• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • Anna Belda: Daję Pacjentom dobrą energię
    • Aleksandra Bacańska: Zawsze pamiętajmy o celu!
    • Irena Kurdziel: Konsekwencja i jeszcze raz konsekwencja!
    • Natalia Szroeder ambasadorką Czujesz Klimat? Rossmanna
    • Backstage #ToTylkoPłeć: Agnieszka Kośnik-Zając
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • Jak angażują się pracownicy?
    • Jak skandynawscy pracodawcy inspirują ludzi
    • Polki przepracowane i pragnące zmian
    • Bądźmy dobrzy dla siebie i innych ludzi!
    • Czego spodziewać się w światowej gospodarce
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • Prosty sposób na poprawę zdrowia i urody
    • Owocny dzień zacznij od śniadania
    • Ile soli w diecie niemowląt i małych dzieci?
    • Czyste miasta dzięki rowerom to realna przyszłość
    • Nieswoiste choroby zapalne jelit: dobre zmiany w leczeniu
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • Irak na trudnej drodze do odbudowy
    • Dlaczego Polacy pokochali mini zoo?
    • Bigoreksja: kiedy dotyka mężczyzn?
    • Jak żyć lepiej, będąc singlem?
    • Dla samotnych seniorów „nadzieja” to drugi człowiek
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • Jedz kamczatkę przez cały rok
    • Inteligencja i życiowy sukces to sprawka genów?
    • GASTROTARGI SMAKKi już w marcu w Warszawie
    • A ty znasz swoje prawa konsumenta?
    • Czy tzw. roślinne mięso jest zdrowe?
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

Wydarzenia

GASTROTARGI SMAKKi już w marcu w Warszawie

GASTROTARGI SMAKKi już w marcu w Warszawie
Kalina Samek
15 marca 2023

23 marca w Centrum EXPO XXI w Warszawie, rozpocznie się pierwsza edycja GASTROTARGÓW SMAKKi. Wydarzenie od miesięcy ekscytuje branżę HoReCA. Już sam przekrojowy program merytoryczny zwiastuje dużą frekwencję, co w połączeniu z atrakcjami przygotowanymi przez wystawców, gwarantuje prawdziwą ucztę kulinarną! Warto jej doświadczyć, poznać trendy i nowości rynku gastronomicznego, by nie tylko działać na nim z sukcesem, a wręcz być o krok do przodu.

W dniach 23-25 marca po raz pierwszy odbędą się wyczekiwane przez branżę HoReCa GASTROTARGI SMAKKI. W centrum EXPO XXI obecnych będzie ponad 100 wystawców i 50 ekspertów, a także wielu zarejestrowanych już uczestników. Znajdą się wśród nich osoby związane z hotelarstwem, restauracjami i cateringiem pragnące uzyskać cenne wskazówki dla rozwoju biznesu i zobaczyć z bliska najlepsze rozwiązania dla gastronomii.

Nowa jakość w parze z ekonomią

GASTROTARGI SMAKKi to najświeższe wydarzenie na rynku, które pozwoli dowiedzieć się, jak z dzisiejszymi wyzwaniami radzi sobie branża z natury wyróżniająca się umiejętnością szybkiej adaptacji do okoliczności gospodarczych i potrzeb klienta. Pandemia przyśpieszyła wprowadzenie wielu rozwiązań cyfrowych, poczynając od aplikacji, które służą do zamawiania potraw do domów, przez samoobsługowe kioski zakupowe i roboty w restauracjach, tak więc SMAKKi będą doskonałą okazją, by poznać trendy i nowości.

– Szukaliśmy wydarzenia, w którym łączy się wiedza i praktyka branży HoReCa, aby móc porozmawiać o współpracy międzybranżowej, która tworzy nowe możliwości i dodatkowy łańcuch wartości dla klienta. Targi SMAKKi idealnie wpisały się w nasze potrzeby. Przybliżymy tam naszą usługę DPD Food, jaką jest transport żywności w temperaturze kontrolowanej. W praktyce daje ona możliwość skrócenia łańcucha dostaw w branży HoReCa, poszerzenia rynków zbytu i bazy klientów oraz zmiany myślenia z lokalnego na globalne – mówi Maciej Kasprzyk, koordynator ds. sprzedaży DPD Food.

Już teraz restauratorzy zauważają korzyści z natychmiastowego zamawiana towarów premium z dowolnego miejsca w Polsce, w mniejszej ilości i z gwarancją świeżości, co wiąże się z oszczędnością czasu i kosztów własnego transportu. Ekspert opowie szerzej o usłudze podczas „Case study i success story by DPD Food”, a zgodnie z zapowiedziami organizatora SMAKKów o oszczędnościach i ekonomicznym podejściu do biznesu gastronomicznego będzie mówić się wiele, również w kontekście środowiska.

SMAKKi merytorycznie

Tak jak hasło przewodnie SMAKKów – #gastronomiawspolnasprawa zobowiązuje do stosowania najlepszych praktyk, tak przez trzy targowe dni podczas konferencji i debat wiedzą i doświadczeniem dzielić się będą najlepsi eksperci z branży. Program został tak skonstruowany, by zaspokoić ciekawość inwestora, który planuje otworzyć własny biznes gastronomiczny, jak i osoby, która jest już z nim związana, od właściciela przez kelnera po managera. O aspektach prawnych, kosztach i finansowaniu działalności gospodarczej będzie można posłuchać podczas konferencji „Gastrobiznes w praktyce”, którą poprowadzi Paweł Gruba. Z kolei „Catering dietetyczny wiedza od A do Z” moderowany przez Marcina Dyrdę podany zostanie drugiego dnia, a w trakcie spotkania „EdukkuJEMY” Anna Dębska, wspólnie z ekspertami, przybliży kwestie związane z marketingiem, w tym mediami społecznościowymi, które odgrywają znaczącą rolę w walce o klienta.

Zielona transformacja koniecznością

Ważne miejsce w tematyce targów zajmie ekologia i zagadnienia związane z zieloną transformacją, gdyż czas, by działać w tym obszarze już nadszedł. GASTROTARGI SMAKKi pokażą jak ograniczyć wpływ działalności biznesu na środowisko naturalne, a wystawcy zachęcą do pozytywnych zmian w tym obszarze, także metodą małych kroków, jaką może być picie uzdatnionej, zmineralizowanej wody i korzystanie z wielorazowych kubków lub bidonów. Na terenie targów powstanie „Strefa wolna od butelek”, gdzie będzie można bezpłatnie ugasić pragnienie. Inicjatorem akcji jest BWT Polska, partner strategiczny wydarzenia.
– Poprzez nasz udział chcemy uświadamiać społeczeństwu, że hasło „Change the world – sip by sip”, czyli zmieniaj świat łyk za łykiem, jest potrzebne. Naszym celem jest zmniejszenie ilości plastiku w postaci wytwarzanych butelek jednorazowych, których transport generuje CO2. Tworzone przez nas strefy „bottle free zone” są ważną częścią misji naszej firmy. Ekologia jest super, a najlepsza to ta przy okazji i nie wymagająca dużego zaangażowania, co udowodnimy podczas SMAKKów. Zadbamy o to, aby każdy uczestnik miał dostęp do smacznej, zdrowej i bezpiecznej wody BWT. Zaprezentujemy rozwiązania, które są niezbędne w zrównoważonym gastrobiznesie – mówi Krzysztof Wydra, dyrektor marketingu z BWT Polska.

Ekspert zwraca uwagę, że aktualna sytuacja popandemiczna i wojenna sprawia, że rynek gastronomiczny jest trudny i warto korzystać z urządzeń, które pomagają dbać o koszty i zmniejszają zużycie wody. Odpowiedni filtr i zmiękczacz pozwolą zaoszczędzić w lokalu gastronomicznym nawet kilka tysięcy złotych w skali roku na samych dostawach wody, zapewnią też dłuższą trwałość sprzętu np. zmywarki czy parownika gazowego.

Organizator SMAKKów udowodni na wielu płaszczyznach, że ekologia nie musi być droga, a wyzwania płynące z zielonej transformacji stanowią szansę dla biznesu. Troska o zrównoważony rozwój wyraźnie widoczna będzie także w bloku tematycznym Zielonej EkoKuchni SMAKKi.

Poznać sztukę gotowania

Widowiskową część GASTROTARGÓW SMAKKi stanowić będzie live cooking z udziałem mistrzów smaków obecnych zarówno na stoiskach wystawców, jak i w strefie Zielonej EkoKuchni. Gotować będą też uczniowie Akademii Mistrzów Smaku by Belvedere pod okiem Tomasza Łagowskiego i Adama Chrząstowskiego, Katarzyna Gubała, Sebastian Cichy – ambasador Hempeat oraz szefowie kuchni z firm Mihiderka i Bafood.

Oprócz niezwykłych propozycji menu roślinnego na targowych stołach pojawią się potrawy lubiane przez zwolenników mięsa, a wśród nich najczęściej zamawiane danie w 2022 roku – burger. To właśnie na SMAKKAch nastąpi rozstrzygnięcie konkursu HEINZ Selection Finals. Dwudziestu finalistów przygotuje flagowego burgera. Czy będzie to wege burger zgodnie z aktualnymi trendami? Tego nie wiadomo, pewnym jest, że jeden z obowiązkowych składników to sos HEINZ.

Festiwal Kawowych SMAKKów na deser

Kawa to nieodłączny element każdego restauracyjnego menu, dlatego jej mocną nutę będzie można odczuć podczas SMAKKów. Obecne będą m.in. osobistości tego świata, jak Agnieszka Rojewska, kawowa mistrzyni, a także kluczowe marki, takie jak Segafredo Zanetti i Lavazza. Każdego dnia odbywać się będą jedyne w Polsce prestiżowe konkursy: „Olimpiada Kawy by Tom Obracaj & Marcin Rusnarczyk”, mistrzostwa palarni „CUP of Poland” i „I Mistrzostwa Polski TO NIC espresso”, które wyłonią największe talenty i najlepsze ziarna.

Bilety i program wydarzenia dostępne są na stronie: https://smakki.pl/pl/zwiedzajacy/spotkajmy-sie-na-smakki/.

* * *
SMAKKi GASTROTARGI to targi dla branży HoReCa, które odbędą w dniach 23-25 marca 2023 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. To projekt, który pod hasłem #gastronomiawspolnasprawa integruje całą branżę gastronomiczną. Więcej o GASTROTARGACH SMAKKi i FESTIWALU KAWOWYCH SMAKKów na www.smakki.pl.

Related Itemsbranża HoReCagastrotargi SMAKKiSMAKKitargi HoReCatargi SMAKKitargi w Warszawie
Wydarzenia
15 marca 2023
Kalina Samek

Zafascynowana mediami kobiecymi, w naszym portalu zawiaduje działem „ZDROWIE”.

Related Itemsbranża HoReCagastrotargi SMAKKiSMAKKitargi HoReCatargi SMAKKitargi w Warszawie

More in Wydarzenia

in Digital Marketing Conference – kolejna edycja już wkrótce!

Karol Pisarski10 marca 2023
Read More

Pomagam.pl i Fundacja ITAKA mówią razem STOP DEPRESJI

Zofia Kicińska23 lutego 2023
Read More

Rozwiń siebie, pomysł, biznes: Business Market Night Edition

Michal Karas22 lutego 2023
Read More

Wielkie gotowanie w Mortęgach

Karolina Nowakowska22 lutego 2023
Read More

Syryjscy medycy: potrzeba paliwa, leków, bandaży

Michal Karas17 lutego 2023
Read More

Szekspir w nieco skróconej wersji w Polonii

Magda Dzik-Kordas15 lutego 2023
Read More

Lekarze bez Granic apelują o pomoc: brakuje schronienia, żywności i lekarstw

Michal Karas13 lutego 2023
Read More

Olga Tokarczuk i sanah z nagrodami Empiku

Dagna.Starowieyska8 lutego 2023
Read More

Pierwsza doba po trzęsieniu ziemi – dramatyczna sytuacja Syrii

Michal Karas7 lutego 2023
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • Jak angażują się pracownicy?
    W praktyce15 marca 2023
  • Jak skandynawscy pracodawcy inspirują ludzi
    W praktyce14 marca 2023
  • Polki przepracowane i pragnące zmian
    W praktyce13 marca 2023

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT