• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • B01A1455 poziom fotograf
      Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość
    • Lucyna Janik foto
      Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą
    • Alina poziom
      Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!
    • B01A9618 Joanna poziom1
      Pokora i respekt kreują własną markę!
    • BeataPotoczna poziom
      Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • ikona1234praca7
      Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    • B01A9601 poziom
      Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    • kobieta sukcesu w biznesie
      Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    • ciaza
      Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza
    • Renata poziom 5
      Renata Zielezińska: Zalety wirtualnej asystentki
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • kleszcz 1 1
      Co musisz wiedzieć o kleszczach?
    • ikona1234zdrowie.leki3
      O interakcjach leków z żywnością
    • mezczyznaikonynowe123
      Przerzuty nowotworowe w kościach się leczy?
    • Fot.PAP
      Praca mózgu: dysortografia to nie lżejsza forma dysleksji
    • 3 DSC04560
      Gratka dla fanów fotografii na Fabrycznej 13 w Krakowie!
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • naukowczyni
      Przestrzeń dla debaty nad etyką w technologii
    • wlosypolecie123
      Pijawki lekarskie – dawna metoda stosowana i dziś
    • HOTEL BIALOWIESKI4 poziom
      Boże Ciało w Królewskiej Białowieży!
    • Woda dla dzieci
      Jak zaradzić wypaleniu rodzicielskiemu
    • nauka
      Świńskie organy będą ratować ludzkie życie?
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • wilno
      W Wilnie chłodnik doczekał się własnej parady
    • koloryowocow ikona
      Cytrusy i leki to złe połączenie
    • Hotel Bialowieza macnowphoto.pl 2
      Wykorzystaj bon turystyczny w Białowieży!
    • wlosypawie123
      Dietą powstrzymasz siwienie włosów?
    • ból głowy 1
      Można mieć zawał serca i o tym nie wiedzieć?
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

Kobiety Biznesu

Biznes się nie poddaje: Wiem, że dobro zawsze wraca

Biznes się nie poddaje: Wiem, że dobro zawsze wraca
Julia Nieznalska
28 grudnia 2020

Anna Belda to współtwórczyni wrocławskiej Kliniki MULTIMEDICA, specjalizującej się w zabiegach urologicznych, ortopedycznych, ginekologicznych oraz wielu innych. Kadra najlepszych specjalistów pod jej okiem dba o poprawę zdrowia i życia Pacjentów. Wie, że zaufaniem Pacjentów i dbałością o Klinikę tworzy wyjątkowość swojej marki. Zapraszamy do wywiadu!

Proszę przybliżyć czytelniczkom i czytelnikom swoją firmę i markę.

Anna Belda: multiMEDICA to „nasza” najlepsza klinika. Miejsce stworzone przez mojego śp. Męża Marka Beldę, wspaniałego człowieka i bardzo zdolnego lekarza urologa, w 1996 roku. Byliśmy jednym z pierwszych prywatnych szpitali.

Pacjenci mogli po zabiegach operacyjnych zostawać u nas na noc pod opieką. Mieliśmy aż 2 łóżka pobytowe! Ale to był taki nasz mały, domowy „szpital” w sercu wrocławskich Karłowic. Rok 2020 to 24 lata naszego działania. Trzy lata niestety w wielkim smutku – bez Marka, architekta tej „marki”.

W chwili obecnej multiMEDICA to już ludzie, którzy wiedzą, dokąd zmierzają we wspólnym działaniu i mających cel. Pracy dla dobra pacjenta.

fotel1

Skąd pomysł na działalność właśnie w tej, przyznajmy, niełatwej branży z dużą konkurencją?

Kiedy zaczynaliśmy swoją działalność, takich placówek jak nasza, nie było wiele na rynku usług medycznych. Lata 90-te były czasem powstawania prywatnych gabinetów. Takich „normalnych”, bez szkła, chromu i marmuru. Pacjenci przyjeżdżali na wizyty i zabiegi ze swoimi rodzinami. Praktycznie znaliśmy ich i ich rodziny, historie. Nawiązywały się relacje i trwają one do dzisiaj. W obecnych czasach każdy, nawet 80-metrowy gabinet jest określany mianem „kliniki”. Aczkolwiek słowo „klinika” jest zwyczajowo i społecznie przyjęte. Od pierwszego pacjenta przyjętego, chcieliśmy stworzyć miejsce przyjazne dla niego i jego rodziny w domowej atmosferze.

To była nasza wizja, nie zaś strategia marketingowa. Po prostu życie. Zadowolony, już zdrowy pacjent, przyprowadzał kolejnego, aby i on uzyskał pomoc. I tak powstała mieszanka doświadczenia i wiedzy, budowania miejsca przyjaznego pacjentowi. Miejsca, w którym będzie się czuł bezpieczny i będzie miał świadomość, że trafił w dobre ręce.

Nikt wtedy jeszcze nie określał koncepcji leczenia i podejścia do pacjenta „marketingiem medycznym”. Public relations w służbie zdrowia to były raczej rady w obliczu konieczności zorganizowania jeszcze wtedy nielicznych konferencji prasowych, wydania broszury i jak komunikować się, aby dojść do porozumienia z niezadowolonym pacjentem.

Pacjenci stali się wtedy już coraz częściej świadomymi konsumentami. Poszukiwali dobrych specjalistów, aby uzyskać pomoc za swoje pieniądze.

logo publik

Z jakich dokonań i osiągnięć swojej firmy jest Pani najbardziej dumna?

Wizja pracy w multiMEDIKA to przyjazne relacje pomiędzy pacjentem, lekarzem i całym wspaniałym personelem. Może to brzmi staroświecko, może to nazwać „marketingiem relacji”. Jestem pewna, że lekarze sprostali do dnia dzisiejszego oczekiwaniom pacjentów w kwestii z uzyskaniem zdrowia. Zdrowy pacjent potrafi oddać wiele silnych emocji, które mają niewątpliwie wpływ na podziękowanie za pracę całego zespołu i polecaniu usług firmy innym potrzebującym.

Jestem dumna z tego, że nigdy nie pozwalaliśmy, aby ktokolwiek z naszego zespołu mógł dopuścić do utraty zaufania człowieka, który oddał nam się w opiekę. Nie wyobrażaliśmy sobie, aby lekarz przestał służyć pacjentowi i został zdegradowany do roli „narzędzia” czy przypadku medycznego. Bez względu na to czy płacił za usługę, czy miał ją wykonaną w ramach NFZ.

Nie chciałabym, aby postęp naukowy, informatyzacja i unowocześnienie medycyny sprowadzał lekarza do li tylko mistrza sztuki lekarskiej. Nasza wizja dobrej opieki nad chorymi to lekarz mądry, dyspozycyjny, empatyczny wobec pacjentów i całego personelu.

aniaimarek pion

Co Panią motywuje do nowych działań i rozwiązań, co napędza do działania każdego dnia?

W tej chwili to moją motywacją jest Rodzina i szacunek do wielu lat pracy mojego śp. Męża Marka. Dla niego zrobię wszystko, aby multiMEDIKA przetrwała te trudne czasy. Nie daję sobie przestrzeni na oddech lub jakikolwiek podziw. Jakby zatapiam się w pracę, aby ktoś mi nie mógł zarzucić, że nie zasłużyłam na kontynuowanie wizji Męża. Męża, który zawsze uzyskiwał wyróżnienia za pracę dla pacjentów. To go motywowało do dalszej pracy. Wiem, że powinnam uczyć się brania odpowiedzialności za sukcesy multiMEDIKA bez potrzeby ciągłego upewniania się, sprawdzania czy jakakolwiek pochwała się należała i czy nikt nie powie, że nie.

