• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • Anna Belda: Daję Pacjentom dobrą energię
    • Aleksandra Bacańska: Zawsze pamiętajmy o celu!
    • Irena Kurdziel: Konsekwencja i jeszcze raz konsekwencja!
    • Natalia Szroeder ambasadorką Czujesz Klimat? Rossmanna
    • Backstage #ToTylkoPłeć: Agnieszka Kośnik-Zając
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • Jak angażują się pracownicy?
    • Jak skandynawscy pracodawcy inspirują ludzi
    • Polki przepracowane i pragnące zmian
    • Bądźmy dobrzy dla siebie i innych ludzi!
    • Czego spodziewać się w światowej gospodarce
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • Prosty sposób na poprawę zdrowia i urody
    • Owocny dzień zacznij od śniadania
    • Ile soli w diecie niemowląt i małych dzieci?
    • Czyste miasta dzięki rowerom to realna przyszłość
    • Nieswoiste choroby zapalne jelit: dobre zmiany w leczeniu
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • Irak na trudnej drodze do odbudowy
    • Dlaczego Polacy pokochali mini zoo?
    • Bigoreksja: kiedy dotyka mężczyzn?
    • Jak żyć lepiej, będąc singlem?
    • Dla samotnych seniorów „nadzieja” to drugi człowiek
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • Jedz kamczatkę przez cały rok
    • Inteligencja i życiowy sukces to sprawka genów?
    • GASTROTARGI SMAKKi już w marcu w Warszawie
    • A ty znasz swoje prawa konsumenta?
    • Czy tzw. roślinne mięso jest zdrowe?
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

Warto mieć

Sweet Bath: słodka pokusa

Sweet Bath: słodka pokusa
Zofia Kicińska
13 sierpnia 2015

Wyglądają tak apetycznie, że chce się zjeść – muffinki, puddingi, lizaki, masła, sole doskonale pielęgnują ciało. Rozmawiamy z twórczyniami kosmetycznych słodkości kąpielowych Joanną Klupsch-Adamiok i Magdaleną Szytułą

Skąd u pań zamiłowanie do tworzenia kosmetyków i pomysł na taka nietypową ich formę?

Joanna Klupsch-Adamiok, Magdalena Szytuła, właścicielki firmy Sweet Bath: Odpowiedz jest bardzo prosta! Ale zacznijmy od początku. Byłyśmy studentkami tej samej uczelni, tego samego wydziału, potem poznałyśmy się bliżej i zostałyśmy koleżankami a za jakiś czas szczęśliwymi mamami, aż wreszcie wspólniczkami. Nie byłoby w tej historii nic nadzwyczajnego, gdyby nie to, że formę naszych produktów, ich wygląd podpowiedziały nam nasze dzieci! To właśnie kreatywne (ciastolinowe) zabawy dały początek przedstawienia kosmetyków kąpielowych – kul kąpielowych w nietypowych formach. Spostrzegłyśmy, że nasze produkty wywołują uśmiech na twarzach naszych bliskich, znajomych. Nasze produkty stały się doskonałą pachnącą alternatywą prezentu dla mamy, koleżanki, szefowej… A do tego produkt niszowy, nietuzinkowy. Tak ruszył nasz biznes.

Jak się robi kosmetyki, które na pierwszy rzut oka ma się ochotę zjeść?

Pomyślałyśmy, by „przenieść” desery z kuchni do łazienki jako „kosmetyczne słodkości kąpielowe”. Przecież każda z nas wie, ile cennych półproduktów mamy w kuchni, począwszy od olei, maseł, po przyprawy cynamon, kakao, suszone owoce, mleko i skończywszy na papilotkach do wypieków. Idąc tym torem nie trudno się domyśleć, ile przepisów-receptur kiełkuje już w głowach! Możliwości są przeogromne!

Jak powstają kosmetyki Sweet Bath?

Naszą wiedzę chemiczną i doświadczenie w technologii produkcji kosmetyków połączyłyśmy z kunsztem mistrzów cukierni! Przecież mówimy o kosmetykach rodem z cukierni. W tym obszarze wciąż się uczymy! Pamiętajmy, że wszystkie nasze produkty: muffinki – filar naszej firmy a także lody, lizaki, puddingi, markizy, masła na ciepło, sole są produkowane ręcznie.

Co zajmuje najwięcej czasu?

Tak jak pierwsze muffinki z ciasta drożdżowego, które przywędrowały z Anglii były bardzo pracochłonne, a co za tym idzie i czasochłonne, tak samo nasze „słodkości kąpielowe” wymagają 100% zaangażowania, bo staranność odgrywa kluczową rolę. Szczególnie dotyczy to recepturowania nowych produktów. Przykładamy olbrzymią wagę do składu produktu, jego zastosowaniu oraz wizualnego odbioru – nadania mu „apetycznego” kształtu. Dobór spójnej dla produktu kompozycji zapachowej czasami jest kwestią dyskusyjną. Pomimo tych wszystkich niuansów nasza praca jest pasją i w tym momencie przestaje być pracą, jak to już ktoś powiedział.

Jak wyglądają testy produktów?

Po opracowaniu innowatorskiej formy nasze produkty testujemy jako pierwsze pod względem wartości natłuszczających, odżywczych i peelingujących. W ten sposób jesteśmy w stanie zapewnić najwyższą jakość produktu. Po wstępnej naszej akceptacji oraz naszych najbliższych produkty przechodzą szereg niezbędnych badań: na czystość mikrobiologiczną, dermatologiczne, aplikacyjne. Po wydaniu pozytywnej opinii przez niezależne laboratorium, kosmetyk może trafić na rynek.

Gdzie można kupić produkty Sweet Bath?

Nasze produkty sprzedawane są na terenie kraju poprzez liczne mydlarnie jak i oczywiście poprzez stronę internetową. Mamy to szczęście, że współpracujemy z właścicielkami mydlarni, które w tym co robią są prawdziwe i swoje biznesy prowadzą z wielkim zaangażowaniem i pasją. Warto tu wspomnieć o mydlarni Li-La z Katowic, Tilia ze Świdnicy, Pachnący Domek z Wrocławia, Bańka Mydlana z Zamościa, Mydlarnia Natura z Gliwic, Mydlarnia Aroma Leszno i wielu innych.

sweetbath_kolaz

Drukowanie

 

www.sweetbath.pl

Related Itemskobieta biznesukosmetykikosmetyki dla kobietkosmetyki do ciałakosmetyki do kąpieliPolecaneSweet Bath
Warto mieć
13 sierpnia 2015
Zofia Kicińska

Wieloletnia dziennikarka mediów lifestyle’owych, zafascynowana nowościami w świecie kosmetyków, mody oraz design.

Related Itemskobieta biznesukosmetykikosmetyki dla kobietkosmetyki do ciałakosmetyki do kąpieliPolecaneSweet Bath

More in Warto mieć

Praktyczny prezent dla kobiety – poznaj najlepsze pomysły

Karolina Nowakowska15 listopada 2022
Read More

Kup kalendarz w Rossmannie i pomóż bezdomnym czworonogom

Julia Nieznalska4 listopada 2022
Read More

Czy kawa jest dobra dla serca?

Sylwia Cukierska2 marca 2022
Read More

Piesek lub kotek zamiast dziecka? Czemu nie!

Magda Nowak18 stycznia 2022
Read More

Jamie Oliver z okładki nowej książki woła: „Razem”!

Karolina Nowakowska16 grudnia 2021
Read More

Era Dzieci Kwiatów: Historia rewolucji seksualnej w USA

Aneta Zadroga7 grudnia 2021
Read More

Buty trekkingowe – czym się kierować przy zakupie?

Michal Karas19 listopada 2021
Read More

Piękno w naturalnych kosmetykach

Edyta Nowicka4 listopada 2021
Read More

Waniliowa nowość w Rossmannie

Julia Nieznalska23 października 2021
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • Jak angażują się pracownicy?
    W praktyce15 marca 2023
  • Jak skandynawscy pracodawcy inspirują ludzi
    W praktyce14 marca 2023
  • Polki przepracowane i pragnące zmian
    W praktyce13 marca 2023

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT