• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • B01A1455 poziom fotograf
      Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość
    • Lucyna Janik foto
      Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą
    • Alina poziom
      Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!
    • B01A9618 Joanna poziom1
      Pokora i respekt kreują własną markę!
    • BeataPotoczna poziom
      Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • sztuczna inteligencja 1
      Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    • ikona1234praca7
      Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    • B01A9601 poziom
      Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    • kobieta sukcesu w biznesie
      Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    • ciaza
      Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • zebyikona
      Ocet jabłkowy może zaszkodzić zębom?
    • nogi wakacje
      Udar czy osłabienie cieplne? Poznaj objawy
    • ludzieikonynowe123
      Rady na problemy seniorów ze snem
    • zdrowie cukier ikona 123nowe
      Nie masz cukrzycy? A może o niej nie wiesz?
    • nastolatka
      Słabe narkotyki? Nie istnieją!
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • dziecko na basenie dla niektorych gosci najgorszy widok
      Skok na główkę? Tylko w basenie
    • Pustynia Wielkiego Jeziora Słonego3
      Zdrowie seniorów zagrożone przez kryzys klimatyczny
    • Przypadkiem poziom3
      Jak przypadkowe odkrycia zmieniły świat?
    • Depositphotos 24644669 original
      Boli, więc żyjesz? Tak nie musi być!
    • ikona1234praca komputer
      Pole elektromagnetyczne bez wpływu na samopoczucie
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • ikona123sport.zdrowie5
      Sport to świetne lekarstwo na krążenie
    • dzieciulicyikonynowe123
      Na świecie żyje 110 milionów uchodźców
    • klotnia123
      Kłótnie w związku: o tym, co ważne i niedostrzeżone
    • zdrowie po 40
      Ile kosztują programy prozdrowotne?
    • wilno
      W Wilnie chłodnik doczekał się własnej parady
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

Kobiety Biznesu

Wioletta Bryg: W krainie Slow Spa

Wioletta Bryg: W krainie Slow Spa
Ela Makos
14 maja 2017

Wymarzyła sobie miejsce, w którym goście będą mogli wypocząć, poddać się pielęgnacyjnym zabiegom, i do którego z ochotą wrócą. Profesjonalizm kadry, kobieca intuicja i pełne zaangażowanie to klucz do sukcesu Vanilla Spa w Krakowie

Wizyta w Vanilla Spa to doświadczenie nie tylko dla ciała, ale i dla ducha. Co to oznacza dla klientów? Jakie zabiegi zostały dla nich przygotowane?

Wioletta Bryg, właścicielka Vanilla Spa: Od samego początku istnienia Vanilla Spa starałam się stworzyć miejsce pracy i miejsce dla klientów, które będzie pełne harmonii. Dlatego nasza oferta zawiera bogatą gamę zabiegów upiększających na twarz i ciało, masaży, ale także relaksujących rytuałów, które sprawiają, że czujemy się piękni nie tylko na zewnątrz, ale i od środka. Mam tu na myśli m.in. Rytualny Masaż Ciała przy dźwiękach mis tybetańskich i dzwonków Shanti, czy Masaż Lomi Lomi Nui. Pozwalają nam one zajrzeć w głąb siebie i otworzyć przestrzeń serca. „Kto patrzy na zewnątrz, śni… kto patrzy do wnętrza, budzi się…” – te słowa Carla Junga to cytat przewodni Vanilla Spa.

Czym Vanilla wyróżnia się na tle innych ośrodków spa?

Klienci sami określili wellnessowy charakter Vanilla Spa i to czego od nas oczekują. Tak powstała „Filozofia Slow Spa”. Pracujemy bez pośpiechu, tylko metodami naturalnymi i poświęcamy klientowi tyle czasu, ile potrzebuje. Przed i po zabiegach można korzystać ze Strefy Saun i Łaźni. Taki wstępny etap nie tylko doskonale przygotowuje ciało, ale też wycisza umysł. Rozluźnione i zrelaksowane ciało zdecydowanie lepiej przyjmuje preparaty kosmetyczne. Ale sam zabieg nie jest jedynym celem. To całościowy proces rozluźnienia, relaksu i wyciszenia.

To wszystko nie byłoby możliwe, gdyby nie cudowny zespół, z którym współpracuję. To pełne pasji, zaangażowania, chłonne wiedzy i kreatywne kobiety, które są profesjonalistkami i pasjonatkami w swoim zawodzie. Razem budujemy markę i wspólnie cieszymy się zadowoleniem naszych gości. To naprawdę świetne dziewczyny!

Czym kieruje się pani wybierając pracowników do swojego zespołu?

Intuicją. Ale w pierwszej kolejności biorę pod uwagę kwalifikacje potwierdzone odpowiednimi dokumentami. Są one niezbędne, aby poziom świadczenia usług był możliwie najwyższy. Oprócz rozmowy, najważniejsza jest dla mnie cześć praktyczna rekrutacji, czyli prezentacja masażu. W zasadzie wystarczy kilka ruchów i już wiem czy dana osoba ma odpowiedni poziom energii i to „coś” w rękach, czy współgra z filozofią Vanilla Spa, i czy to jest jej pasja.

Na co dzień, bacznie obserwuję pracę mojego zespołu. Za każdym razem jestem pod olbrzymim wrażeniem ich zaangażowania i niesamowitych pokładów empatii w stosunku do każdego z klientów. To zgrany zespół, który świetnie ze sobą współpracuje, rozumie się i uzupełnia.

wioletta-bryg

Kim są klienci Vanilla Spa?

Klienci są świadomi swoich potrzeb, duchowości i mają konkretne oczekiwania, którym musimy sprostać. Dlatego nieustannie podnosimy swoje kwalifikacje (szkolenia teoretyczne i praktyczne) i pracujemy na najlepszych markach kosmetycznych, bo od tego też zależy efekt końcowy zabiegu. Nasi klienci to osoby poszukujące, dlatego też ważne jest stworzenie dla nich takich rozwiązań, w których odnajdą to, czego szukają. Stąd niezbędna jest nasza empatia, elastyczność, profesjonalizm i wyczucie.

Z jakich zabiegów najczęściej korzystają kobiety?

Kobiety uwielbiają nasze zabiegi na twarz, ponieważ od razu przynoszą efekty! Używamy produktów z najwyższej półki, o mocnych stężeniach i idealnie dobranych do aktualnych potrzeb skóry klientki. Dużym powodzeniem cieszy się np. Aromatyczny Masaż Świecą. Skóra po takim zabiegu pozostaje niesamowicie jedwabista. W zasadzie to mogłabym wymienić całe „menu” spa, bo są to zabiegi stworzone w odpowiedzi na zapotrzebowania naszych gości.

Co jest misją Vanilla Spa? 

Na każdym etapie rozwoju Vanilla Spa starałam się być kreatywna i otwarta na zmiany, jakie zachodzą w potrzebach i oczekiwaniach gości. Wychodzę z założenia, że każdy klient powinien dostać więcej niż się spodziewa. Moim pragnieniem jest, by po wizycie w Vanilla Spa każdy pokochał swoje marzenia na tyle, by mógł zacząć wprowadzać je w życie.

Jaki jest pani przepis na sukces?

Najważniejsze jest bycie szczerym w stosunku do siebie i do tego, co się robi. Należy podążać zgodnie z nurtem rzeki, być elastycznym na zmiany i dokonywać właściwych wyborów, czyli tych, które podpowiada nam serce. Nie należy kierować się chęcią zysku za wszelką cenę.

Kiedy to czego pragniemy stanie się naszą inspiracją, to wszystko inne przyjdzie samo.

Czy trudno jest osiągnąć sukces w branży urodowej?

Wszystko zależy od intencji, jaka przyświeca nam, kiedy decydujemy się na pracę w usługach. Trzeba sobie zadać odpowiednie pytania i udzielić na nie szczerych odpowiedzi. Zawsze skłaniając się do jakiegoś pomysłu, zastanawiam się, jak sama chciałabym się poczuć w trakcie zabiegu, co by mnie usatysfakcjonowało. Mam ochotę dawać to, czego sama potrzebuję. Najważniejsze, to skupić się na prawdziwych wartościach i działać z pasją.

Piękne spa oraz uśmiech na twarzach klientek i klientów to z pewnością wielka satysfakcja. O czym jeszcze pani marzy?

Moje marzenia już się dzieją. Każdy dzień jest ich spełnianiem. W zasadzie większość  pragnień, które przychodzą mi do głowy staram się spokojnie wprowadzać w życie krok po kroku: zaczynam od małego kroczku, a potem już biegnę (śmiech). Ważna jest droga sama w sobie, na niej przecież leży nieskończona liczba możliwości, a potem cel. Jednak trzeba się odważyć na ten pierwszy krok, otworzyć na cały zakres możliwości, a wtedy można mocno odczuć tajemnicę i cudowność życia…

Rozmawiała: Elżbieta Makoś
Fot. Archiwum Bohaterki

Related ItemsbinzeskobietaksiążkaPolecaneSPAsukcessukces jest kobietąVanilla SpaWioletta Brygwywiad
Kobiety Biznesu
14 maja 2017
Ela Makos

Related ItemsbinzeskobietaksiążkaPolecaneSPAsukcessukces jest kobietąVanilla SpaWioletta Brygwywiad

More in Kobiety Biznesu

B01A1455 poziom fotograf

Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość

Michal Karas29 maja 2025
Read More
Lucyna Janik foto

Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą

Michal Karas26 maja 2025
Read More
Alina poziom

Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!

Michal Karas21 maja 2025
Read More
B01A9618 Joanna poziom1

Pokora i respekt kreują własną markę!

Michal Karas29 kwietnia 2025
Read More
BeataPotoczna poziom

Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą

Michal Karas27 marca 2025
Read More
kampania3

Sukces zaczyna się od zdrowej pewności siebie!

Michal Karas21 lutego 2025
Read More
AgnieszkaKrol poziom

Agnieszka Król w projekcie „Sukces jest kobietą”!

Magda Dzik-Kordas25 stycznia 2025
Read More
B01A7234 poziomAnita

Anita Petryszyn-Dopierała: Zmieniam życie kobiet na lepsze!

Michal Karas21 stycznia 2025
Read More
Magdalena tabaka poziom

Magdalena Wiśniewska-Baran dołącza w projekcie Sukces jest kobietą!

Michal Karas20 stycznia 2025
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • sztuczna inteligencja 1
    Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    W praktyce17 czerwca 2025
  • ikona1234praca7
    Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    W praktyce17 maja 2025
  • B01A9601 poziom
    Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    W praktyce8 maja 2025

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version