• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • B01A1455 poziom fotograf
      Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość
    • Lucyna Janik foto
      Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą
    • Alina poziom
      Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!
    • B01A9618 Joanna poziom1
      Pokora i respekt kreują własną markę!
    • BeataPotoczna poziom
      Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • ikona1234praca7
      Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    • B01A9601 poziom
      Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    • kobieta sukcesu w biznesie
      Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    • ciaza
      Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza
    • Renata poziom 5
      Renata Zielezińska: Zalety wirtualnej asystentki
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • kleszcz 1 1
      Co musisz wiedzieć o kleszczach?
    • ikona1234zdrowie.leki3
      O interakcjach leków z żywnością
    • mezczyznaikonynowe123
      Przerzuty nowotworowe w kościach się leczy?
    • Fot.PAP
      Praca mózgu: dysortografia to nie lżejsza forma dysleksji
    • 3 DSC04560
      Gratka dla fanów fotografii na Fabrycznej 13 w Krakowie!
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • naukowczyni
      Przestrzeń dla debaty nad etyką w technologii
    • wlosypolecie123
      Pijawki lekarskie – dawna metoda stosowana i dziś
    • HOTEL BIALOWIESKI4 poziom
      Boże Ciało w Królewskiej Białowieży!
    • Woda dla dzieci
      Jak zaradzić wypaleniu rodzicielskiemu
    • nauka
      Świńskie organy będą ratować ludzkie życie?
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • wilno
      W Wilnie chłodnik doczekał się własnej parady
    • koloryowocow ikona
      Cytrusy i leki to złe połączenie
    • Hotel Bialowieza macnowphoto.pl 2
      Wykorzystaj bon turystyczny w Białowieży!
    • wlosypawie123
      Dietą powstrzymasz siwienie włosów?
    • ból głowy 1
      Można mieć zawał serca i o tym nie wiedzieć?
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

Kobiety Biznesu

Katarzyna Granops-Szkoda: Daj szansę swojej firmie!

Katarzyna Granops-Szkoda: Daj szansę swojej firmie!
Ela Makos
13 marca 2017

Już w dn. 16-17 marca w Warszawie odbędzie się pierwsza z cyklu konferencji „Twoja firma w Internecie&Social Media”. Jest to wspaniała okazja dla firm, które maksymalnie chcą wykorzystać swój potencjał i skutecznie promować się za pomocą narzędzi e-marketing. Organizatorem konferencji jest portal „Sprawny Marketing” (MaxROY.com), który od 2008 r. prowadzi merytoryczne szkolenia z zakresu marketingu i przeszkolił prawie 7000 osób.

O tym do kogo skierowana jest konferencja, czego można nauczyć się podczas warsztatów i jakich błędów powinny unikać firmy – rozmawiamy z Katarzyną Granops-Szkoda, jedną z prowadzących, specjalistką w zagadnieniach „Facebook Marketing”.

Niebawem rusza organizowany przez państwa cykl konferencji „Twoja firma w Internecie&Social Media”. Do kogo skierowana jest konferencja i co ma na celu?

Katarzyna Granops-Szkoda: Cykl skierowany jest przede wszystkim do właścicieli małych, lokalnych firm. Takie osoby muszą posiadać wiele kompetencji – muszą być nie tylko menedżerami zarządzającymi całą firmą, ale często zajmują się także samodzielnie promocją swojego biznesu. Brakuje im jednak niezbędnych narzędzi, by to robić skutecznie, a także wiedzy o najnowszych możliwościach w marketingu, zwłaszcza internetowym, który zmienia się bardzo dynamicznie. Nasza konferencja ma służyć temu, by nabyli niezbędną wiedzę.

Co znajduje się w ofercie szkoleń?

Konferencja jest podzielona na dwa dni. Pierwszy dzień – „Twoja firma w Internecie” jest skierowany do lokalnych firm. Pokażemy podczas niego z jakich narzędzi marketingu internetowego takie firmy powinny korzystać. Opowiemy zatem o tym jak reklamować się w Google, jak znaleźć się na wysokich pozycjach w tej wyszukiwarce, a także jak reklamować się, by dotrzeć do osób znajdujących się w pobliżu firmy – zarówno w Google jak i na Facebooku. Ponadto opowiemy także o tworzeniu skutecznego działu sprzedaży i o tym jak nim zarządzać.

Drugi dzień konferencji jest natomiast poświęcony promocji w mediach społecznościowych. Pokażemy jakie typy reklam na Facebooku są najbardziej efektywne, ale także zwrócimy uwagę na to, że social media to nie tylko Facebook i szczegółowo omówimy również inne platformy.

Warto wspomnieć, że w każdym mieście będziemy też gościć jednego Gościa Specjalnego – gwiazdę polskiego marketingu. Podczas najbliższej konferencji, 16 marca w Warszawie, będzie to Paweł Tkaczyk, który przedstawi temat ,,Więcej niż strona i ulotka – schemat budowy marki dla małych firm”.

Jak oferowane przez państwa warsztaty mogą realnie wpłynąć na lepsze funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw?

Przede wszystkim pomogą lepiej rozdysponować środki na marketing. Dla wielu firm marketing kończy się na drukowaniu ulotek, podczas gdy dzisiaj mamy cały szereg bardziej efektywnych i bardziej ekonomicznych możliwości promowania naszej firmy.

Kto tworzy państwa zespół specjalistów?

Naszą firmę założyli pierwsi w Polsce certyfikowani trenerzy Google. Eksperci „Sprawnego Marketingu” szkolą od 2005 roku (oficjalnym partnerem Google jesteśmy od 2008 roku) i mają w tym zakresie największe doświadczenie spośród wszystkich trenerów zajmujących się e-marketingiem.

Katarzyna Granops-Szkoda (do wywiadu)

Jakimi zagadnieniami zajmie się pani osobiście podczas konferencji?

Ja specjalizuję się w marketingu na Facebooku i skupię się właśnie na tym zagadnieniu. Pokażę jakie możliwości daje ten serwis małym, lokalnym firmom. Wiele osób nie wie, że może skierować reklamę na przykład tylko do swoich obecnych klientów, fanów konkurencji czy osób, które mieszkają/były w ostatnim czasie w pobliżu naszej firmy. Ponadto niewiele firm korzysta jeszcze także z opcji pozyskiwania nowych kontaktów przez Facebooka, a jest to świetny sposób, by zdobyć nowych klientów. Pamiętajmy, że reklama na Facebooku to nie tylko opcja ,,promuj” post czy „promuj firmę”. Opcji reklamy mamy zdecydowanie więcej. Wszystkie możliwości promocji dla małych i lokalnych omówię podczas konferencji.

Dlaczego potencjał Facebooka nie jest w pełni wykorzystywany przez firmy? 

Wiele firm wierzy, że wystarczy mieć profil na Facebooku, wrzucać posty i to wszystko co musimy zrobić, by dotrzeć do fanów. Niestety, Facebook mocno obcina dziś zasięgi postów organicznych, zatem by naprawdę dotrzeć do swoich fanów trzeba posty również promować.

Jeśli jednak firmy się na to zdecydują, często robią to po prostu nieumiejętnie, wykorzystują tylko opcję ,,promuj post”, nie zastanowiwszy się uprzednio jaki jest cel tej reklamy czy do kogo rzeczywiście chcemy z nią dotrzeć. Każdy nasz ruch powinien być przemyślany i odpowiednio zaplanowany.

Rynek mediów społecznościowych zmienia się w zawrotnym tempie. W jakim kierunku będzie rozwijał się Facebook pani zdaniem? 

Oczywiście video. Sami twórcy Facebooka przewidują, że w ciągu kilku lat treści video całkowicie zdominują ten serwis. Jest to zatem kierunek rozwoju, o który powinna zadbać każda firma. Ponadto Facebook coraz bardziej będzie wspierał też treści wertykalne oraz video live, a więc materiały idealne pod urządzenia mobilne.

Czy małe i średnie firmy mogą skutecznie prowadzić social media na własną rękę, czy lepiej aby zatrudniły od tego specjalistów?

Nic nie stoi na przeszkodzie, by zajęły się tym procesem samodzielnie. Muszą jednak być wtedy na bieżąco z najnowszymi możliwościami marketingowymi, powinny znać także narzędzia, które umożliwiają swobodną promocję w Internecie. Jeśli jednak (na przykład ze względu na brak czasu) zdecydują się na wsparcie specjalistów, to również zachęcamy właścicieli/osoby odpowiedzialne za marketing do przeszkolenia się z zakresu możliwości promocji w Internecie – łatwiej będzie wówczas weryfikować skuteczność działań zewnętrznej firmy.

Od lat szkolą państwo setki ludzi z zakresu e-marketingu. Co wyróżnia państwa szkolenia od innych? Co najbardziej cenią sobie klienci?

Myślę, że aktualność. My naprawdę pasjonujemy się marketingiem internetowym, jesteśmy na bieżąco ze wszystkimi nowościami, co zresztą pokazujemy w naszym coponiedziałkowym programie – „Marketingowe Podsumowanie Tygodnia”.

Ponadto jesteśmy praktykami, testujemy wszystkie nowe rozwiązania zarówno u siebie, jak i naszych klientów, zatem możemy pokazać co naprawdę działa i w jakie działania warto zainwestować, żeby osiągnąć zamierzony efekt.

Więcej informacji na temat konferencji można znaleźć tutaj.

Logo

Rozmawiała: Agnieszka Słodyczka

Related Itemse-marketingfirmaKatarzyna Granops-SzkodakonferencjaSprawny Marketingszkolenia
Kobiety Biznesu
13 marca 2017
Ela Makos

Related Itemse-marketingfirmaKatarzyna Granops-SzkodakonferencjaSprawny Marketingszkolenia

More in Kobiety Biznesu

B01A1455 poziom fotograf

Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość

Michal Karas29 maja 2025
Read More
Lucyna Janik foto

Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą

Michal Karas26 maja 2025
Read More
Alina poziom

Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!

Michal Karas21 maja 2025
Read More
B01A9618 Joanna poziom1

Pokora i respekt kreują własną markę!

Michal Karas29 kwietnia 2025
Read More
BeataPotoczna poziom

Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą

Michal Karas27 marca 2025
Read More
kampania3

Sukces zaczyna się od zdrowej pewności siebie!

Michal Karas21 lutego 2025
Read More
AgnieszkaKrol poziom

Agnieszka Król w projekcie „Sukces jest kobietą”!

Magda Dzik-Kordas25 stycznia 2025
Read More
B01A7234 poziomAnita

Anita Petryszyn-Dopierała: Zmieniam życie kobiet na lepsze!

Michal Karas21 stycznia 2025
Read More
Magdalena tabaka poziom

Magdalena Wiśniewska-Baran dołącza w projekcie Sukces jest kobietą!

Michal Karas20 stycznia 2025
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • ikona1234praca7
    Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    W praktyce17 maja 2025
  • B01A9601 poziom
    Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    W praktyce8 maja 2025
  • kobieta sukcesu w biznesie
    Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    W praktyce8 maja 2025

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version