• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • B01A1455 poziom fotograf
      Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość
    • Lucyna Janik foto
      Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą
    • Alina poziom
      Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!
    • B01A9618 Joanna poziom1
      Pokora i respekt kreują własną markę!
    • BeataPotoczna poziom
      Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • sztuczna inteligencja 1
      Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    • ikona1234praca7
      Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    • B01A9601 poziom
      Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    • kobieta sukcesu w biznesie
      Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    • ciaza
      Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • zebyikona
      Ocet jabłkowy może zaszkodzić zębom?
    • nogi wakacje
      Udar czy osłabienie cieplne? Poznaj objawy
    • ludzieikonynowe123
      Rady na problemy seniorów ze snem
    • zdrowie cukier ikona 123nowe
      Nie masz cukrzycy? A może o niej nie wiesz?
    • nastolatka
      Słabe narkotyki? Nie istnieją!
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • dziecko na basenie dla niektorych gosci najgorszy widok
      Skok na główkę? Tylko w basenie
    • Pustynia Wielkiego Jeziora Słonego3
      Zdrowie seniorów zagrożone przez kryzys klimatyczny
    • Przypadkiem poziom3
      Jak przypadkowe odkrycia zmieniły świat?
    • Depositphotos 24644669 original
      Boli, więc żyjesz? Tak nie musi być!
    • ikona1234praca komputer
      Pole elektromagnetyczne bez wpływu na samopoczucie
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • ikona123sport.zdrowie5
      Sport to świetne lekarstwo na krążenie
    • dzieciulicyikonynowe123
      Na świecie żyje 110 milionów uchodźców
    • klotnia123
      Kłótnie w związku: o tym, co ważne i niedostrzeżone
    • zdrowie po 40
      Ile kosztują programy prozdrowotne?
    • wilno
      W Wilnie chłodnik doczekał się własnej parady
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

Moda

EMOI: Z pasją do projektowania!

EMOI: Z pasją do projektowania!
Magda Nowak
17 stycznia 2019

Lubimy rozmawiać z klientkami, patrzymy, jak mierzą produkty, jakie mają oczekiwania i jakie podejmują decyzje zakupowe. To daje nam ogromną satysfakcję i dodatkowo takie sytuacje napędzają nas do dalszych działań.

Proszę nam przybliżyć markę EMOI i opowiedzieć o jej historii.
Teresa Suwińska: Początki naszej firmy sięgają 1991 roku, kiedy to założyłam z mężem Andrzejem firmę odzieżową Karen – pierwsze nasze projekty to były damskie płaszcze. Firma powstała z mojej pasji, chęci tworzenia ładnych produktów.

Moje pierwsze zetknięcie z projektowaniem, dokonywaniem wyboru i podejmowaniem decyzji, było w czasach nastoletnich, kiedy swoją pasją zaraziła mnie moja mama. Przywiązywałam dużą uwagę do ładnych ubrań, chciałam atrakcyjnie wyglądać. Dla kobiety w każdym wieku jest to ważne. Istotne były detale – wykończeń i projektu. Ta pasja we mnie tkwiła i zachęcała do dalszego rozwoju.

W czasach, gdy z mężem założyliśmy firmę Karen – moda, a co za tym idzie eleganckie ubrania, nie były tak dostępne, jak teraz. Nie było galerii handlowych, sklepów internetowych. Wszystko rządziło się innymi prawami. Ten okres był niesamowicie pouczający, sprzyjał rozwojowi firmy. To były początki lat 90. – od tego czasu nieprzerwanie z taką samą werwą i motywacją działamy. Nie było przestojów produkcyjnych, większych zmian, były okresy trudne, jak w każdym biznesie, ale cały czas się rozwijamy. Biorąc pod uwagę zamiłowanie do mody, firma odzieżowa okazała się być czymś naturalnym.

Jak tylko zobaczyliśmy z mężem, że nasza córka Ewa zaczyna poważnie myśleć o pracy z nami, to staraliśmy się nie przegapić tego momentu. Ewa, po obronie pracy magisterskiej, od razu weszła w rolę projektanta. Jeśli miała wizję jakiegoś produktu, który był oparty na nowej formie – konstruowała ją. Przez bardzo długi okres czasu wszystkie konstrukcje w firmie wychodziły spod jej ręki – wiedziała, jak powinna wyglądać nowoczesna sylwetka i do tego dążyła. Wprowadzony system komputerowy pozwolił na zarządzanie wypracowanymi już formami. Ewa zainicjowała również powstanie marki EMOI, salonów firmowych i sklepu internetowego emoi.pl
Obecnie firma Karen produkuje tylko na potrzeby naszej marki EMOI. Firma od początku związana jest z naszym rodzinnym miastem – Ciechanowem. Mamy własne salony i ponad 100 butików współpracujących.

Skąd projektanci marki czerpią inspiracje?
Tworząc nasze produkty, inspirujemy się na różnych płaszczyznach. Jedną z nich są realne potrzeby naszych klientek, a inną światowe trendy. Mamy możliwość spotkania się z klientkami w salonach sprzedaży. Lubimy rozmawiać z klientkami, patrzymy, jak mierzą produkty, jakie mają oczekiwania i jakie podejmują decyzje zakupowe. To daje nam ogromną satysfakcję i dodatkowo takie sytuacje napędzają nas do dalszych działań. Często nasz produkt powstaje z potrzeby rynku – dostajemy sygnał od klientek, co w naszej ofercie chętnie by znalazły. Wtedy my szukamy tkaniny, formy. Mamy stałe klientki, które pilnie nas obserwują i zawsze czekają na nowe produkty.

Słuchanie klientów to ważny element, by nie zatracić się i nie być „oderwanym” od rzeczywistości. Cały proces projektowy – od pomysłu do uszycia pierwszego produktu, jego testy, udoskonalenia – odbywa się w naszym zespole projektowym. Staramy się, aby w każdym sezonie pojawiły się zarówno klasyczne – ponadczasowe projekty, jak i elementy trendów. Wszystko z zachowaniem elegancji, umiaru i kobiecości.

Jakie jest przesłanie / motto marki, którym chce się ona dzielić z klientkami?
EMOI z języka francuskiego oznacza wzruszenie, poruszenie. Taka jest również moda – jest momentem. Pojawia się emocjonalna warstwa zakupów, obcowania z produktem, kobiety idą na zakupy i jakaś emocja sprawia, że chcą mieć akurat tę sukienkę, a nie inną. Moda potrafi być potrzebą chwili. Poprawiamy sobie humor, ubierając się atrakcyjnie – i tego życzymy naszym klientkom, aby w ubraniach EMOI uśmiechały się szeroko do samych siebie, czując się kobieco i pewnie.

Dla wszystkich czytelniczek w sklepie internetowym www.emoi.pl z hasłem SUKCESJESTKOBIETA czeka rabat – 20% na wszystkie produkty (rabat nalicza się w koszyku, nie obejmuje produktów przecenionych, ważny do 10.03.2019).

small 2011 small 2001 small 2010 small 2005 small 2003

Related ItemsEMOImarka EMOImarka modowa EMOImoda emoimoda kobieca moda EMOIPolecanepolska marka modowaprojektowanieubrania EMOIubrania i moda
Moda
17 stycznia 2019
Magda Nowak

Każdy przedmiot ma swoją historię i pomaga tworzyć wyjątkowe otoczenie. Dlatego design odgrywa w naszym życiu tak ważną rolę. Magda trzyma rękę na pulsie designowych nowości

Related ItemsEMOImarka EMOImarka modowa EMOImoda emoimoda kobieca moda EMOIPolecanepolska marka modowaprojektowanieubrania EMOIubrania i moda

More in Moda

0989p 08x 003 1 996474 1

Jeden element, wiele możliwości: zainspiruj się marynarką damską w nowoczesnym stylu!

Dagna.Starowieyska16 kwietnia 2025
Read More
ikona1234kobieta26

Wkładki do biustonosza: komfort, dyskrecja i pewność siebie każdego dnia

Dagna.Starowieyska15 kwietnia 2025
Read More
GM Lifestyle3

Szlakiem nieczynnych stacji kolejowych, winnic, najdziwniejszych muzeów

Michal Karas1 kwietnia 2025
Read More
Claudius foto poziom

Claudius: Miejsce dla ludzi z pasją!

Michal Karas29 marca 2025
Read More
1

NADWIŚLAŃSKI FASHION WEEK 2024

Michal Karas29 lipca 2024
Read More
maly plecak skorzany

Plecak do eleganckich stylizacji – jaki wybrać?

Ela Prochowicz26 kwietnia 2024
Read More
rowerzystka

Wakacje na rowerze będą naprawdę eko. Trend czy coś więcej?

Karol Pisarski26 marca 2024
Read More
Pałac Mortęgi - tu historia żyje do dziś

Nowa pasja klasy średniej czyli jak Polacy pokochali konie

Michal Karas20 listopada 2023
Read More
wesele

Wesela z klasą!

Michal Karas4 listopada 2023
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • sztuczna inteligencja 1
    Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    W praktyce17 czerwca 2025
  • ikona1234praca7
    Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    W praktyce17 maja 2025
  • B01A9601 poziom
    Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    W praktyce8 maja 2025

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version