• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • Anna Belda: Daję Pacjentom dobrą energię
    • Aleksandra Bacańska: Zawsze pamiętajmy o celu!
    • Irena Kurdziel: Konsekwencja i jeszcze raz konsekwencja!
    • Natalia Szroeder ambasadorką Czujesz Klimat? Rossmanna
    • Backstage #ToTylkoPłeć: Agnieszka Kośnik-Zając
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • Jak angażują się pracownicy?
    • Jak skandynawscy pracodawcy inspirują ludzi
    • Polki przepracowane i pragnące zmian
    • Bądźmy dobrzy dla siebie i innych ludzi!
    • Czego spodziewać się w światowej gospodarce
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • Prosty sposób na poprawę zdrowia i urody
    • Owocny dzień zacznij od śniadania
    • Ile soli w diecie niemowląt i małych dzieci?
    • Czyste miasta dzięki rowerom to realna przyszłość
    • Nieswoiste choroby zapalne jelit: dobre zmiany w leczeniu
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • Irak na trudnej drodze do odbudowy
    • Dlaczego Polacy pokochali mini zoo?
    • Bigoreksja: kiedy dotyka mężczyzn?
    • Jak żyć lepiej, będąc singlem?
    • Dla samotnych seniorów „nadzieja” to drugi człowiek
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • Jedz kamczatkę przez cały rok
    • Inteligencja i życiowy sukces to sprawka genów?
    • GASTROTARGI SMAKKi już w marcu w Warszawie
    • A ty znasz swoje prawa konsumenta?
    • Czy tzw. roślinne mięso jest zdrowe?
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

Kobiety Biznesu

Joanna Kostrzewska: Przeszkody są darem

Joanna Kostrzewska: Przeszkody są darem
Aneta Zadroga
10 stycznia 2016

„Gdy nie wiesz, do jakiego portu zmierzasz,
pomyślne wiatry nie będą Ci wiały”
Seneka

Wierzę, że na drodze naszego życia, każda przeszkoda jest naszym cennym darem, który uczy nas i wzmacnia. Przeglądamy się w sobie, jak w lustrze, bo wszyscy jesteśmy połączeni. Czym jest SUKCES? Z pewnością to droga do samorealizacji, osiągnięcia celów i marzeń. Ta droga wymaga wielkiej koncentracji i włożenia wielkiej energii. Dla mnie SUKCES to nie jest blask fleszy czy bezpieczeństwo finansowe. To WIELKA wiara w to, że zawsze może być lepiej nam wszystkim. To misja, która przenika wszystkie sfery życia. To ciągłe uczenie się, samoobserwacja, pokonywanie swoich słabości i pokora. To dzielenie się swoim doświadczeniem, nauka równowagi i przyjmowanie wyzwań.

Historia powstania marki RevitaLash® jest niezwykle poruszająca. Dlaczego akurat z tą marką postanowiła pani nawiązać współpracę?
Joanna Kostrzewska: Był to czas, kiedy poszukiwałam nowych inspiracji do działania. Głęboko wierzę, że wszystko co nas w życiu spotyka, ma ukryty sens. Wszystkie nasze doświadczenia prowadzą nas do odkrycia sensu naszej drogi i istnienia. RevitaLash® poznałam dzięki siostrze męża – Arlecie, która jest fizjoterapeutką w Stanach Zjednoczonych. Moja przyjaciółka zachorowała na raka, kiedy miałyśmy po 18 lat. Szybka reakcja uratowała wtedy jej życie. Z kolei mój średni syn, cudem przeżył pobyt i wybudzanie ze śpiączki na OIOMie. Te wszystkie doświadczenia sprawiły, że gdy poznałam niezwykłe działanie RevitaLash® i autentyczną historię rodziny Brinkenhoff, czułam, że jest to marka, która pozwoli mi na działania wykraczające poza zwykłe dostarczanie produktów i będę mogła wyrazić siebie i swoją życiową misję.

Poznała pani twórcę marki doktora Brinkenhoffa i jego rodzinę?
Rodzina Brinkenhoff, pomimo choroby i problemów, jakie każdy z nas ma do pokonania, nie traciła nadziei i razem stworzyła coś więcej, niż cudowną markę RevitaLash®. Rodzina Brinkenhoff dała nam nadzieję na walkę z chorobą, ale również zwycięstwo wartości, jakimi są: rodzina, miłość i relacje między ludźmi, które są kluczem do sensu naszego istnienia. Miałam ogromne szczęście poznać kochaną Gayle Brinkrnhoff, dla której doktor Michael Brinkenhoff stworzył odżywkę do rzęs RevitaLash®. Gayle emanowała cudownym dobrem i zrozumieniem, a swoją postawą zmieniła bieg życia wielu ludzi. Pokazała, że można wygrywać z chorobą przez ponad 20 lat dzięki pozytywnej postawie i działaniom na rzecz innych chorych.
Miałam zaszczyt gościć Gaylę w Polsce i towarzyszyć w czasie jej wywiadów na potrzeby prasy i telewizji oraz podczas konferencji prasowej, podczas której Gayle przekazała 25 tys. zł na polskie Amazonki Prezes Fundacji – Krystynie Wechmann. Gayle odbyła również bardzo ciepłe spotkanie w Klubie Amazonek w Poznaniu. Zachwycona była rodzinną atmosferą polskich Amazonek.
Bardzo wiele zawdzięczam Gayle. Była to kobieta o wielkim sercu i empatii. Podczas wspólnych chwil przekazała mi misję tworzenia pokoju w SERCU, a jej motto – „Every day is like a gift” – przypomina mi o celebrowaniu i docenianiu życia. Z kolei doktor Michael Brineknhoff to bardzo wspaniały człowiek, którego wielka miłość do ludzi, świata i odpowiedzialność są misją życiową. Byłam bardzo wzruszona, gdy towarzyszyłam doktorowi Brinkenhoffowi przy odbieraniu nagrody Perły Dermatologii Estetycznej dla odżywki do włosów od Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych. Dariel Sidney, córka Gayle Brinkenhoff, to cudowna osoba, która każdego roku odwiedza Polskę i spędzamy wspólnie czas. Przez te wszystkie lata stałyśmy się sobie bardzo bliskie. W tym roku odwiedziła nas z okazji powstania Fundacji PLAZA ANGELS i wprowadzenia nowej linii dla delikatnych cienkich włosów ReGenesis TM by RevitaLash®. W przyszłym roku wybieram się do Kalifornii, będziemy z Dariel dokumentować historię rodziny Brinkenhoff oraz wydarzenia w Polsce i spełni się moje kolejne marzenie.

Co jest misją marki RevitaLash®?
Misją Athena Cosmetics, producenta RevitaLash®, jest dostarczanie bezpiecznych i wysokiej jakości produktów, w połączeniu z bezkompromisową uczciwością i duchem filantropii.

Co robi RevitaLash® dla nas, kobiet?
Marka RevitaLash® to bezpieczne i wysoce skuteczne kosmetyki. Rodzinna firma wspiera działania związane z profilaktyką raka piersi w Stanach Zjednoczonych i na świecie, np. niemiecką fundację Rexrodt von Firck. W Polsce wspólnie z Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”, dzięki zaangażowaniu gabinetów, stworzyłam akcję profilaktyki raka piersi „Zdrowy Nawyk, Zdrowe Piersi”. Od ponad sześciu lat Zespół Plazanet RevitaLash® Polska każdego dnia przekazuje do naszych gabinetów i wszystkich fanów marki ulotki z profilaktyką raka piersi, nadając sens naszym działaniom i rozpalając światełko świadomości. Dziękuję za wsparcie naszym gabinetom, to dzięki ich otwartości jest możliwe wprowadzanie pozytywnych zmian i organizowanie aukcji charytatywnych. Po śmierci Gayle Brinkenhoff powstał cykl sympozjów CITY OF HOPE jej imienia, który wspiera badania nad rakiem piersi.
Za marką RevitaLash® stoi jednak coś więcej niż produkty. To świat oparty na relacjach międzyludzkich, wartościach, wzajemnej pomocy, a przede wszystkim – na PASJI i RADOŚCI. To poczucie, że wszystko, co robimy, ma głęboko ukryty sens i to daje siłę.

