• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • B01A1455 poziom fotograf
      Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość
    • Lucyna Janik foto
      Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą
    • Alina poziom
      Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!
    • B01A9618 Joanna poziom1
      Pokora i respekt kreują własną markę!
    • BeataPotoczna poziom
      Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • sztuczna inteligencja 1
      Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    • ikona1234praca7
      Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    • B01A9601 poziom
      Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    • kobieta sukcesu w biznesie
      Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    • ciaza
      Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • zdrowie cukier ikona 123nowe
      Nie masz cukrzycy? A może o niej nie wiesz?
    • nastolatka
      Słabe narkotyki? Nie istnieją!
    • kobieta 001
      Jak rozpoznać depresję u nastolatka
    • kleszcz 1 1
      Co musisz wiedzieć o kleszczach?
    • ikona1234zdrowie.leki3
      O interakcjach leków z żywnością
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • Depositphotos 24644669 original
      Boli, więc żyjesz? Tak nie musi być!
    • ikona1234praca komputer
      Pole elektromagnetyczne bez wpływu na samopoczucie
    • 4otwarte klatki
      Do tego gangu dołączysz z czystym sumieniem
    • ekologia
      Czy zawróciliśmy na drodze do Zielonego Społeczeństwa?
    • Rubin poziom1
      Hotel Rubinstein w Krakowie zaprasza na Boże Ciało
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • zdrowie po 40
      Ile kosztują programy prozdrowotne?
    • wilno
      W Wilnie chłodnik doczekał się własnej parady
    • koloryowocow ikona
      Cytrusy i leki to złe połączenie
    • Hotel Bialowieza macnowphoto.pl 2
      Wykorzystaj bon turystyczny w Białowieży!
    • wlosypawie123
      Dietą powstrzymasz siwienie włosów?
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

W praktyce

Kobiety się nie poddają: To mój czas życzliwości dla siebie i najbliższych

Kobiety się nie poddają: To mój czas życzliwości dla siebie i najbliższych
Julia Nieznalska
9 czerwca 2020

Magdalena Daniłoś – ekspert w zakresie marketingu online. Niegdyś dziennikarz, następnie praktyk marketingu. Swoje doświadczenie zdobywała realizując przez ponad 10 lat projekty z obszaru komunikacji video oraz digital marketingu. Pracowała z takimi markami jak: The Walt Disney Company, Dr Irena Eris, Avon Polska, LG Polska, Santander Consumer Bank czy Viessmann.

Trener, wykładowca akademicki takich uczelni jak Akademia Leona Koźmińskiego oraz opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Marketing Internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

Autorka książki pt. „Video marketing nie tylko na YouTube”, która ukazała się nakładem wydawnictwa OnePress. Na swoim blogu daje ludziom impuls do tego, by w odwadze i z wrażliwością mogli wieść dobre życie.

MD 1

Pani Magdaleno, jak zareagowała Pani i Pani Klienci na wieść o epidemii koronawirusa w Polsce i na świecie?

Jako człowiek żyjący mocno w osadzeniu o stoickie wartości, staram się zawsze pamiętać w takich sytuacjach o tym, że mam wpływ tylko na to, jak zareaguję na takie zmiany. Pierwsze dni było dla mnie mocnym szokiem. Jednak bardzo szybko udało mi się ułożyć w głowie plan, rozpatrzeć wszystkie potencjalne najgorsze scenariusze i rozpocząć działanie już w nowej rzeczywistości. Mój biznes można powiedzieć, że od prawie 3 lat działa w parytecie 50/50. Bardzo dużą częścią moich działań biznesowych opieram właśnie na działaniu online i zdalnej pracy. Jednak drugą, bardzo ważną dla mnie biznesową „nogą” są szkolenia i warsztaty stacjonarne, które po dziś dzień są wstrzymane, a co gorsza nie wiadomo, kiedy i w jakiej formule zostaną przywrócone. Dziś jest już technicznie możliwość organizacji szkoleń, jednak warunki, w jakich się odbywają są dalekie od idealnych. Trudno też w zaistniałej sytuacji dziwić się zarządom firm i przedsiębiorcom, że czasowo zamrozili środki szkoleniowe. Dlatego można powiedzieć, że sporo część mojego dotychczasowego biznesu pozostała w zawieszeniu.

MD pion

Czy w tej chwili umie Pani już oszacować straty w Pani działalności spowodowane epidemią? Jakiego rodzaju pomoc by się Pani przydała od polskiego rządu?

Moja rola zawodowa bardzo ułatwiła mi transformację. Żyję z tego, by pomagać markom, biznesom realizować działania marketingowe, a zatem sama świetnie odnajduje się w realiach online. Moja firma więc nie poniosła znaczących strat biznesowych, z uwagi na zmianę formy prowadzenia działań szkoleniowych na prowadzone zdalnie. Mam jednak świadomość, że jestem szczęściarą. Wielu moich bliskich, prowadzących biznesy zależne od kontaktu fizycznego z klientem, nie miało tego szczęścia. I tu zdecydowanie muszę powiedzieć, że te biznesy zostały postawione w patowej sytuacji. Myślę, że ta sytuacja wszystkich wiele nauczyła.

Czy w Pani działalności łatwiej było przeskoczyć wyłącznie na działania „online” w porównaniu z innymi branżami?

Zdecydowanie. Moje praca to uczenie biznesu, jak skutecznie prowadzić komunikację online. Wiele z moich działań offline w wersji szkoleniowej działo się na salach, bo takie były wymogi firm, z którymi współpracowaliśmy. Dziś mam poczucie, że świat już nigdy nie wróci w 100% do tej samej sytuacji. Coraz więcej firm, z którymi rozmawiam i pracuję, deklaruje, że poczuło pracę zdalną. Jest spory odsetek ludzi, którzy godzinami stali w korkach, by dojechać do biura, którzy odnaleźli się w pracy z domu. A sama forma szkoleń online, choć nie jest idealna, pozwala na skracanie dystansu, czasu i oszczędza koszty. Dlatego parytet działań mojego biznesu online już dziś wynosi 80% online, 20% offline – tę część przychodu, póki co straciliśmy. Jednak tylko kwestią czasu jest, by i ją przemodelować.

MD 2

Jak wygląda obecnie Pani dzień pracy?

Bardzo różnie, bo to zależy, czy pracuję szkoleniowo czy też projektowo lub konsultingowo. Ale śmieję się sama do siebie, że mam od momentu izolacji więcej pracy, niż miałam wcześniej i zdecydowanie nie należę do tej grupy, która nadrabia teraz zaległości, szkoli się czy dużo branżowo czyta. Jednocześnie w czasie izolacji, właśnie postanowiłam zrealizować projekt, który jest mocno w moim sercu od dawna i uruchomiłam bloga, dotykającego kwestii odwagi, wrażliwości, filozofii i emocji. Myślę, że to co zadziało się na świecie, pokazało mi, że coraz bardziej zbliżamy się do modelu o jakim pisze Minouche Shafik – dyrektor London School of Economics: „W przeszłości w pracy liczyły się mięśnie, teraz liczy się umysł, w przyszłości liczyć się będzie serce.”

Jak zachować równowagę i pogodę ducha w czasie epidemii i przymusowej izolacji? Jak dba Pani o zdrowie własne i najbliższych?

Czas izolacji dał mi dwie ważne rzeczy. Czas na bycie z rodziną, która w ostatnich latach bardzo cierpiała na wyjazdowym charakterze mojej pracy. Dała mi też przestrzeń do refleksji nad tym, w jakim kierunku zmierza świat i co jest dla mnie ważne. I muszę przyznać, że bardzo mocno zarezonowało ze mną bycie życzliwym dla siebie i skupienie się na sobie. Mam wrażenie, że świat ostatnich lat to był świat braku czasu i wiecznej gonitwy. Dziś odkrywam, jak cudownie odpoczywam, spacerując po lesie i po prostu oddychając głęboko. A jako człowiek żyjący mocno ze stoickimi ideami, wiem, że jedyne na co mam wpływ to na to, jak ja zareaguję na to, co mnie spotyka. Dlatego skupiam się na sobie, bo wiem, że to też kiedyś przeminie.

MD POZIOM

Po więcej informacji o działalności naszej Bohaterki zapraszamy tu:

www.magdalenadanilos.pl

Fot.

zdjęcie z kamerami – Szymon Nawrat,

zdjęcie z wywiadu w koralowej marynarce – Bartłomiej Daniłoś,

oraz materiały na potrzeby: See Bloggers oraz InternetBeta.

Related Itemsbiznes się nie poddajekobiety się nie poddająMagdalena Daniłośmarketing onlinePolecanesukces jest kobietą
W praktyce
9 czerwca 2020
Julia Nieznalska

Moda nie ma przed nią tajemnic. Uwielbia eksperymentować, ale ceni również klasykę. Specjalnie dla Was śledzi nowinki ze świata wybiegów.

Related Itemsbiznes się nie poddajekobiety się nie poddająMagdalena Daniłośmarketing onlinePolecanesukces jest kobietą

More in W praktyce

sztuczna inteligencja 1

Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?

Michal Karas17 czerwca 2025
Read More
ikona1234praca7

Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy

Kalina Samek17 maja 2025
Read More
B01A9601 poziom

Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!

Michal Karas8 maja 2025
Read More
kobieta sukcesu w biznesie

Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?

Michal Karas8 maja 2025
Read More
ciaza

Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza

Michal Karas6 maja 2025
Read More
Renata poziom 5

Renata Zielezińska: Zalety wirtualnej asystentki

Kalina Samek13 kwietnia 2025
Read More
Marta Rietz pion2

Marta Rietz: Najpierw doceń samą siebie

Ela Prochowicz8 kwietnia 2025
Read More
MM ramka

Małgorzata Małuch w projekcie #SukcesJestKobietą

Julia Nieznalska28 marca 2025
Read More
biznesikona15

Przywództwo skoncentrowane na człowieku

Ela Prochowicz20 marca 2025
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • sztuczna inteligencja 1
    Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    W praktyce17 czerwca 2025
  • ikona1234praca7
    Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    W praktyce17 maja 2025
  • B01A9601 poziom
    Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    W praktyce8 maja 2025

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version