• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • B01A1455 poziom fotograf
      Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość
    • Lucyna Janik foto
      Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą
    • Alina poziom
      Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!
    • B01A9618 Joanna poziom1
      Pokora i respekt kreują własną markę!
    • BeataPotoczna poziom
      Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • ikona1234praca7
      Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    • B01A9601 poziom
      Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    • kobieta sukcesu w biznesie
      Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    • ciaza
      Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza
    • Renata poziom 5
      Renata Zielezińska: Zalety wirtualnej asystentki
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • kleszcz 1 1
      Co musisz wiedzieć o kleszczach?
    • ikona1234zdrowie.leki3
      O interakcjach leków z żywnością
    • mezczyznaikonynowe123
      Przerzuty nowotworowe w kościach się leczy?
    • Fot.PAP
      Praca mózgu: dysortografia to nie lżejsza forma dysleksji
    • 3 DSC04560
      Gratka dla fanów fotografii na Fabrycznej 13 w Krakowie!
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • naukowczyni
      Przestrzeń dla debaty nad etyką w technologii
    • wlosypolecie123
      Pijawki lekarskie – dawna metoda stosowana i dziś
    • HOTEL BIALOWIESKI4 poziom
      Boże Ciało w Królewskiej Białowieży!
    • Woda dla dzieci
      Jak zaradzić wypaleniu rodzicielskiemu
    • nauka
      Świńskie organy będą ratować ludzkie życie?
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • wilno
      W Wilnie chłodnik doczekał się własnej parady
    • koloryowocow ikona
      Cytrusy i leki to złe połączenie
    • Hotel Bialowieza macnowphoto.pl 2
      Wykorzystaj bon turystyczny w Białowieży!
    • wlosypawie123
      Dietą powstrzymasz siwienie włosów?
    • ból głowy 1
      Można mieć zawał serca i o tym nie wiedzieć?
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

W praktyce

#JestemPewna bo… Jak przedsiębiorcze Polki postrzegają pewność siebie?

#JestemPewna bo… Jak przedsiębiorcze Polki postrzegają pewność siebie?
Michal Karas
19 lutego 2025

#JestemPewna, bo działam, bo widzę siłę kobiet manifestującą się w naszej zdolności do przezwyciężania trudności i wspierania się nawzajem w każdym wyzwaniu, bo wiem, że mam wpływ na swoją przyszłość, bo szukam i znajduję plusy w każdej sytuacji, bo wierzę w ludzi i ich potencjał, bo wiem kim jestem, bo wiem, że niemożliwe nie istnieje, bo jestem kobietą, która ma poczucie własnej wartości...

W Warszawie pod koniec lutego odbyła się premiera kampanii społecznej #JestemPewna, zrealizowanej w ramach już dziesięcioletniej inicjatywy SUKCES JEST KOBIETĄ. Kampania to wspólny projekt kilkunastu polskich przedsiębiorczyń, które tym razem chcą podkreślić, jak ważne jest, aby kobiety doceniały swoje umiejętności i dzięki temu rosły zawodowo w siłę. Wcześniej aktywne prospołecznie businesswomen poruszały w mediach m.in. tematy nierówności na rynku pracy w kampanii #ToTylkoPłeć, czy też sposoby na podniesienie się po pandemii w kampanii #BiznesSięNiePoddaje.

Ostatnie dostępne badanie pewności siebie* wśród Polek i Polaków przeprowadzone przez Uniwersytet WSB Merito (dawniej: Wyższa Szkoła Bankowa w Warszawie), w którym udział wzięli pracownicy 7 dużych korporacji zatrudniających w Polsce potwierdza powszechny pogląd, że kobiety są z siebie mniej zadowolone niż mężczyźni. Mają niższe niż mężczyźni poczucie skuteczności oraz są mniej odporne na krytykę, a jedyny obszar, w którym wypadają lepiej od mężczyzn, to poczucie własnej atrakcyjności. Nawet co druga kobieta deklaruje negatywne myślenie o sobie (56 proc.), co czwarta jest tego nomen omen pewna (26 proc.)!

Badacze zapytali też Polaków czy kobiety mogą być szefami. Co prawda 82 proc ankietowanych kobiet i mężczyzn deklaruje, że wierzy w kompetencje kobiet do pełnienia funkcji kierowniczych. Jednak na deklaracjach się kończy Z tym poglądem faktycznie utożsamia się jedynie 27 proc. badanych! Dotyczy to w równym stopniu mężczyzn, jak i kobiet.

I właśnie na takie podejście do tematu pewności siebie postanowiły zareagować praktyczki biznesu. – Pomysł na tę kampanię narodził się z inicjatywy naszych Bohaterek, aktywnych nie tylko zawodowo, ale również wrażliwych na edukację i wyrównywanie szans kobiet na rynku pracy. Podczas wielu rozmów, prowadzonych przy okazji sesji zdjęciowych, wywiadów i realizacji, to właśnie same przedsiębiorczynie poruszyły temat pewności siebie, tej biznesowej, jak i życiowej – mówi Aneta Zadroga, prezeska Grupy Medialnej LIFESTYLE, twórczyni inicjatywy SUKCES JEST KOBIETĄ, w ramach której realizowana jest kampania #JestemPewna. – Niestety, nasze pokolenie było wychowywane raczej w nurcie „siedź w kącie, aż cię znajdą” czy „dzieci i ryby głosu nie mają”, poprzez „dziewczynki powinny być ciche i grzeczne”, etc. Pokłosie tego widać bardzo dobitnie w polityce, w biznesie, w mediach. To właśnie musi głośno wybrzmieć, a dobre wzorce, zdrowej pewności siebie muszą pójść w świat. A kto może być lepszym głosem docierającym do młodych Polek, niż praktyczki biznesu, które od lat odnoszą sukcesy? – dodaje.

kampania2

A doświadczenie Bohaterek kampanii #JestemPewna jest rzeczywiście imponujące. Udział w inicjatywie wzięły: Bogumiła Sroka, Brylantowa Managerka marki Forever (FLP), Sylwia Mokrysz, Prokurent firmy MOKATE S.A., Mirella Piwiszkis, Założycielka firmy INSPIRE, Krystyna Szeja, Założycielka firmy budowlanej BAKS, Sylwia Pikul, Współtwórczyni marki VIP Dystrybucja, Wioletta Podstawka, Central Eastern Europe Recruitment Centre Lead, DHL Supply Chain, Agata Wydmańska, Head of Marketing&Communications CEE, DHL Supply Chain, Katarzyna Matuszewska, Operation Excellence Director CEE, DHL Supply Chain, Agnieszka Owczarek, Prezeska w QUAEL Sp. z o.o., Agnieszka Kośnik-Zając, Twórczyni marki BABIANA, Beata Hudziak-Nagórska, Prezeska Kancelarii 8TAX, Katarzyna Szulim, Prezeska Commfort Safety, Monika Chajęcka, Prezeska WelcomeFinance, Danuta Ochał, Wiceprezeska firmy LaserTec S.A., Joanna Nogaj-Ossowska, Kosmetologia medyczna i estetyczna, Wioletta Flach, Prezeska marki Chlordioxid Academic Polska, Marzena Kulesza, założycielka marek: Qul-Dent i MA PERLA. Gościnią specjalną podczas premiery była Klaudyna Cichocka-Volkov, Założycielka alternatywnej szkoły podstawowej Łobuziaki we Wrocławiu.

kampania3 kampania1

Premierę rozpoczął wernisaż w Zbylut Galerii w DM KLIF. Na wystawie podziwiać można było plakaty 17 Bohaterek kampanii #JestemPewna, na których każda z nich podzieliła się swoim osobistym mottem, dotyczącym pewności siebie – zawodowej i życiowej.

Po wernisażu odbyła się merytoryczna debata w ramach inicjatywy K2 Spotkania na Szczycie, którą poprowadziła Małgorzata Ohme, dziennikarka i psycholożka. – Pewność siebie jest nam potrzebna. Musimy się jej uczyć i budować ją w sobie – mówiła prowadząca.

– Dziękuję wyjątkowym Bohaterkom kampanii i najlepszemu Zespołowi świata za kolejny wyjątkowy i wyróżniający się na polskim rynku medialnym projekt, który małymi krokami przybliża Polki do zajmowania faktycznie należnego im miejsca w przestrzeni biznesowej – podkreśliła Dagmara Wójcik-Jędrzejewska, koordynatorka kampanii z GM LIFESTYLE.

Zdjęcia z kampanii można osobiście cały czas podziwiać w Zbylut Galerii w Domu Mody KLIF w Warszawie. Wiosną na rynku ukaże się 9. edycja książki SUKCES JEST KOBIETĄ – Łączy nas Biznes, w której znajdą się obszerne wywiady ze wszystkimi Bohaterkami kampanii. Inicjatywa będzie również promowana przez cały 2024 rok na wydarzeniach, konferencjach i warsztatach w całej Polsce, które podejmują temat kobiet z biznesie.

Oto, co pewność siebie oznacza dla Bohaterek kampanii:

Sylwia Mokrysz – #JestemPewna, bo działam zgodnie ze swoim sercem.

4 1

Agnieszka Owczarek – #JestemPewna, że pewność siebie budujemy w oparciu o przekonanie o samym sobie.

2 1

Agnieszka Kośnik-Zając – #JestemPewna, że siła tkwi w determinacji, odwaga w nowych wyzwaniach, satysfakcja w spełnianiu marzeń.

