwartych”, na które zapraszam różnych specjalistów z branży ślubnej, a nasze klientki mają możliwość zrobienia próbnego makijażu czy fryzury i wtedy zobaczyć się w wybranej sukni ślubnej. Poza tym mogą spróbować np. tortów ślubnych, jak również zobaczyć filmy i zdjęcia ślubne profesjonalistów. Nasze klientki bardzo chętnie korzystają z usług, jakie są przez nas oferowane.

Misja, która przyświeca pani działalności…

Idea, która przyświeca mi od samego początku: „Coś więcej niż salon sukien ślubnych”. Chcę żeby CLOO było miejscem gdzie ślubne marzenia spotykają się z rzeczywistością. Ciągłe powiększanie asortymentu, nabywanie nowych umiejętności oraz organizacja eventów daje naszym klientkom kompleksowy dostęp do najlepszej oferty ślubnej.

Pani salon również wydaje Magazyn „CLOO”. Co mogą znaleźć w nim państwa czytelnicy?

Magazyn ślubny „CLOO” jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientek. Często pytały nas o różne sprawy związane z organizacją ślubu i wesela. Chciałam dać im kompletne odpowiedzi na ich pytania, a także podsunąć inspiracje. W magazynie można znaleźć porady ekspertów ślubnych z różnych dziedzin, stylizowane sesje zdjęciowe, a także rabaty na wszelkiego rodzaju usługi.

Co najbardziej cenią sobie pani klientki?

Jest tego sporo (śmiech), ale jeśli miałabym wybrać to – profesjonalizm, indywidualne podejście, a także naszą szczerość. W CLOO przyszła panna młoda nie usłyszy, że w każdej sukni wyglądają zjawiskowo. Na co dzień nie chodzimy w sukniach ślubnych, zatem żadna z nas nie wie, w czym będzie wyglądać dobrze. Do stylistek ślubnych należy zadanie znalezienia i dobrania odpowiedniej sukni do każdej z naszych klientek.

Jaki wpływ na decyzje przyszłych panien młodych mają sugestie pani i pani pracownic? Przyszłe mężatki przychodzą do nas z pomysłem na siebie i wydrukowanymi zdjęciami sukien ślubnych z Internetu. W trakcie przymiarek jednak, idąc za naszymi radami i doświadczeniem, często zmieniają zdanie. Zależy nam, aby nasze klientki w tym wyjątkowym dla siebie dniu, wyglądały jak najlepiej, olśniewająco wręcz (!), nie tylko dla samych siebie, ale aby w taki sposób postrzegali je przyszły mąż i goście.

A zdarzają się bardziej kapryśne klientki? Jakie ma pani „sposoby” na panny młode?

Oczywiście zdarzają się trudniejsze sytuacje, ale wtedy najważniejsze jest zaufanie. Często przyszłe panny młode przychodzą wybrać suknię z dużą grupą osób i wtedy najczęściej zdarza się, że mają problem z podjęciem decyzji, ponieważ każdemu podoba się coś innego. Naszym zadaniem wtedy jest przekonanie do siebie wszystkich najbliższych i danie im do zrozumienia, iż to panna młoda jest w tym momencie najważniejsza i powinni uszanować jej wybór. Najważniejsze jest, aby klientka zrozumiała, że nie jesteśmy jej wrogiem, a chcemy dla niej jak najlepiej.

Co, przy wyborze sukni, jest najważniejsze dla przyszłej pani młodej? 

Dla przyszłej panny młodej oczywiście najważniejszy jest jej wygląd, żeby suknia pasowała idealnie pod względem fasonu i koloru, ale nie bez znaczenia pozostaje również wygoda. Ważne jest, aby w sukni czuć się komfortowo, ponieważ panna młoda spędzi w niej od kilku do kilkunastu (!) godzin podczas ceremonii zaślubin i przyjęcia.

A co pani założyła na swój ślub?

Bardzo lubię prostotę i elegancję, więc dla siebie szukałam sukni, która będzie prosta, bez zbędnych zdobień. Taką też suknię znalazłam. Wesele odbywało się w pałacu, więc żeby całość stylizacji nie wydawała się zbyt skromna, dobrałam do niej bardziej okazałą biżuterię oraz długi katedralny welon. Zapewne dzisiaj postawiłabym na całkiem inną stylizację, chociaż mając swój salon i tyle pięknych sukien, ciężko byłoby mi się zdecydować na jedną (śmiech).

Jak postrzega pani przedsiębiorcze kobiety?

Do niedawna rola kobiety sprowadzała się do bycia tzw. „kurą domową”. Na szczęście to się zmieniło. Kobiety coraz częściej sięgają po swoje marzenia. Są niezależne, odważne, zdeterminowane, wykazują się inicjatywą i pewnością siebie. Umieją również radzić sobie w stresowych sytuacjach, mają ściśle określone cele i dążą do ich realizacji.

Jakich porad udzieliłaby pani wszystkim początkującym bizneswomen?

Ważne jest, aby mieć pasję i znaleźć sposób, aby ta pasja stała się pracą. Trzeba mieć siłę, odwagę i determinację, aby dojść do celu. Nie zrażać się niepowodzeniami, ale z każdej porażki wyciągać wnioski, aby stać się silniejszą. Ale najważniejsza jest chyba cierpliwość. Zakładając swój biznes liczymy na to, iż szybko przyniesie nam zadowalające wyniki, przede wszystkim finansowe. Jednak najczęściej jest tak, że na sukces trzeba trochę poczekać, dlatego wyznaczając sobie cele, należy pamiętać o tych długoterminowych, a nie skupić się tylko na najbliższej przyszłości.

Czy praca sprawia pani satysfakcję?

Yves Saint-Laurent powiedział kiedyś, że „najpiękniejszym makijażem kobiety jest jej pasja”. Moja praca jest dla mnie ogromną pasją i spełnieniem. Ciągle szukam dla siebie nowych wyzwań i ścieżek rozwoju, co daje mi niesamowitą satysfakcję. Jeżeli kiedyś przestanę odczuwać zadowolenie z tego, co robię, to będzie znak, że przyszedł czas na zmiany.

Z czego jest pani najbardziej dumna?

Dumna jestem z tego, że z nieśmiałej dziewczyny, którą byłam, stałam się pewną siebie kobietą. To w moim prywatnym życiu. A w zawodowym – wygrana w plebiscytu Trendsetter Roku, przez dwa lata z rzędu, organizowanym przez najbardziej poczytny portal ślubny w naszym kraju. Wśród salonów z całej Polski to właśnie mój został tym, który wyznacza trendy! Jest to dla nas bardzo ważne wyróżnienie, ponieważ przyznawane jest przez klientki. Wiemy zatem, że to, co robimy ma sens, a to dodaje nam skrzydeł i jeszcze większej chęci do działania!

Rozmawiała: Agnieszka Słodyczka (Jarząbek)

Sukces_Jest_Kobieta_Okladka_DRUK_nowa-1

Related Itemsbiznesdrogi polek do sukcesuinspiracjamagdalena napierajpasjaPolecanesalon cloosalon ślubny cloosukces jest kobietą
Kobiety Biznesu
13 lutego 2018
Anna Chodacka-Penier

Redaktor Naczelna Sukces Jest Kobietą

Related Itemsbiznesdrogi polek do sukcesuinspiracjamagdalena napierajpasjaPolecanesalon cloosalon ślubny cloosukces jest kobietą

More in Kobiety Biznesu

B01A1455 poziom fotograf

Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość

Michal Karas29 maja 2025
Read More
Lucyna Janik foto

Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą

Michal Karas26 maja 2025
Read More
Alina poziom

Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!

Michal Karas21 maja 2025
Read More
B01A9618 Joanna poziom1

Pokora i respekt kreują własną markę!

Michal Karas29 kwietnia 2025
Read More
BeataPotoczna poziom

Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą

Michal Karas27 marca 2025
Read More
kampania3

Sukces zaczyna się od zdrowej pewności siebie!

Michal Karas21 lutego 2025
Read More
AgnieszkaKrol poziom

Agnieszka Król w projekcie „Sukces jest kobietą”!

Magda Dzik-Kordas25 stycznia 2025
Read More
B01A7234 poziomAnita

Anita Petryszyn-Dopierała: Zmieniam życie kobiet na lepsze!

Michal Karas21 stycznia 2025
Read More
Magdalena tabaka poziom

Magdalena Wiśniewska-Baran dołącza w projekcie Sukces jest kobietą!

Michal Karas20 stycznia 2025
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • sztuczna inteligencja 1
    Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    W praktyce17 czerwca 2025
  • ikona1234praca7
    Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    W praktyce17 maja 2025
  • B01A9601 poziom
    Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    W praktyce8 maja 2025

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version