• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • B01A1455 poziom fotograf
      Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość
    • Lucyna Janik foto
      Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą
    • Alina poziom
      Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!
    • B01A9618 Joanna poziom1
      Pokora i respekt kreują własną markę!
    • BeataPotoczna poziom
      Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • sztuczna inteligencja 1
      Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    • ikona1234praca7
      Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    • B01A9601 poziom
      Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    • kobieta sukcesu w biznesie
      Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    • ciaza
      Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • zebyikona
      Ocet jabłkowy może zaszkodzić zębom?
    • nogi wakacje
      Udar czy osłabienie cieplne? Poznaj objawy
    • ludzieikonynowe123
      Rady na problemy seniorów ze snem
    • zdrowie cukier ikona 123nowe
      Nie masz cukrzycy? A może o niej nie wiesz?
    • nastolatka
      Słabe narkotyki? Nie istnieją!
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • dziecko na basenie dla niektorych gosci najgorszy widok
      Skok na główkę? Tylko w basenie
    • Pustynia Wielkiego Jeziora Słonego3
      Zdrowie seniorów zagrożone przez kryzys klimatyczny
    • Przypadkiem poziom3
      Jak przypadkowe odkrycia zmieniły świat?
    • Depositphotos 24644669 original
      Boli, więc żyjesz? Tak nie musi być!
    • ikona1234praca komputer
      Pole elektromagnetyczne bez wpływu na samopoczucie
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • ikona123sport.zdrowie5
      Sport to świetne lekarstwo na krążenie
    • dzieciulicyikonynowe123
      Na świecie żyje 110 milionów uchodźców
    • klotnia123
      Kłótnie w związku: o tym, co ważne i niedostrzeżone
    • zdrowie po 40
      Ile kosztują programy prozdrowotne?
    • wilno
      W Wilnie chłodnik doczekał się własnej parady
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

Kobiety Biznesu

Sylwia Lorens: Dwie pasje – Gino Rossi

Sylwia Lorens: Dwie pasje – Gino Rossi
Anna Chodacka-Penier
17 marca 2015

Bizneswoman, producentka multimedialnych widowisk muzycznych, dyrektor generalny stowarzyszenia Ars Ypsilon i śpiewaczka operowa występująca z bogatym repertuarem. Opowiada o tym, jak łączyć pracę zawodową z wielką pasją

Kiedy po raz pierwszy wyszła pani na scenę?

Sylwia Lorens, właścicielka firmy Gino Rossi: Gdy o tym myślę, to zdaję sobie sprawę, że przecież występowałam już jako małe dziecko. Pamiętam, jak przebierałam się w różne, często zbyt duże sukienki, stawałam przed lustrem z grzebieniem w ręku mającym przypominać mikrofon i wyobrażałam sobie, że występuję przed licznie zgromadzoną publicznością. Mama wspomina, że miałam zawsze donośny i silny głos. Później były oczywiście występy w szkole muzycznej i podczas studiów. Zawsze pociągała mnie „magia sceny”, nigdy też nie miałam specjalnie tremy. Ja to chyba po prostu szczerze kocham.

Mówi się, że bycie artystą, to nie zawód, tylko styl życia. Jak to jest w pani przypadku?

Dla mnie bycie artystką to spełnianie marzeń i pasji. To coś, co pozwala mi oderwać się od twardej, biznesowej rzeczywistości. Jeżeli mam taką wewnętrzną potrzebę (a mam ją często), to koncertuję i czerpię z tego niezwykłą przyjemność. Jest to więc mój styl życia polegający na łączeniu pasji i pracy.

Ukończyła pani z wyróżnieniem Szkołę Wokalno-Aktorską oraz Wyższą Szkołę Zarządzania / The Polish Open University uzyskując polski i angielski dyplom wyższych studiów zawodowych w specjalności Zarządzanie Biznesem oraz tytuł MBA. Skąd wybór tej drugiej, biznesowej ścieżki edukacji?

No cóż, za wszystko odpowiedzialne są geny, z nimi nie da się wygrać. Zainteresowanie biznesem odziedziczyłam po tacie. Marketing i ekonomia zawsze mnie pociągały. Biznes to też pewnego rodzaju sztuka, w której, podobnie jak w muzyce, potrzebna jest wrażliwość, wyczucie i zdolność do improwizacji.

Czy to, że jest pani śpiewaczką operową, pomogło pani kiedyś w sytuacji biznesowej, np. negocjacjach?

Oczywiście. Kiedyś miałam spotkanie z ważnym klientem, z którym chciałam nawiązać współpracę handlową i wynegocjować jak najlepsze warunki. Wiedziałam, że klient jest twardym negocjatorem i nie będzie łatwo. Skrupulatnie i rzeczowo przygotowałam się na to spotkanie i nie omieszkałam wziąć swojej płyty dvd z nagraniami z wybranych koncertów, którą wręczyłam jako prezent podczas spotkania. Okazało się, że klient jest wielkim miłośnikiem opery i operetki i był niezwykle zachwycony otrzymanym prezentem. Współpracujemy do dziś, a klient bywa gościem na koncertach.

W jakim repertuarze można panią usłyszeć, w jakich projektach muzycznych brała pani udział i z kim współpracowała?

Posiadam w repertuarze wiele arii operetkowych, operowych, utworów musicalowych oraz piosenek aktorskich. Brałam udział w projektach związanych z muzyką wiedeńską, węgierską, filmową, żydowską, cygańską, dwudziestolecia międzywojennego. Byłam zapraszana do współpracy, m.in. przez Filharmonię Narodową, Filharmonię im. K. Szymanowskiego w Krakowie, Operę Krakowską, Fundację Bogusława Kaczyńskiego. Brałam udział w wielu programach i festiwalach muzycznych, m.in. : Europejskim Festiwalu im. Jana Kiepury w Krynicy, Summer Music Festival, cyklu „Galowe Koncerty Uniwersyteckie” (dla Uniwersytetu Jagiellońskiego). Koncertowałam z większością polskich artystów operowych, a ostatnio z gwiazdą włoskiej muzyki rozrywkowej – Albano. Razem z Mateuszem Ziółko nagrałam niedawno duety „Barcelona” i „The Phantom of the Opera” dla programu „Jaka to melodia”. Na ścianie w moim biurze znajduje się platynowa płyta, którą otrzymałam wraz z zespołem „Romanca” za nagrany wspólnie album „Romanca operowo”. Obecnie pracuję nad własną płytą, której premiera planowana jest na rok 2015.

Jest pani jednym z założycieli i dyrektorem generalnym studia kreacji artystycznej Ars Ypsilon. Proszę opowiedzieć o tej inicjatywie.

Ars Ypsilon to stowarzyszenie, którego celem jest kreowanie wyjątkowych wydarzeń artystycznych. To kolejna moja pasja, która chyba w najpełniejszym wymiarze pozwala mi łączyć biznes ze sztuką. Naszym celem jest produkcja widowisk muzycznych na najwyższym poziomie. Co najważniejsze, wszystkie produkcje Ars Ypsilon opierają się o własne, oryginalne pomysły. Powoli będziemy się starali budować pozycję na rynku muzycznym. Zasadą naszego działania jest przede wszystkim perfekcjonizm, pasja, rzetelność i… niekonwencjonalne podejście. Staramy się, aby widowiska, które tworzymy działały na emocje widza. Chcemy, aby wychodził on z koncertu jak z dobrego, mocnego filmu. Dlatego, prócz strony muzycznej, kładziemy w projektach ogromny nacisk na multimedia, kostiumy i efekty sceniczne.

Jakiego typu są to projekty?

Poruszamy się w różnych estetykach. Począwszy od muzyki teatralnej, filmowej poprzez operę, aż do ostrej muzyki rockowej w połączeniu z symfoniczną orkiestrą, jak ma to miejsce w widowisku „Symphonica”.

Brzmi bardzo ciekawie. Czy nazwa „Symphonica” ma coś wspólnego z Metallica?

Jak najbardziej. Symphonica to nasze najmłodsze „dziecko”, z którego jesteśmy niezwykle dumni. Jest to pierwsze w Polsce multimedialne widowisko z muzyką zespołów: Metallica, Nirvana, Pearl Jam, Deep Purple, AC/DC, Guns N’ Roses, Aerosmith, Soundgarden, Nightwish. W naszym folderze opisujemy projekt następująco: „Symphonica to podróż po niezwykłym świecie artystycznych doznań, w którym potęga elektrycznych gitar współgra z subtelnym i pełnym klasy śpiewem operowym, a wszystko wypełnia brzmienie orkiestry symfonicznej. Dźwięk, ruch, obraz i światło tworzą ten jedyny w swoim rodzaju metafizyczny spektakl. Jest to wyjątkowa próba zbliżenia w artystycznej kreacji pozornie odległych muzycznie planet”. To może nieco „poetycki” opis, ale dobrze oddaje ducha tego przedsięwzięcia, które spotyka się z entuzjastycznym przyjęciem, a widziało go już ponad 6 tysięcy widzów.

Kto występuje w projekcie?

W widowisku udział biorą gwiazdy programu „The Voice of Poland”: Mateusz Ziółko (zwycięzca trzeciej edycji programu oraz Superdebiutów Opole 2014), Damian Ukeje (zwycięzca pierwszej edycji), Ernest Staniaszek (finalista trzeciej edycji), Kasia Stanek, Dorota Lembicz, Monika Pilarczyk (półfinalistki programu), Karol Śmiałek (krakowski aktor i wokalista), Agata Glenc (solistka Art Color Ballet). Z nieukrywaną satysfakcją muszę zaznaczyć, że reprezentuję w widowisku świat muzyki operowej wykonując między innymi Habanerę z opery Carmen w niezwykłej, rockowej aranżacji autorstwa Mikołaja Blajdy, pomysłodawcy, kierownika artystycznego i dyrygenta projektu. Towarzyszy nam Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Podkarpackiej oraz rockowa „Progressive Noise Orchestra”. W 2015 roku planujemy ogólnopolską trasę koncertową, na którą bardzo serdecznie zapraszam. Szczegóły można znaleźć na stronie www.symphonica.info.pl oraz www.arsypsilon.com.

Przyznam, że po takim opisie, z pewnością z zaproszenia skorzystam. Wracając do biznesu – skąd wybór branży związanej z produkcją i sprzedażą eleganckich zegarków?

To tradycja rodzinna, którą skrupulatnie razem z braćmi pielęgnujemy i staramy się rozwijać.

 

Czym wyróżniają się produkty firmy?

Zegarki marki Gino Rossi, które produkujemy, wyróżnia ciekawe i nowoczesne wzornictwo. Do ich produkcji używamy materiałów najwyższej jakości oraz nowatorskiej, jonowej metody (IPS), pozwalającej uzyskać bardzo gładką i jednolitą powierzchnię. Technologia ta pozwala również uzyskać dużą odporność na czynniki atmosferyczne, daje stabilność koloru oraz wysoką odporność na ścieranie. Zegarki nie zawierają niklu przez co są odpowiednie dla alergików. W ofercie znajduje się ponad 3000 modeli, a projektanci firmy wciąż tworzą nowe wzory. Staramy się na bieżąco śledzić światowe trendy i tworzyć jednocześnie własne, oryginalne wzornictwo. Zapraszam do odwiedzenia naszej strony – www.ginorossi.org, gdzie większość modeli można obejrzeć w technologii zdjęć 3D.

Gdzie zawodowo widzi pani siebie za 5 lat? 

Chciałabym nadal realizować z powodzeniem swoje obydwie pasje. Tworzyć nowe projekty muzyczne i rozwinąć produkcję zegarków. Nie lubię rutyny, dlatego myślę, że przez te 5 lat może się wiele wydarzyć. Chciałabym czerpać wciąż radość i satysfakcję, z tego, co robię. Bo tak naprawdę, to jest w tym wszystkim najważniejsze.

Related Itemskobiety biznesukobiety showbiznesupiosenkarkaśpiewaczka operowaSylwia Lorens
Kobiety Biznesu
17 marca 2015
Anna Chodacka-Penier

Redaktor Naczelna Sukces Jest Kobietą

Related Itemskobiety biznesukobiety showbiznesupiosenkarkaśpiewaczka operowaSylwia Lorens

More in Kobiety Biznesu

B01A1455 poziom fotograf

Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość

Michal Karas29 maja 2025
Read More
Lucyna Janik foto

Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą

Michal Karas26 maja 2025
Read More
Alina poziom

Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!

Michal Karas21 maja 2025
Read More
B01A9618 Joanna poziom1

Pokora i respekt kreują własną markę!

Michal Karas29 kwietnia 2025
Read More
BeataPotoczna poziom

Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą

Michal Karas27 marca 2025
Read More
kampania3

Sukces zaczyna się od zdrowej pewności siebie!

Michal Karas21 lutego 2025
Read More
AgnieszkaKrol poziom

Agnieszka Król w projekcie „Sukces jest kobietą”!

Magda Dzik-Kordas25 stycznia 2025
Read More
B01A7234 poziomAnita

Anita Petryszyn-Dopierała: Zmieniam życie kobiet na lepsze!

Michal Karas21 stycznia 2025
Read More
Magdalena tabaka poziom

Magdalena Wiśniewska-Baran dołącza w projekcie Sukces jest kobietą!

Michal Karas20 stycznia 2025
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • sztuczna inteligencja 1
    Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    W praktyce17 czerwca 2025
  • ikona1234praca7
    Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    W praktyce17 maja 2025
  • B01A9601 poziom
    Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    W praktyce8 maja 2025

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version