1 1 jpg

Monika Chajęcka – #JestemPewna, wiem, że pozytywna energia i dobre relacje z ludźmi zawsze budują biznes, gospodarkę i szczęście.

5 1 jpg

Agata Wydmanska – #JestemPewna, bo widzę siłę kobiet manifestującą się w naszej zdolności do przezwyciężania trudności i wspierania się nawzajem w każdym wyzwaniu.

8 1 jpg

Katarzyna Matuszewska – #JestemPewna, bo wiem, że mam wpływ i że razem możemy więcej.

9

Wioletta Podstawka – #JestemPewna, bo szukam i znajduję plusy w każdej sytuacji.

10 jpg

Katarzyna Szulim – #JESTEMPEWNA, bo… doświadczanie życia jest najlepszą siłą napędową tego pewnika.

6 1

Bogumiła Sroka – #JestemPewna, bo wierzę w ludzi i ich potencjał. Inspiruję do działania, tworzenia i budowania lepszego świata, opartego na współpracy i empatii.

11

Krystyna Szeja – #JestemPewna, bo wiem kim jestem.

12 jpg

Joanna Nogaj – #JestemPewna, bo wierzę w siebie, posiadam wiedzę, umiejętności i najważniejsze… zaufanie Klientek.

14 jpg

Wioletta Flach – #JestemPewna, że najważniejszą cechą pewności siebie jest wiara w siebie i w to, co robimy. Dzięki niej osiągamy obrany cel i spełniamy marzenia.

13

Beata Hudziak – #JestemPewna, bo wiem, że niemożliwe nie istnieje.

3 1 jpg

Mirella Piwiszkis – #JestemPewna, bo działam. Bezczynność bowiem rodzi wątpliwości i strach.

7 1 jpg

Sylwia Pikul – #JestemPewna, że sukces jest moim przeznaczeniem.

15

Marzena Kulesza – #JestemPewna, bo jestem kobietą, która ma poczucie własnej wartości.

16 jpg

Danuta Ochał – #JestemPewna, że opanowanie przekłada się na działanie, a to zwiększa poczucie własnej wartości i pewność siebie.

17 jpg

***

Partnerami premiery kampanii #JestemPewna są: Zbylut Galeria i Dom Mody Klif Warszawa, inicjatywa K2 Spotkania na szczycie, Fundacja Ekoenergetyka, Hotel „Białowieski” Conference, Wellness & SPA, Klaudyna Cichocka-Volkov, Forever Living Products, kosmetyki naturalne Uzdrovisco, Wydawnictwo Insignis oraz Club Ritual w Warszawie.

Zbylut logo jpg Ritual logo jpg

K2 logo LOGO FUNDACJI 1 EE LOGO SZARE 2 publik jpg uzdrov logo jpg iqon logo publ logo KLIF dom mody OK do publik

LOGO HOTEL BIALOWIESKI 02

800px Insignis logo nowe final forever living products Bogumila Sroka seeklogo.com scaled

Klaudyna Cichocka Volkov logotypy 1 jpg

 

 

***

*Badanie „Uwierz w siebie” przeprowadzone w 2021 roku, jednym z autorów badania jest Uniwersytet WSB Merito (dawniej: Wyższa Szkoła Bankowa w Warszawie).

Related Items#JestemPewnakampania #JestemPewnakampania społecznakobiety biznesukobiety sukcesupewność siebiePolecanesukces jest kobietąsukcesjestkobietą
W praktyce
19 lutego 2025
Michal Karas

Related Items#JestemPewnakampania #JestemPewnakampania społecznakobiety biznesukobiety sukcesupewność siebiePolecanesukces jest kobietąsukcesjestkobietą

More in W praktyce

ikona1234praca7

Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy

Kalina Samek17 maja 2025
Read More
B01A9601 poziom

Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!

Michal Karas8 maja 2025
Read More
kobieta sukcesu w biznesie

Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?

Michal Karas8 maja 2025
Read More
ciaza

Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza

Michal Karas6 maja 2025
Read More
Renata poziom 5

Renata Zielezińska: Zalety wirtualnej asystentki

Kalina Samek13 kwietnia 2025
Read More
Marta Rietz pion2

Marta Rietz: Najpierw doceń samą siebie

Ela Prochowicz8 kwietnia 2025
Read More
MM ramka

Małgorzata Małuch w projekcie #SukcesJestKobietą

Julia Nieznalska28 marca 2025
Read More
biznesikona15

Przywództwo skoncentrowane na człowieku

Ela Prochowicz20 marca 2025
Read More
WSPOLNE1

Startuje kampania #KOBIETYwGRZE

Michal Karas19 marca 2025
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • ikona1234praca7
    Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    W praktyce17 maja 2025
  • B01A9601 poziom
    Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    W praktyce8 maja 2025
  • kobieta sukcesu w biznesie
    Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    W praktyce8 maja 2025

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version