• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • ALICJA ANNA RECZEK, WHITE ALICE: Świadomość, tożsamość i sprawczość
    • ALEKSANDRA ŻELAZO: MOTYWUJĄ MNIE LUDZIE, KTÓRYCH PODZIWIAM
    • Katarzyna Szymańska-Ślesicka: To, co najważniejsze
    • Floating wydobywa zadowolenie, radość i spokój
    • Biznes się nie poddaje: Energia i pomysły płyną w świat
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • Rusza nowa kampania edukacyjna #PracujzGłową
    • Victoria Iwanowska: Zdeterminowana do realizacji marzeń!
    • Rzetelne przekazanie wiedzy to moje główne zadanie!
    • To nasz mózg podsuwa najgenialniejsze rozwiązania
    • Swoimi działaniami chcę zmieniać świat na lepsze!
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • Szczepienia przeciw COVID-19: dlaczego przyjąć dwie dawki
    • Uważaj na kuracje oczyszczające!
    • Nowości kosmetyczne od marki tołpa
    • Katarzyna Mikołajczyk: Czerpię z życia garściami!
    • Warto odwiedzać psychologa!
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • Książka dla fanów serialu „Gambit królowej”
    • Siedem grzechów prowadzących do zawału i udaru
    • Na zdrowy rozum, czyli jak to jest z tymi decyzjami?
    • fot: R. Szymczak, InVidere
      Czy naukowczynie publikują mniej w czasach pandemii?
    • Jak dorastanie z psem wpływa na dziecko
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • Samotność znika, gdy pojawia się bliskość
    • Chcesz przestać się martwić? Przeczytaj!
    • Babcie i dziadkowie w świecie zwierząt
    • Gdzie w Polsce ubywa mieszkańców?
    • Reklam na Wikipedii nie ma i nigdy nie będzie
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

Wydarzenia

Połowa Polaków kupuje przez Internet! Dlaczego?

Połowa Polaków kupuje przez Internet! Dlaczego?
Aneta Zadroga
Aneta Zadroga
1 września 2018

Potencjał urządzeń mobilnych nie jest jeszcze wystarczająco doceniany, a one same są niedostatecznie zaangażowane w sprzedaż internetową. Powoli przestają być jednak jedynie instrumentami wykorzystywanymi do komunikacji interpersonalnej, w coraz większym stopniu stając się narzędziami, za pośrednictwem których ich użytkownicy dokonują zakupów.

Jak pokazuje raport E-commerce w Polsce 2018, stworzony przez Gemius PBI, już ponad połowa kobiet i 46% mężczyzn w naszym kraju dokonuje zakupów przez internet. Aż 38% Polaków jest zainteresowanych obsługą klienta zgodnie z modelem “tylko online”, co na tle innych krajów Europy daje bardzo obiecujące wyniki. Warto przy tym zaznaczyć, że co czwarty Polak dokonuje zakupów jedynie mobilnie! Troska o klienta w sieci staje się zatem kwestią coraz bardziej istotną. O tym jak zwiększać grono odbiorców m. in. poprzez dostosowanie stron internetowych do ich potrzeb i oczekiwań oraz tworzenie nowoczesnych rozwiązań mobilnych, będzie można dowiedzieć się podczas wystąpienia Joanny Ostafin dotyczącego projektowania aplikacji dla generacji Z w trakcie konferencji Mobile Trends Conference for e-commerce, która odbędzie się 13-14 września 2018 roku w Krakowie.

Jak sprostać oczekiwaniom klientów w sieci?

Rodzaje nabywanych przez internet produktów zależą od różnych czynników demograficznych, m. in. wykształcenia, wieku czy płci. Warto jednak zauważyć, iż niezależnie od tych zmiennych, konsumenci najczęściej sięgają po artykuły takie jak: książki, odzież i bilety na wydarzenia kulturalne. Wśród zalet dokonywania transakcji w e-sklepach, respondenci wymieniają prostotę i oszczędność czasu oraz pieniędzy w porównaniu z tradycyjnymi zakupami.

To interesujące, że już co czwarty Polak zamawia produkty przez zagraniczne sklepy internetowe, które stają się dostępne na wyciągnięcie ręki. Coraz więcej aktywnych użytkowników internetu przyznaje się do wykorzystywania w tym celu urządzeń mobilnych! Dzięki możliwości sprawdzenia oferty dowolnego sklepu przez 24 godziny 7 dni w tygodniu oraz braku konieczności wychodzenia z domu, jest to atrakcyjna forma dokonywania zakupów, sprawdzania opinii czy porównywania cen. Klienci chcą mieć jednak pewność, że ich dane nie są w żaden sposób zagrożone.

Jak wskazuje raport Koszyk Roku, 95% sklepów internetowych jest dostosowanych do urządzeń mobilnych i aż 94% z nich posiada zabezpieczenie certyfikatem SSL (https w adresie), dzięki któremu dane użytkowników są bezpieczne. Wyniki badań przeprowadzonych przez firmę Edisonda wskazują również na ważne aspekty, brane pod uwagę przez konsumentów w związku z podjętym przez nich procesem zakupowym w e-sklepach. Zgodnie z nimi jednym z istotnych powodów, dla którego użytkownik zakłada konto w sklepie internetowym jest chęć dokonania przez niego kolejnych zakupów w przyszłości. Znaczący jest także fakt, że ograniczenie ilości form płatności wywołuje niezadowolenie wśród nabywców. Podczas Mobile Trends Conference for e-commerce Maria Leńczuk, z wymienionej Edisondy, odpowie na pytanie, jak nie zniechęcić klienta sklepu internetowego i co powoduje jego powrot na stronę. Dodatkowo odwoła się do wyników wcześniej wspomnianego badania Koszyk Roku 2018 dogłębnie analizując jego dane.

Pomimo ogólnego zadowolenia i satysfakcji z realizowanych transakcji, ankietowani wskazują również kilka trudności i niedoskonałości, pojawiających się na etapie dokonywania zakupów internetowych. Oprócz długiego czasu oczekiwania na zamówienie czy wysokich kosztów dostawy, pytani deklarują, że najczęściej spotykanymi przez nich niedogodnościami są niedopasowane do urządzeń mobilnych witryny oraz niefunkcjonalne formularze. O tym, jak sprostać oczekiwaniom odbiorców opowie podczas Mobile Trends Conference for e-commerce Michał Giera ze Spicy Mobile, którego wieloletnie doświadczenie pozwoli ukazać praktyczne przykłady właściwych rozwiązań.

 

Co zrobić, aby przyciągnąć do siebie klienta?

Kilka praktycznych wskazówek osiągnięcia sukcesu w m-commerce zdradzi już we wrześniu Raluca Radu – Country Manager z Answear.ro, która organizuje także największe wydarzenie poświęcone branży sprzedaży internetowej w swoim kraju. Co więcej, na tematy dotyczące projektowania czy UX podczas Mobile Trends Conference for e-commerce został przeznaczony cały blok, dzięki czemu zagadnienia te będą dogłębnie omówione i wyjaśnione. Starannie dobrani pod kątem doświadczeń prelegenci opowiedzą również o strategiach kanałów mobilnych oraz najnowszych technologiach przydatnych do skutecznego prowadzenia e-sklepu.

Paul Swaddle i Steven Hoober – zagraniczni eksperci o tym, jak projektować e-sklepy

Użytkownicy, którzy dokonują zakupów używając kilku kanałów kupują częściej, a także wydają więcej pieniędzy w porównaniu do klientów korzystających z jednego źródła. Aż 85% konsumentów rozpoczyna proces zakupowy na innym urządzeniu niż to, na którym dokonuje jego finalizacji. Co tak naprawdę oznacza omnichannel i dlaczego warto go wykorzystywać, opowie podczas konferencji Grzegorz Rudno-Rudziński, ekspert w dziedzinie transformacji cyfrowej, który wyjaśni, jak powinna przebiegać współpraca różnych kanałów i jak mają się uzupełniać. O tym, w jaki sposób tworzyć lepsze witryny internetowe oraz używać aplikacji do efektywnego pozyskiwania odbiorców, opowiedzą natomiast: twórca aplikacji Pocket – Paul Swaddle oraz projektant pierwszej mobilnej wersji Google – Steven Hoober. Poruszony zostanie także temat dotyczący praktycznych aspektów zakupów mobilnych, o których na podstawie swoich codziennych obserwacji, wypowie się Performance & Outbound Marketing Manager w Grupie Domodi – Maciek Ziemczonek.

Mobile Trends Conference for e-commerce to pierwsze wydarzenie poświęcone w całości branży sprzedaży internetowej w kanale mobile. Strategie stawiające konsumenta w centrum uwagi stają się ważnym elementem działalności, dlatego też warto poświęcić temu uwagę. Dzięki obecności ekspertów i praktyków, zarówno z kraju jak i zagranicy, specjalna edycja wydarzenia pomoże uczestnikom lepiej zrozumieć tematy związane z obsługą klienta w sieci, a także ułatwi zorientowanie się na realizację i dopasowanie do ich potrzeb oraz oczekiwań.

Data:13-14 września 2018
Miejsce: Best Western Premier Hotel, Opolska 14A, Kraków
Szczegółowy program: www.ecommerce.mobiletrends.pl/program
Rejestracja uczestników: www.ecommerce.mobiletrends.pl/rejestracja#register

Related Itemsbranża interaktywnae-commercee-sprzedażkonferencja Mobile Trendskonferencja Mobile Trends w KrakowieMobile TrendsMobile Trends Conference for e-commercezakupy mobilnezakupy przez internet
Wydarzenia
1 września 2018
Aneta Zadroga
Aneta Zadroga

Zafascynowana możliwościami, jakie stwarzają dziś media. Wieloletnia dziennikarka i publicystka Gazety Wyborczej, zawodowo zainteresowana tematami gospodarczymi, jak również społecznymi.

Related Itemsbranża interaktywnae-commercee-sprzedażkonferencja Mobile Trendskonferencja Mobile Trends w KrakowieMobile TrendsMobile Trends Conference for e-commercezakupy mobilnezakupy przez internet

More in Wydarzenia

Samotność znika, gdy pojawia się bliskość

Michal Karas3 marca 2021
Read More

Chcesz przestać się martwić? Przeczytaj!

Karol Pisarski1 marca 2021
Read More

Opowiedz o wymarzonej podróży, wygraj roczny kurs językowy!

Michal Karas19 lutego 2021
Read More

PCPM pomoże tysiącu małych pacjentów w Sudanie Południowym

Magda Dzik-Kordas15 lutego 2021
Read More

Niezwykłe wydarzenie w życiu Macieja Maniewskiego!

Michal Karas18 stycznia 2021
Read More

Kolędowanie live online w Mazowieckim Teatrze Muzycznym

Michal Karas18 grudnia 2020
Read More

Specjalny „Wieczór operetkowy online, gościem Grażyna Brodzińska

Magda Dzik-Kordas11 grudnia 2020
Read More

Warszawa: „Mikołajki z Awanturą w mollDurze online”.

Kalina Samek4 grudnia 2020
Read More

Nie dla werbalnej przemocy wobec kobiet

Michal Karas24 listopada 2020
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • Rusza nowa kampania edukacyjna #PracujzGłową
    W teorii6 marca 2021
  • Victoria Iwanowska: Zdeterminowana do realizacji marzeń!
    W praktyce5 marca 2021
  • Rzetelne przekazanie wiedzy to moje główne zadanie!
    W praktyce5 marca 2021

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.