• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • B01A1455 poziom fotograf
      Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość
    • Lucyna Janik foto
      Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą
    • Alina poziom
      Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!
    • B01A9618 Joanna poziom1
      Pokora i respekt kreują własną markę!
    • BeataPotoczna poziom
      Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • sztuczna inteligencja 1
      Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    • ikona1234praca7
      Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    • B01A9601 poziom
      Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    • kobieta sukcesu w biznesie
      Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    • ciaza
      Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • zebyikona
      Ocet jabłkowy może zaszkodzić zębom?
    • nogi wakacje
      Udar czy osłabienie cieplne? Poznaj objawy
    • ludzieikonynowe123
      Rady na problemy seniorów ze snem
    • zdrowie cukier ikona 123nowe
      Nie masz cukrzycy? A może o niej nie wiesz?
    • nastolatka
      Słabe narkotyki? Nie istnieją!
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • dziecko na basenie dla niektorych gosci najgorszy widok
      Skok na główkę? Tylko w basenie
    • Pustynia Wielkiego Jeziora Słonego3
      Zdrowie seniorów zagrożone przez kryzys klimatyczny
    • Przypadkiem poziom3
      Jak przypadkowe odkrycia zmieniły świat?
    • Depositphotos 24644669 original
      Boli, więc żyjesz? Tak nie musi być!
    • ikona1234praca komputer
      Pole elektromagnetyczne bez wpływu na samopoczucie
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • ikona123sport.zdrowie5
      Sport to świetne lekarstwo na krążenie
    • dzieciulicyikonynowe123
      Na świecie żyje 110 milionów uchodźców
    • klotnia123
      Kłótnie w związku: o tym, co ważne i niedostrzeżone
    • zdrowie po 40
      Ile kosztują programy prozdrowotne?
    • wilno
      W Wilnie chłodnik doczekał się własnej parady
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

W praktyce

Jak ważne jest to, by zobaczono cię w sieci?

Jak ważne jest to, by zobaczono cię w sieci?
Dagna.Starowieyska
18 sierpnia 2020

Dlaczego ludzie wolą historię zamiast konkretnego produktu? Co to znaczy, że Twój content marketing jest o Twoich klientach, a nie o Tobie? Jak mierzyć, jak personalizować, jak pisać i wreszcie – jak to sprzedać? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zdradza w swoim literackim debiucie Grzegorz Miłkowski, autor poradnika „Niech Cię widzą w sieci”.

niech cie widza w sieci milkowski grzegorz

Nowa publikacja wydawnictwa Onepress zagościła na księgarnianej półce z kategorią „Wiedza”. Tej z pewnością nie brakuje w książce Grzegorza Miłkowskiego, eksperta content marketingu, CEO i współzałożyciela agencji ContentHouse. Autor, który od kilkunastu lat odpowiada za komunikację wielu czołowych marek na polskim i międzynarodowym rynku, zdradza czytelnikom, jak tworzyć treści wspierające działanie firm – od mikro do tych największych przedsiębiorstw.
Z książki „Niech Cię widzą w sieci!”, czytelnicy dowiedzą się, jak tworzyć strony, które edukują, poprawiają wiarygodność, budują wizerunek ekspercki i pomagają w pozyskiwaniu klientów. Autor zdradza, jak organizować blogi i serwisy firmowe, jak wymyślić i napisać politykę redakcyjną, do kogo kierować treści i jak strukturyzować je. Publikacja jest kompendium wiedzy na temat skutecznych działań content marketingowych z wykorzystaniem mediów własnych.
Publikacja dostępna jest w formie tradycyjnej, na czytniki e-booków i w formie PDF.
Twomed onepress kreacja onlin Ola 974f50a1c 1180 2

Blog i serwis contentowe krok po kroku

Książka została podzielona na trzy części. Odpowiadają kolejnym etapom tworzenia serwisow i blogów – na podstawie doświadczeń realizacji dla marek takich jak Bosch, Generali Investements, mFinanse, Materasso czy popularnego portalu o mediach społecznościowych SocialPress.pl.

Z pierwszej, teoretycznej, czytelnik dowie się, jakimi regułami rządzi się komunikacja content marketingowa bazująca na mediach własnych oraz jak zdefiniować wiadomości-klucze dla swojej marki, na których narzędziach wspierających sprzedaż należy się skupić, a także czym jest i jak określić zwrot z inwestycji w marketingu treści. Część druga prowadzi przez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego. Przedstawia wady i zalety własnej domeny i zdradza czym jest hosting. W ostatniej części autor przechodzi do poradnika konkretnych etapów budowy struktury efektywnego serwisu.

CEO ContentHouse. Z wykształcenia dziennikarz, który w branży marketingu i technologii działa od kilkunastu lat. Był dziennikarzem mediów branżowych (Marketing przy Kawie) i redaktorem naczelnym portalu interaktywnie.com. Jako PR‐owiec działał dla wielu znanych marek – odpowiadał za wdrażanie ich strategii komunikacyjnych. pomysłodawca i współorganizator dwóch konferencji: Akademii Marketingu w Krakowie oraz Augmented Advertising & Sales w Warszawie. Aktualnie CEO w agencji full service content marketing ContentHouse oraz właściciel i redaktor naczelny portalu socialpress.pl. Założyciel pierwszego polskiego serwisu śledzącego możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie — AIBusiness.pl.
niech cie widza w sieci milkowski grzegorz8

Opinie ekspertów:

W ramach działalności pod marką ContentHouse wraz ze swoim zespołem rozwija inne serwisy branżowe, edukujące przedstawicieli biznesu w zakresie efektywnej obecności w cyfrowym świecie: Komerso.pl dla branży e‐commerce, MobileClick na temat praktycznego wykorzystania technologii mobilnych, Marketinglink o skutecznym łączeniu technologii i marketingu, Contentstandard.pl o dobrych standardach w content marketingu. ContentHouse prowadzi też kilkadziesiąt blogów i portali dla dużych i małych firm, które zdecydowały się na komunikację za pomocą mediów własnych, opisaną w wydanej publikacji. Grzegorz to ekspert, ale przede wszystkim pasjonat, content marketingu. On po prostu to czuje, a w content marketingu właśnie wyczucie jest jedną z kluczowych kompetencji. Ekspert godny zaufania, człowiek godny sympatii, mówca godny słuchania. Lubię z nim współpracować.

Urszula Zarańska, Dyrektor Generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB

Jeśli potrzebuję rady w obszarze content marketingu — proszę o nią Grzegorza Miłkowskiego. Jeżeli któraś z firm należących do Business Centre Club potrzebuje takiej pomocy lub wiedzy — odsyłam ją z pełnym zaufaniem do Grzegorza Miłkowskiego. Robię tak nie dlatego, że Grzegorz jest miły i stara się tak mówić, żeby zrozumieli go nawet laicy (chociaż obie cechy bardzo cenię). Robię tak dlatego, że Grzegorz jest ekspertem w swojej dziedzinie, a jego pomoc przekłada się na konkretne efekty biznesowe klientów ContentHouse.

Katarzyna Woszczyna, wiceprezes Business Centre Club, kanclerz Lóż Małopolskiej i Częstochowskiej

„Niech Cię widzą w sieci!” to poradnik dla małych i średnich przedsiębiorców, którzy poważnie myślą o budowaniu trwałej relacji komunikacyjnej z klientem poprzez blog lub portal firmowy. Grzegorz Miłkowski, wieloletni praktyk biznesowy, w sposób konkretny i rzeczowy opisuje, jak skutecznie można wesprzeć komunikację w biznesie i docelowo zwiększyć sprzedaż produktów lub usług dzięki contentowe

Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej

niech cie widza w sieci milkowski grzegorz7

A oto, co sam autor, Grzegorz Miłkowski, mówi o sobie:

Na co dzień w agencji full service content marketing ContentHouse, której jestem współzałożycielem, pomagam tworzyć strategie content marketingowe dla małych, średnich, a także naprawdę dużych firm.

Z wykształcenia jestem dziennikarzem, w branży marketingu i technologii działam od kilkunastu lat. Pisałem dla branżowych mediów (Marketing Przy Kawie) i byłem redaktorem naczelnym portalu Interaktywnie.com. Potem zostałem PR-owcem. Kreowałem wizerunek dla wielu znanych marek, a także odpowiadałem za wdrażanie ich strategii marketingowych.

W tak zwanym międzyczasie z moimi wspólnikami założyłem agencję content marketingową ContentHouse. To było w czasach, gdy nikt jeszcze nie wiedział, co to jest ten „content”. Dziś w agencji wraz z moim doświadczonym Zespołem, tworzymy nagradzane strategie oparte nie tylko o treść pisaną na blogach i portalach firmowych, ale także wykorzystujące algorytmy AI, social media, influencerów, formaty wideo, ale przede wszystkim – dobre i świeże pomysły. Stworzyliśmy kilkadziesiąt blogów i portali. O najlepszych praktykach możecie przeczytać w tej książce. Jestem też pomysłodawcą i współorganizatorem konferencji Akademia Marketingu oraz Augmented Advertising & Sales w Warszawie.

Żeby nie było, że szewc bez butów chodzi założyłem jeden z najważniejszych serwisów branżowych – SocialPress.pl (i nadal jestem redaktorem naczelnym), a także pierwszy w Polsce serwis śledzący możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – AIBusiness.pl. Jeżeli czytasz takie serwisy jak komerso.pl, mobileclick.pl, marketinglink.pl czy contentstandard.pl, to wiedz, że one również wyszły spod ręki Zespołu, który mam przyjemność i zaszczyt prowadzić.

grzegorz milkowski

Zainteresowaliście się publikacją? Możecie ją kupić TUTAJ! Owocnej lektury!

fot. materiały promocyjne agencji ContentHouse.

Related Itemsbiznescontentcontent marketingGrzegorz Miłkowskiksiążkamarketingniech cię widzą w sieciPolecaneskuteczny marketingsukces w biznesie
W praktyce
18 sierpnia 2020
Dagna.Starowieyska

Specjalistka od kreowania wizerunku, a w wolnych chwilach zapalona dziennikarka, która dba o to, żeby w dziale „IKONY” pojawiały się fascynujące i inspirujące historie.

Related Itemsbiznescontentcontent marketingGrzegorz Miłkowskiksiążkamarketingniech cię widzą w sieciPolecaneskuteczny marketingsukces w biznesie

More in W praktyce

sztuczna inteligencja 1

Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?

Michal Karas17 czerwca 2025
Read More
ikona1234praca7

Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy

Kalina Samek17 maja 2025
Read More
B01A9601 poziom

Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!

Michal Karas8 maja 2025
Read More
kobieta sukcesu w biznesie

Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?

Michal Karas8 maja 2025
Read More
ciaza

Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza

Michal Karas6 maja 2025
Read More
Renata poziom 5

Renata Zielezińska: Zalety wirtualnej asystentki

Kalina Samek13 kwietnia 2025
Read More
Marta Rietz pion2

Marta Rietz: Najpierw doceń samą siebie

Ela Prochowicz8 kwietnia 2025
Read More
MM ramka

Małgorzata Małuch w projekcie #SukcesJestKobietą

Julia Nieznalska28 marca 2025
Read More
biznesikona15

Przywództwo skoncentrowane na człowieku

Ela Prochowicz20 marca 2025
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • sztuczna inteligencja 1
    Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    W praktyce17 czerwca 2025
  • ikona1234praca7
    Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    W praktyce17 maja 2025
  • B01A9601 poziom
    Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    W praktyce8 maja 2025

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version