Motywuje mnie każdego dnia cudowny zespół ludzi, wspaniałych Pań z recepcji. Oj tam jest zawsze „pogotowie najwyższych napięć” – pielęgniarek, sanitariuszek, personelu pomocniczego i zdolnych lekarzy, którymi jestem otoczona. Szczególnie najlepsza jest Pani Dyrektor Jolanta Pietraszek. Jesteśmy jak ogień i woda. Ale zawsze zyskuje się więcej, gdy współpracuje się z innymi.

Cieszę się z tego również, że mamy dar do odkrywania talentów medycznych. Zaczynali u nas jako młodzi, ale bardzo zdolni lekarze i pielęgniarki. Czasami jeszcze bez specjalizacji. Teraz ich „gwiazdy” świecą pięknym blaskiem. To powód do dumy dla kliniki.

pomost poziom

O czym Pani marzy zawodowo?

multiMEDIKA Najlepsza klinika to marka, która zobowiązuje. Na ten wizerunek wpływają 24 lata ciężkiej pracy. Marzę, aby to było odzwierciedlenie szacunku dla Pacjenta. Marzę, aby opinie o klinice była pozytywne. Opinie pacjentów są raczej komplementami. Zdarza się, że przyjmują też rodzaj krytyki. Ale są one też potrzebne, aby nie stracić czujności. Na pewno nie znajdzie u mnie pracy przy zabiegach najlepszy profesor, najlepszy praktyk, jeśli nie jest dobrym człowiekiem i nie ma podejścia do osoby chorej.

Moim marzeniem zawodowym jest, aby dawać pacjentowi to, czego oczekuje i nie dawać tego, czego nie chce. Od zawsze czuję, że to jest moje marzenie zawodowe, taka moja wizja kliniki, wizja zadowolonego pacjenta, zdrowego, polecającego nas innym. Mój śp. Marek powiadał, że trzeba latać wysoko, bo z góry lepiej widać i wierzył, że dobro zawsze powraca!

Po więcej informacji o działalności naszej Bohaterki zapraszamy tutaj:

http://multimedica.pl/

Autorem zdjęć jest Anna Hamza

Materiał powstał w ramach raportu BIZNES SIĘ NIE PODDAJE!
BSNP LOGO OFICJALNE SIMPLE

Related ItemsAnna Beldabiznes się nie poddajekobiety się nie poddająMultimedicaPolecanesukces jest kobietą
Kobiety Biznesu
28 grudnia 2020
Julia Nieznalska

Moda nie ma przed nią tajemnic. Uwielbia eksperymentować, ale ceni również klasykę. Specjalnie dla Was śledzi nowinki ze świata wybiegów.

Related ItemsAnna Beldabiznes się nie poddajekobiety się nie poddająMultimedicaPolecanesukces jest kobietą

More in Kobiety Biznesu

B01A1455 poziom fotograf

Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość

Michal Karas29 maja 2025
Read More
Lucyna Janik foto

Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą

Michal Karas26 maja 2025
Read More
Alina poziom

Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!

Michal Karas21 maja 2025
Read More
B01A9618 Joanna poziom1

Pokora i respekt kreują własną markę!

Michal Karas29 kwietnia 2025
Read More
BeataPotoczna poziom

Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą

Michal Karas27 marca 2025
Read More
kampania3

Sukces zaczyna się od zdrowej pewności siebie!

Michal Karas21 lutego 2025
Read More
AgnieszkaKrol poziom

Agnieszka Król w projekcie „Sukces jest kobietą”!

Magda Dzik-Kordas25 stycznia 2025
Read More
B01A7234 poziomAnita

Anita Petryszyn-Dopierała: Zmieniam życie kobiet na lepsze!

Michal Karas21 stycznia 2025
Read More
Magdalena tabaka poziom

Magdalena Wiśniewska-Baran dołącza w projekcie Sukces jest kobietą!

Michal Karas20 stycznia 2025
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • ikona1234praca7
    Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    W praktyce17 maja 2025
  • B01A9601 poziom
    Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    W praktyce8 maja 2025
  • kobieta sukcesu w biznesie
    Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    W praktyce8 maja 2025

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version