• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • 101 lat temu rodziła się Michalina Wisłocka, autorka „Sztuki kochania”
    • Dr Karolina Mikulska-Rumińska z międzynarodową nagrodą naukową!
    • WHITE ALICE: Sztuka to oręż w walce!
    • Małgorzata Kulis: Sukces to dziedzina zespołowa!
    • Katarzyna Paskuda: Świat malowany obiektywem
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • Kariera dla kobiet ważniejsza niż dla mężczyzn
    • Zakładanie sklepu internetowego – pamiętaj o tych rzeczach
    • Monika Chajęcka: Do firm mówię językiem korzyści
    • Grzegorz Gajda: Profesjonalizm przede wszystkim!
    • Baker Tilly Legal Poland w projekcie „Łączy nas Biznes!”
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • Palenie w cukrzycy pogarsza sytuację chorego
    • Kto powinien poważnie obawiać się upałów?
    • Jak zadbać nawet o najbardziej wymagające tkaniny?
    • Dolar na profilaktykę zwraca się po 10 latach 5-krotnie
    • Co zdrowego kryją w sobie porzeczki?
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • Nie lekceważ infekcji intymnych!
    • Isola Bella - rajska plaża w Taorminie
      La Dolce Vita: Isola Bella, perła w koronie Taorminy
    • Ziemia pod plastikiem – potrzebne głębokie zmiany
    • Jak skutecznie poradzić sobie z bezsennością
    • Pałac Mortęgi - połączenie zabytku i nowoczesności
      Ekologia i nowoczesność w historycznych murach
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • Cohousing trendem na starość millenialsów?
    • 200 kalorii dziennie mniej i tętnice będą zdrowsze
    • Ile CO2 emituje odcinek Twojego ulubionego serialu?
    • IX Festiwal Lawendy w Medical Spa Hotel**** Lawendowe Termy
    • Zbyt wcześnie wprowadzamy do diety dzieci soki owocowe
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

Kobiety Biznesu

Sylwia Pfajfer: Kiedy pasja łączy się z kunsztem – SPN Nails & BEAUTICA

Sylwia Pfajfer: Kiedy pasja łączy się z kunsztem – SPN Nails & BEAUTICA
Anna Chodacka-Penier
23 marca 2015

Jedna z najbardziej utytułowanych stylistek paznokci w Polsce. Pracuje z gwiazdami, stworzyła linie kosmetyków dla profesjonalnych stylistów paznokci – markę SPN Nails Professional, która obecnie posiada dystrybutorów w różnych krajach Europy oraz kultowy salon BEAUTICA

„Znajdź coś, co kochasz – a nigdy nie będziesz musiał pracować” – czy podpisze się pani pod tym stwierdzeniem?

Sylwia Pfajfer, właścicielka SPN Nails & BEAUTICA: Oczywiście! Jest to moje motto, z którym całkowicie się utożsamiam i mam ogromną przyjemność należeć do grona osób, które mogą się pod nim podpisać.

Uczyła się pani od największych mistrzów branży Nail Design na świecie, zdobyła wszystkie certyfikaty, łącznie z tymi najbardziej wymagającymi – instruktorskimi. Co dały pani te szkolenia?

Przede wszystkim, nauczyłam się od tych wspaniałych ludzi techniki oraz kunsztu naszego zawodu. Ich wiedza, w połączeniu z moim głodem nauki i uporem, zaowocowały tym, że mogłam być zawsze w naszym kraju o kilka kroków przed innymi. Stąd też myślę, wynika to, że otrzymałam uznanie tylu wyjątkowych i bardzo wymagających klientów.

Czy w pracy stylisty paznokci przydaje się bardziej artystyczna dusza, czy „rzemiosło”, opanowanie technik zdobienia paznokci?

Jak w każdym artystycznym zawodzie nieoceniona jest nasza wyobraźnia, najlepiej ta nie do końca okiełznana, ale bez techniki, wyszlifowanych ruchów, precyzji oraz wiedzy nie da się stworzyć najbardziej stylowych, okładkowych, mistrzowskich stylizacji.

Jest pani niezwykle twórczą osobą, co panią inspiruje?

Kolory, zapachy, faktury tkanin, wzory na materiałach… Tak naprawdę wszystko, co nas otacza. Inspiracją jest czasem moja klientka – jej styl, biżuteria, dodatki.

Jak powstają najbardziej szalone stylizacje? Czy np. najpierw powstaje szkic na papierze, testuje pani nowe pomysły na sobie, czy też od razu przystępuje pani do ich realizacji?

To wszystko zależy od potrzeb danej stylizacji – jeśli mam przygotować paznokcie do sesji, w której Doda występuje z tygrysami i otrzymuję od niej wytyczne, że paznokcie mają być agresywne, mocne, w kolorze czarnym ze złotymi dodatkami, to kilka godzin później jestem w galerii handlowej, szukam biżuterii, którą mogę pociąć, aby mieć złote ćwieki, które później przykleję na długie, mocno błyszczące, czarne paznokcie. Jeśli ma to być okładka pisma dla manikiurzystów, to muszą być paznokcie, w których połączę klasykę z czymś niebanalnym, aby efekt końcowy był zaskakująco piękny lub czasem kontrowersyjny – jak słynne zatopienie pociętego banknotu jednego dolara na paznokciu oraz obłożenie go kryształami. Jeśli dostaję wiadomości od Natalii Siwiec, że paznokcie muszą być subtelne, delikatne przywołuję w myślach skojarzenia z tymi słowami, a później w wyobraźni przekładam na kolory i kształty, które mi się z nimi skojarzyły.

Jaka była pani droga do założenia własnej firmy?

Moja przygoda ze stylizacją paznokci zaczęła się od malowania paznokci koleżankom. Następny etap to praca w gabinecie kosmetycznym, aż wreszcie dojrzałam do decyzji, aby otworzyć swój własny salon i tak powstała kultowa już dzisiaj BEAUTICA, czyli miejsce gdzie pasja spotyka się z kunsztem. Pięć lat później stworzyłam linie kosmetyków dla profesjonalnych stylistów paznokci – markę SPN Nails Professional, która obecnie posiada dystrybutorów w różnych krajach Europy.

Jakie są pani zdaniem trzy składniki sukcesu?

Przede wszystkim pokora, pracowitość oraz zaangażowanie.

Mówią o pani „Stylistka Gwiazd”, ponieważ pracuje pani z największymi gwiazdami i celebrytkami polskiego show biznesu. Jak pracuje się ze znanymi osobami? Czy są bardziej wymagające od przeciętnego klienta?

Zdecydowanie! Ich paznokcie wiele razy są fotografowane, również na zbliżeniach, więc przede wszystkim, muszą być perfekcyjnie zrobione, a po drugie, moje klientki szukają zawsze niebanalnych, innych niż wszystkie, stylizacji. Dochodzi do tego miejsce, w którym odbywa się manicure. Bardzo rzadko gwiazdy mają czas na odwiedzenie salonu – z reguły pracujemy u nich w domach, na sesjach zdjęciowych. Zdarza się, że uczestniczę w sesji, w której jest sześć różnych stylizacji modowych i do każdej gwiazda musi mieć inne paznokcie – wtedy taka praca trwa ponad 18 godzin.

Co lubi pani najbardziej w swojej pracy?

Kontakt ze wspaniałymi kobietami, które mam przyjemność poznawać, możliwość spełniania się w tworzeniu produktów, z którymi utożsamiają się ludzie, ciągłą zmienność trendów i ich kreowanie.

Jakie produkty ma w swojej ofercie SPN NAILS PROFESSIONAL?

Możemy pochwalić się gamą prawie 200 kolorów lakierów hybrydowych, które uznawane są przez naszych klientów za najlepsze na rynku, klasyczne lakiery do paznokci produkowane we Włoszech na eko bazach, czyli niezawierające kamfory, toulenu, bogatą linie SPA do pielęgnacji – w tym perfumowane oleje do ciała, niesamowite cukrowe peelingi oraz balsamy do dłoni i ciała, które są naszymi bestsellerami.

Jest pani również właścicielka Salonu Nail Spa – BEAUTICA. Co wyróżnia to miejsce na tle konkurencji? Jaki był pani pomysł na ten salon?

Od początku to miało być miejsce inne niż wszystkie – do którego przychodzimy i nigdy nie usłyszymy: „Bardzo nam przykro, ale nie da się”. U nas wszystko się da! Zrobimy na paznokciach dosłownie wszystko! Przy relaksacyjnej muzyce, lampce białego wina lub aromatycznej kawie, w półmroku, stwarzamy dla naszych klientek miejsce, gdzie regenerują się i odpoczywają, odwiedzając nas nawet na przysłowiową chwilę.

Jak łączy pani prowadzenie firmy z byciem mamą? To częsty dylemat pracujących kobiet.

Gdy urodziła się Nadia, byłam przekonana, że będę mamą w 100 proc. i w tym samym czasie na 100 proc. będę aktywna w pracy. Na szczęście, moje ściganie się samej z sobą minęło i po kilku latach udało mi się wypracować idealny dla nas balans pomiędzy moją pracą, a byciem z Nadią. Nauczyłam się wykorzystywać funkcje trybu samolotowego w telefonie, kiedy jesteśmy razem.

Czy czuje się pani spełnioną kobietą?

Tak, nieskromnie myślę, że jestem w bardzo dobrym momencie swojego życia – mam wspaniałą córkę, pracę, która daje mi ogromną satysfakcję, kochającego partnera i oddanych ludzi wokół siebie. Codziennie dziękuję Bogu za miejsce, w którym jestem teraz i nawet nie śmiem prosić o więcej.

W jakim kierunku chciałaby pani rozwijać firmę?

Przede wszystkim kładziemy nacisk na rozwój siatki przedstawicieli za oceanem. Wprowadzamy cały czas nowe produkty oraz tworzymy nowe trendy w branży Nail Art i na tym głównie mam zamiar fokusować się przez najbliższe lata.

Related Itemsmoda damskaPolecanesylwia pfajfer
Kobiety Biznesu
23 marca 2015
Anna Chodacka-Penier

Redaktor Naczelna Sukces Jest Kobietą

Related Itemsmoda damskaPolecanesylwia pfajfer

More in Kobiety Biznesu

Małgorzata Kulis: Sukces to dziedzina zespołowa!

Karol Pisarski2 czerwca 2022
Read More

Monika Chajęcka: Najważniejsza jest komunikacja

Dagna.Starowieyska4 maja 2022
Read More

Akademia Mistrzyń 2021: Anna Korfanty

Sylwia Cukierska28 grudnia 2021
Read More

Akademia Mistrzyń 2021: Gabriela Kośmider

Dagna.Starowieyska27 grudnia 2021
Read More

Mentorka 8. edycji Sukces Jest Kobietą: Monika Chajęcka

Michal Karas17 grudnia 2021
Read More

Marta Piotrzkowska: Moje wartości to wsparcie i szacunek!

Julia Nieznalska15 grudnia 2021
Read More

Kampania „La Dolce Vita”: Danuta Ochał

Michal Karas10 grudnia 2021
Read More

#ToTylkoPłeć: Justyna Grondke-Trąbska

Michal Karas9 grudnia 2021
Read More

#ToTylkoPłeć: Justyna Dziedzic-Wińska

Michal Karas8 grudnia 2021
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • Kariera dla kobiet ważniejsza niż dla mężczyzn
    W praktyce5 sierpnia 2022
  • Zakładanie sklepu internetowego – pamiętaj o tych rzeczach
    W praktyce1 sierpnia 2022
  • Monika Chajęcka: Do firm mówię językiem korzyści
    W praktyce21 czerwca 2022

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT