• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • LAP32987 Agnieszka poziom
      Agnieszka Król: Moją wizytówką jest uśmiech!
    • JKRobak poziom
      #SukcesJestKobietą: Joanna Krystyna Robak
    • BarbaraStelmach poziom
      Barbara Stelmach: ETERNO to smak, który łączy pokolenia
    • B01A1455 poziom fotograf
      Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość
    • Lucyna Janik foto
      Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • Merry poziom1
      Maria Borys-Piątkowska: Niezależna, zdolna, szczęśliwa
    • sztuczna inteligencja 1
      Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    • ikona1234praca7
      Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    • B01A9601 poziom
      Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    • kobieta sukcesu w biznesie
      Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • zebyikona
      Ocet jabłkowy może zaszkodzić zębom?
    • nogi wakacje
      Udar czy osłabienie cieplne? Poznaj objawy
    • ludzieikonynowe123
      Rady na problemy seniorów ze snem
    • zdrowie cukier ikona 123nowe
      Nie masz cukrzycy? A może o niej nie wiesz?
    • nastolatka
      Słabe narkotyki? Nie istnieją!
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • GM Lifestyle Bialowieza
      Lato w Królewskiej Białowieży!
    • dziecko na basenie dla niektorych gosci najgorszy widok
      Skok na główkę? Tylko w basenie
    • Pustynia Wielkiego Jeziora Słonego3
      Zdrowie seniorów zagrożone przez kryzys klimatyczny
    • Przypadkiem poziom3
      Jak przypadkowe odkrycia zmieniły świat?
    • Depositphotos 24644669 original
      Boli, więc żyjesz? Tak nie musi być!
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • usmiechnij sie 1
      Dlaczego Polaków uważa się za ironistów?
    • ikona123sport.zdrowie5
      Sport to świetne lekarstwo na krążenie
    • dzieciulicyikonynowe123
      Na świecie żyje 110 milionów uchodźców
    • klotnia123
      Kłótnie w związku: o tym, co ważne i niedostrzeżone
    • zdrowie po 40
      Ile kosztują programy prozdrowotne?
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

W praktyce

System rezerwacji online i program lojalnościowy – nowe sposoby na zatrzymanie klientów

System rezerwacji online i program lojalnościowy – nowe sposoby na zatrzymanie klientów
Ela Makos
18 października 2017

W czasach, gdy rynek się ciągle rozwija, a nasza konkurencja rośnie, cenniejsze stają się pomysły na to, jak zostawić ją w tyle. Ponieważ oczekiwania klientów ciągle się zmieniają, warto wspierać się nowoczesnymi rozwiązaniami. Są one atrakcyjniejsze od dotychczas stosowanych i mogą ułatwiać Twoją pracę niezależnie od tego, czy prowadzisz salon fryzjerski, warsztat samochodowy, siłownię czy przychodnię.

Twój klient rezerwuje wizytę online

Specjalne aplikacje lub strony internetowe, przez które można zarezerwować sobie wizytę u specjalisty, to naprawdę konieczność w przypadku wielu punktów usługowych oraz gabinetów.

Rezerwacje dokonywane online są wygodą dla obu stron. Twoi klienci docenią fakt, że mogą się zapisać na wizytę o dowolnej porze, spokojnie przeglądnąć harmonogram dostępnych terminów oraz zgrać je ze swoim kalendarzem.

Ty z kolei odbierasz mniej telefonów i nie musisz już pośredniczyć w ewentualnym odwołaniu wizyty. Dodatkowo aplikacja zapewnia Ci bieżący podgląd na czytelny grafik pracy – Twój i Twoich pracowników. Znacząco ułatwia on planowanie zarówno czasu pracy, jak i liczby pracowników potrzebnych do obsługi wszystkich klientów.

Systemy rezerwacji online umożliwiają także generowanie statystyk. Z nich łatwo dowiesz się, kiedy klienci chętniej odwiedzają Twoją firmę, a więc kiedy opłaca się wydłużyć godziny pracy lub zatrudnić dodatkowego pracownika. Szybko zorientujesz się także, z którym z pracowników najchętniej umawiają się Twoi klienci.

Powiadomienia przypominają o wizycie

Z aplikacją do rezerwacji online może być także sprzężony system do wysyłki powiadomień mailowych lub smsowych. Dzięki takiemu rozwiązaniu Twoi klienci zawsze otrzymają wiadomość o pomyślnym zarezerwowaniu terminu, przypomnienie o wizycie lub potwierdzenie odwołania spotkania.

Jeśli Twoim klientom zdarzyło się zapominać o przybyciu na umówioną godzinę, wcześniejsze przypomnienia z pewnością zmniejszą liczbę zapominalskich. Mailem lub smsem wyślesz także informację o rabatach lub swojej nowej usłudze.

Nagradzaj lojalność

Stały kontakt z Twoimi klientami łatwiej jest wzmacniać przez program lojalnościowy. Współczesne aplikacje pozwalają nie tylko na obsługę kart klubowych, ale także na stworzenie całego portalu dla klienta. Możesz tam umieścić informację o stanie punktów, obecnych promocjach, mapę Twoich sklepów z zaznaczeniem tych znajdujących się najbliżej klienta, a także spersonalizowaną ofertę specjalną. Dla przykładu klienci, którzy podali Ci swoją datę urodzenia, w ramach programu lojalnościowego mogą otrzymywać życzenia urodzinowe z kuponem zniżkowym w ramach prezentu.

Dopasuj ofertę do potrzeb klientów

Dane gromadzone w systemie lojalnościowym są dla Ciebie bardzo cennym źródłem wiedzy. Dzięki ich analizie możesz wyciągać trafne wnioski dotyczące profilu demograficzno-społecznego klientów oraz tego, co lubią najbardziej. Jeśli dostosujesz się do ich oczekiwań, możesz zdecydowanie ulepszyć swoją ofertę i działania marketingowe, a w konsekwencji podwyższyć zysk. Twoi klienci będą z kolei mieć dostęp do historii zakupionych produktów i łatwiej będzie im znów sięgnąć po cenione produkty.

Czasami decyzja o uruchomieniu programu lojalnościowego może się też wiązać z pozyskiwaniem nowych, ciekawych partnerów biznesowych. Współpraca z inną firmą potrafi pozytywnie wpłynąć na osiągane rezultaty, ponieważ rozszerza kręg potencjalnych klientów. Tym bardziej, że jeden zadowolony kupujący poleci naszą firmę swoim znajomym lub rodzinie.

Nie bój się nowości!

Współczesne rozwiązania IT w zakresie budowania i podtrzymywania relacji z klientami są ciekawą nowinką, z którą warto się zaprzyjaźnić. Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i poznaj więcej możliwości na rozwinięcie Twojego biznesu i wyprzedzenie konkurencji: https://kotrak.pl/oprogramowanie-dedykowane/

Grupa Kotrak logo

Related ItemsGrupa KotrakkliencioprogramowaniePolecaneprogramprogram lojalnościowyrezerwacje online
W praktyce
18 października 2017
Ela Makos

Related ItemsGrupa KotrakkliencioprogramowaniePolecaneprogramprogram lojalnościowyrezerwacje online

More in W praktyce

Merry poziom1

Maria Borys-Piątkowska: Niezależna, zdolna, szczęśliwa

Michal Karas26 czerwca 2025
Read More
sztuczna inteligencja 1

Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?

Michal Karas17 czerwca 2025
Read More
ikona1234praca7

Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy

Kalina Samek17 maja 2025
Read More
B01A9601 poziom

Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!

Michal Karas8 maja 2025
Read More
kobieta sukcesu w biznesie

Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?

Michal Karas8 maja 2025
Read More
ciaza

Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza

Michal Karas6 maja 2025
Read More
Renata poziom 5

Renata Zielezińska: Zalety wirtualnej asystentki

Kalina Samek13 kwietnia 2025
Read More
Marta Rietz pion2

Marta Rietz: Najpierw doceń samą siebie

Ela Prochowicz8 kwietnia 2025
Read More
MM ramka

Małgorzata Małuch w projekcie #SukcesJestKobietą

Julia Nieznalska28 marca 2025
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • Merry poziom1
    Maria Borys-Piątkowska: Niezależna, zdolna, szczęśliwa
    W praktyce26 czerwca 2025
  • sztuczna inteligencja 1
    Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    W praktyce17 czerwca 2025
  • ikona1234praca7
    Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    W praktyce17 maja 2025

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version