Joanna-Kostrzewska1Co wyróżnia markę RevitaLash® na tle innych produktów kosmetycznych?
Przede wszystkim są to spełnione obietnice i unikalny skład receptury RevitaLash® opracowany przez zespół doktora Brinkenhoffa. Dziś rodzinna firma Athena Cosmetics cieszy się pozycją światowego lidera w dziedzinie opracowywania innowacyjnych i funkcjonalnych kosmetyków. Zdobyła międzynarodowe uznanie i liczne nagrody m.in. Prix de Beaute – magazynu Cosmopolitan, Best Beauty Buys – magazynu In Style i wiele, wiele innych.
Do produktów marki RevitaLash® należy wielokrotnie nagradzana odżywka stymulująca wzrost rzęs RevitaLash® ADVANCED dostępna w dwóch pojemnościach: 3,5 ml – 6 miesięcy codziennej kuracji (330zł) oraz RevitaLash® ADVANCED 2 ml – 3 miesiące codziennej kuracji (250zł). Efekty jej działania i bezpieczeństwo zostały potwierdzone przez 5 niezależnych instytutów badawczych. RevitaLash® ADVANCED jest przetestowana dermatologicznie, oftalmologicznie, nie wywołuje alergii, nie powoduje podrażnień ani zmian w kolorze siatkówki. Odżywka nie sączy się na powierzchnię oka i można ją bezpiecznie aplikować u nasady rzęs. Testy kliniczne nie wykazują żadnego wpływu na ciśnienie wewnątrzgałkowe oka ani ostrość widzenia. Unikalny skład RevitaLash® ADVANCED zawiera opracowane przez zespół doktora Brinkenhoffa aktywne molekuły pochodnych nienasyconych kwasów karboksylowych, wyciągi roślinne, m. in.: z palmy sabałowej, żeń-szenia, zielonej herbaty, pszenicy, nagietka lekarskiego, które uzupełnione są o działanie aktywnych nanopeptydów.
Do gamy produktów należą: Revitabrow® ADVANCED – odżywka do brwi, RevitaLash® Volumizing Mascara – tusz do rzęs, RevitaLash® Volumizing Primer- pentapeptydowa niebieska baza pod tusz, RevitaLash® Fineline Primer – krem-podkład pod makijaż, który wypełnia drobne linie i zmarszczki, RevitaLash® Spotligh Highlighting Pencil – zaczarowany ołówek do rozświetlania urody, RevitaLash® HI-DEF TINTED Brow Gel – wielozadaniowy żel do brwi. Produkty marki RevitaLash® są zdobywcami wielu międzynarodowych nagród. Wyjątkowo skuteczna odżywka do włosów Hair ADVANCED by RevitaLash® otrzymała nagrodę Prix de Beauté magazynu Cosmopolitan oraz prestiżową nagrodę – Perłę Dermatologii Estetycznej przyznaną przez Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych. W listopadzie w Polsce pojawiła się nowa linia produktów do włosów ReGenesis by RevitaLash®.
JoannaKostrzewska-DareilSidneyJak powstała Fundacja PLAZA ANGELS?
Fundacja PLAZA ANGELS powstała 11 września 2015 roku. Fundacja działa na rzecz pokoju na świecie i jest poświęcona pamięci Gayle Brinekhoff. Misja fundacji łączy się z  moją filozofią życia i filozofią życia moich przyjaciół. Od 2010 roku przekazuję ludziom spotykanym na swojej drodze życia Anioły, wykonywane przez artystów. Kolekcja liczy już ponad 1000 Aniołów na całym świecie, pierwszy Anioł został przekazany przyjaciółce, która odbywała leczenie odwykowe. Dziś kolekcja przerodziła się w sygnowaną kolekcję PLAZA ANGELS.
Działania na rzecz pokoju na świecie przypominają, że możemy go rozpocząć od budowania pokoju we własnym SERCU. Celem PLAZA ANGELS jest łączenie polskich i międzynarodowych fundacji, stowarzyszeń, organizacji, przekazując im dedykowane artystyczne kolekcje anielskie, wspierając ich MISJĘ.
Symbol Anioła przypomina, że wszyscy ludzie są ze sobą połączeni. Aniołowie łączą religie świata. To symbol naszej ochrony przez Anioła Stróża oraz potwierdzenie, że wszystko to, co nas spotyka, ma głęboko ukryty SENS. Anioł jest także obrazem odwiecznego wyboru między dobrem a złem, wyboru, którego każdego dnia dokonujemy w naszym Sercu. Anioły pokochała również Gayle Brinkenhoff, były one naszym duchowym dialogiem pomiędzy religiami.
Już w pierwszych miesiącach działalności, PLAZA ANGELS przygotowała nową kolekcję dla: Fundacji „Światło” z Torunia – kolekcja dla „Śpiochów”, Akademii Walki z Rakiem – 13 oddziałów, Federacji Stowarzyszeń „Amazonki” – Klub Amazonek w Sosnowcu, Fundacji Rak’n’ Roll – „Boskie Matki” oraz dla szpitali.
Fundacja PLAZA ANGLES wsparła również premierę filmu „Chemia” Bartka Prokopowicza. Ze względu na historię powstania PLAZA ANGELS i historię rodziny Brinkenhoff.
PLAZA ANGELS (wraz z marką RevitaLash) została poproszona o wsparcie premiery filmu „Ma ma” Penelope Cruz, dla której został przygotowany specjalny Anioł w ramach uznania i podziękowanie za poruszanie tematu choroby nowotworowej. To debiut producencki Penelope Cruz, tym bardziej PLAZA ANGELS cieszy się z tej współpracy. Ponadto, 8 października 2015 roku Anielska kolekcja PLAZA ANGELS towarzyszyła JUSTYNIE STECZKOWSKIEJ w czasie koncertu w Londynie w Union Chapel na trasie koncertu „Magia Trwa” związanego z płytą „Animą”. Specjalnie dla artystki została przygotowana kolekcja PLAZA ANGELS, które Justyna Steczkowska z radością przekazuje fanom na swoich koncertach.

Czy pasja dodaje skrzydeł?
Wiara, pasja i miłość do tego, co się robi, jest dla mnie najważniejsza. Poczucie, że w pozytywny sposób możemy wpływać na losy nas wszystkich oraz uczyć się od siebie nawzajem daje siłę i dodaje wiatru w żagle.

Komu rekomendowane są kosmetyki z serii Mama Mio?
Moja firma Plazanet jest również wyłącznym dystrybutorem marki MIO® Fit Skin For Life, która posiada niezwykle bezpieczną linię dla kobiet w ciąży MAMA MIO® oraz dla osób aktywnie dbających o ciało. Niedawno urodziłam mojego trzeciego synka. Z MAMA MIO® mogłam spać spokojnie, bo moja skóra była zabezpieczona, a ta właśnie marka kosmetyków dała mi zdrową, jędrną, świetlistą skórę. Dzięki gwarancji i formule „No Nasties” każdy produkt jest w pełni bezpieczny dla mamy i dziecka. Misja MIO i MAMA MIO doskonale wpisuje się w moje życiowe wartości, dotyczące narodzin i dbania o ciało.

Poza pracą pełni pani rolę żony i matki. Jakie są obowiązki mamy i właścicielki firmy. Jak udaje się pani pogodzić obydwie sfery?
Myślę, że to jedno z najtrudniejszych zadań, które stoi przede mną każdego dnia. Uczę się każdego dnia odróżniać rzeczy ważne od najważniejszych. To nieustanna lekcja, aby pilne sprawy firmowe nie wykradały przestrzeni przeznaczonej dla rodziny.

Rozmawiała: Agnieszka Słodyczka
Fot. Żaneta Niżnikowska/NM Studio

Related ItemsBrinkenhoffGayle BrinkenhoffJoanna Kostrzewskakobieta biznesukobieta sukcesukosmetykiPlaza AgnelsPolecanepolka potrafiRevitaLash®sukces jest kobietą
Kobiety Biznesu
10 stycznia 2016
Aneta Zadroga

Zafascynowana możliwościami, jakie stwarzają dziś media. Wieloletnia dziennikarka i publicystka Gazety Wyborczej, zawodowo zainteresowana tematami gospodarczymi, jak również społecznymi.

Related ItemsBrinkenhoffGayle BrinkenhoffJoanna Kostrzewskakobieta biznesukobieta sukcesukosmetykiPlaza AgnelsPolecanepolka potrafiRevitaLash®sukces jest kobietą

More in Kobiety Biznesu

Anna Belda: Daję Pacjentom dobrą energię

Julia Nieznalska10 marca 2023
Read More

Aleksandra Bacańska: Zawsze pamiętajmy o celu!

Michal Karas3 marca 2023
Read More

Irena Kurdziel: Konsekwencja i jeszcze raz konsekwencja!

Magda Dzik-Kordas21 lutego 2023
Read More

Backstage #ToTylkoPłeć: Agnieszka Kośnik-Zając

Zofia Kicińska19 stycznia 2023
Read More

Anna Belda: Dobro zawsze wraca!

Julia Nieznalska30 grudnia 2022
Read More

Joanna Nogaj-Ossowska: Warto walczyć o marzenia!

Michal Karas15 grudnia 2022
Read More

Mariola Koziatka: Stale się rozwijam, by pomagać ludziom!

Karolina Nowakowska28 listopada 2022
Read More

Alina Szynaka: Prowokuję nowe możliwości!

Sylwia Cukierska15 listopada 2022
Read More

Adriana Stempkowska: Dbam o wolność moich wyborów

Edyta Nowicka14 listopada 2022
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • Jak angażują się pracownicy?
    W praktyce15 marca 2023
  • Jak skandynawscy pracodawcy inspirują ludzi
    W praktyce14 marca 2023
  • Polki przepracowane i pragnące zmian
    W praktyce13 marca 2023

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT