• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • Maria Curie Skłodowska
      156 lat temu urodziła się Maria Skłodowska–Curie
    • Agata DHL poziom
      Agata Wydmańska z DHL Supply Chain w kampanii #JestemPewna!
    • AgnieszkaOwczarek poziom
      Agnieszka Owczarek dołącza do kampanii #JestemPewna!
    • Katarzyna Szulim Fot PiotrWroniewicz Camera Piotrka
      Katarzyna Szulim w kampanii #JestemPewna!
    • Mirella poziom
      Mirella Piwiszkis w kampanii #JestemPewna!
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • poziom B Gozdzikowska
      Łączy nas Biznes: Barbara Goździkowska: Realizuję swoje pasje!
    • biznes1 ikona 123 21
      Właściciele polskich firm na pewno poradzą sobie z KSeF
    • kobieta 123ikonanowe 2015 10
      Wynagrodzenie za pomoc sąsiedzką
    • biznes 123ikonanowe 2015 00
      Współczesna Polka: liderka, partnerka, matka
    • fot Niedobor programistow na rynku pracy
      K2 – spotkanie na szczycie nowoczesnych technologii
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • witamina d
      Skąd się wzięła witamina D
    • Pałac Mortęgi - tu historia żyje do dziś
      Nowa pasja klasy średniej czyli jak Polacy pokochali konie
    • Spa L poziom
      Manaw Spa – wysokiej klasy oaza spokoju i wyciszenia
    • dłuższy sen
      Sen, czyli remedium na odporność
    • wesele
      Wesela z klasą!
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • Sernik na smalcu z gęsi
      Dzyndzołki, zupa pistou, kabuni. Świat kocha potrawy lokalne
    • Kopia Seniorka3 MbU foto poziom logo 1080x1920 07
      Wesprzeć seniorów w święta
    • zdrowie warzywa2 ikona 123nowe
      Warzywa z własnego ogródka najzdrowsze?
    • syc
      Ludzie i dziewicze ostoje przyrody
    • nowyrok
      Rozpocznij Nowy Rok 2024 w Białowieży!
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • Asya Kozina konie
      Kto i kiedy udomowił konie?
    • nauka
      Jak biologia molekularna wychodzi z laboratorium
    • ptakiikona
      Czego uczymy się od ptaków?
    • prow8
      Co nauka mówi o kotach?
    • zielony las 1
      Kłusownicy nadal niebezpieczni
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

Uroda

Piękno płynące z natury

Piękno płynące z natury
Avatar of Ela Makos
Ela Makos
8 marca 2017

Trudno jest sprostać wymaganiom kobiet. Każda z Pań ma bowiem nieco inne oczekiwania względem stosowanych kosmetyków. Jest jednak firma, która stara się je wszystkie pogodzić i pokazać siłę naturalnych produktów. 

Wszystko zaczęło się jednak od pasji. To chęć życia w zgodzie z naturą, poprzez tworzenie przyjaznych dla człowieka i środowiska naturalnych kosmetyków sprawiła, że firma SYLVECO z lokalnej rodzinnej manufaktury urosła do rangi lidera na rynku kosmetyków naturalnych.

Chcąc ocenić różnorodność i kompletność oferty wystarczy spojrzeć na poszczególne marki, które zostały stworzone przez tę firmę. Wszystkie one powstały z myślą o świadomych, wymagających klientach, którzy wybierając zdrową, naturalną pielęgnację wiedzą, że zapewniają swojej skórze wszystko, czego naprawdę potrzebuje.

SYLVECO – 100% naturalne

Flagową marką jest oczywiście SYLVECO. To w ramach niej powstają najlepsze dermokosmetyki bez sztucznych składników skierowane dla osób o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii. Produkty SYLVECO posiadają specjalnie skomponowane receptury, bazujące na roślinnych olejach i masłach oraz ekstraktach z polskich ziół o ugruntowanym działaniu leczniczym. Kosmetyki te wyróżnia 100% naturalność, delikatność i gwarancja wysokiej skuteczności.

sylveco

SYLVECO – z myślą o najmłodszych

Skóra dziecka zasługuje na szczególne traktowanie. Jest bowiem nie tylko wyjątkowo delikatna, ale i znacznie cieńsza od skóry osoby dorosłej. Najmłodsi często mają problemy z odparzeniami, które powstają na skutek przegrzania maluszka. Co więcej, może się także pojawić kłopot z nadmiernym wysuszaniem skóry. Uciążliwą przypadłością, dotykającą dzieci coraz częściej, jest również atopowe zapalenie skóry. Wszystko to sprawia, że potrzebne są im wyjątkowo delikatne kosmetyki – pozbawione barwników, konserwantów czy substancji zapachowych. Takie również znaleźć można w ofercie firmy SYLVECO.

sylveco-dla-dzieci

VIANEK – dla kobiet w każdym wieku

Panie zafascynowane zmieniającymi się w branży kosmetycznej trendami z pewnością zwrócą uwagę na markę VIANEK. To, co już na pierwszy rzut oka ją wyróżnia to niebanalne opakowania kosmetyków, nawiązujące do wzorów zalipiańskich i tradycji rodem z XIX w. Te Panie, które chciałyby poznać tę markę nieco bliżej mogą szukać poszczególnych jej produktów w drogeriach. VIANEK to bowiem marka masowa, dostępna we wszystkich kanałach sprzedaży. Produkty są dobierane z poszczególnych serii, zgodnie z przeznaczeniem i konkretnym, ukierunkowanym działaniem. Każda z Pań znajdzie wśród tych kosmetyków ten idealny dla niej.

vianek-promo

BIOLAVEN – postaw na lawendę

Znakiem rozpoznawczym tej marki jest olejek lawendowy, będący elementem bazowym poszczególnych produktów. Lawenda jest w końcu znana od tysięcy lat jako roślina o działaniu odprężającym, antyseptycznym i łagodzącym. Ta właśnie romantyczna esencja olejku, pozyskiwana z kwiatów lawendy lekarskiej, znalazła zastosowanie w kosmetykach naturalnych BIOLAVEN. To, co z pewnością zauroczy wszystkich tych, którzy choć raz sięgną po kosmetyki z tej serii to ich niesamowity zapach. Stanowi on połączenie świeżej, kwiatowo-ziołowej, lekko drzewnej nuty lawendy z aromatem soczystych winogron.

biolaven

Uwaga, konkurs!

Czytelniczki portalu sukcesjestkobieta.pl mają okazję wygrać wspaniałe nagrody od firmy SYLVECO. Do wygrania są 3 nagrody główne, a więc zestawy kosmetyków o wartości 250 zł oraz 3 nagrody pocieszenia.

Wszystkie Panie, które chcą wziąć udział w konkursie prosimy o krótką odpowiedź (maksymalnie 3 zdania) na pytanie:

Dlaczego warto używać naturalnych kosmetyków i który produkt z oferty SYLVECO jest najlepszy?

Odpowiedzi prosimy przesyłać na adres: marketing@gmlifestyle.pl.

Konkurs trwa do 9 marca 2017 r. do godziny 23.59. Czekamy na Wasze wiadomości.

sylveco_logo

Regulamin konkursu:

Zasady udziału w Konkursach organizowanych przez Sukces Jest Kobietą

1. Konkursy organizowane są dla czytelników Sukces Jest Kobietą.
2. Organizatorem konkursów jest redakcja portalu Sukces Jest Kobietą wydawanego przez Lifestyle Coach sp. z.o.o. Nagrodami w konkursach są gadżety ufundowane przez Sukces Jest Kobietą lub partnerów, klientów i reklamodawców wydawcy.
3. Każdy kto chce wziąć udział w którymkolwiek konkursie, zobowiązany jest do wykonania zadania konkursowego ustalonego przez organizatora konkursu – redakcję Sukces Jest Kobietą.
4. Każdy Uczestnik może wziąć udział w konkursach wielokrotnie.
5. Zabronione jest nadsyłanie odpowiedzi naruszających w jakikolwiek sposób obowiązujące prawo oraz dobre obyczaje. Zabrania się umieszczania wulgaryzmów, treści wzywających do nienawiści rasowej, etnicznej, wyznaniowej, zawierających treści pornograficzne, pochwalających faszyzm, nazizm, komunizm, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, naruszających prawa innych osób.
6. Nagrody w konkursach są ustalane i podawane do wiadomości czytelników i Uczestników w materiale umieszczanym w portalu www.sukcesjestkobieta.pl, bądź za pośrednictwem maila dla osób wyłonionych jako laureaci.
7. Czas trwania konkursu oraz ogłoszenie wyników Organizator podaje do wiadomości w informacji promującej konkurs na stronie www.sukcesjestkobieta.pl, bądź za pośrednictwem maila. O wynikach zwycięzcy są informowani na stronie magazynu oraz/lub osobiście: drogą mailową, bądź pocztową.
8. Komisja i zasady przyznawania nagród
a) Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwa przy zachowaniu należytej staranności Komisja w składzie: Anna Chodacka i Aneta Zadroga. W szczególnych przypadkach, Komisja może być poszerzona o przedstawiciela partnera konkursu. O tym Uczestnicy zostaną poinformowani przed przystąpieniem do konkursu.
b) Komisja decyduje o przyznaniu nagród w oparciu o zadanie konkursowe, ustalone wcześniej z partnerem konkursu, o ile taki funduje nagrody w danym konkursie.
c) Wyniki zostają ogłaszane na stronie internetowej www.sukcesjestkobieta.pl lub drogą mailową, po zakończeniu konkursu.
d) W przypadku, gdy nie jest możliwe wyłonienie laureata Konkursu, np. w przypadku braku odpowiedniej ilości zgłoszeń konkursowych Organizator zastrzega sobie prawo do nie przyznania Nagrody.
9. Nagrody
a) Nagrodami w Konkursach są gadżety i podarunki ufundowane przez Partnerów Konkursu lub Wydawcę tytułu i portalu.
b) Laureatowi przysługuje prawo do jednej Nagrody w jednym Konkursie.
10. Przyznawanie Nagrody
a) Organizator po wyłonieniu Laureatów Konkursu zawiadomi każdego z nich o wygranej wysyłając informację na adres e-mail. Laureat zostanie poproszony o poświadczenie gotowości odebrania nagrody w terminie 10 dni od daty otrzymania wiadomości o wygranej na przesłany w treści wiadomości adres mailowy – w przypadku nagród wymagających odbioru osobistego. W innych wypadkach Nagrody zostaną Laureatom wysłane pocztą.
b) O przyznaniu Nagrody Laureat zostanie zawiadomiony najpóźniej w terminie do 7 dni od momentu przyznania przez Komisję Nagrody.
c) W przypadku, gdy zdobywcą Nagrody będzie jakakolwiek osoba, która nie spełnia warunków wskazanych w niniejszym Regulaminie, osoba taka traci prawa do nagrody, a w wypadku ujawnienia tego faktu po jej doręczeniu osoba ta będzie zobowiązana do jej zwrotu. Organizator uprawniony będzie do przyznania takiej nagrody Uczestnikowi, który zajmował kolejne miejsce w Konkursie.
d) Organizator wyłącza możliwość wypłaty ekwiwalentu pieniężnego za Nagrodę ani zamiany jej na inną nagrodę.
e) Odpowiedzialność za wady fizyczne nagród ponosi producent.
11. Roszczenia i reklamacje
a) Jakiekolwiek roszczenia w związku z udziałem w konkursie, muszą zostać zgłoszone Organizatorowi nie później niż tydzień po ogłoszeniu wyników, pod rygorem wygaśnięcia.
b) Uczestnik Konkursu może informować Organizatora o wszelkich nieprawidłowościach związanych z Konkursem.
c) Uczestnik Konkursu ma prawo zgłaszać reklamacje związane z przebiegiem Konkursu drogą elektroniczną, na adres: anna@gmlifestyle.pl.
d) Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania. Organizator rozpatrując reklamacje stosować będzie postanowienia niniejszego Regulaminu. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie powiadomiony poprzez email podany przez Uczestnika.
e) Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna.
12. Postanowienia końcowe
a) Biorąc udział w Konkursie Uczestnik potwierdza, że wyraża zgodę na zasady Konkursu określone w Regulaminie. Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem mającym wiążącą moc prawną w zakresie realizacji Konkursu.
b) Organizator zastrzega sobie prawo zmian niniejszego Regulaminu w każdym czasie bez podania przyczyny przy zastosowaniu odpowiednich form informacji i zawiadomień Uczestników Konkursu.
c) Konkurs prowadzony na podstawie niniejszego Regulaminu nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U z 2004 r. Nr 4, poz. 27 ze zm.)
d) W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosować się będzie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego. Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z realizacja Konkursu będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
e) Uczestnicy konkursu poprzez fakt przystąpienia do konkursu wyrażają zgodę na wykorzystanie przez organizatora ich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia konkursu na warunkach określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku, Dz. U. Nr 133, poz. 833, z późniejszymi zmianami. Administratorem tych danych – w rozumieniu ustawy jest Organizator. Uczestnikom przysługuje prawo do wglądu do danych oraz do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.
Powyższe zasady są zasadami udziału w Konkursach organizowanych przez Lifestyle Coach sp. z o.o.

Related Itemsdzień babcikonkurskosmetykinagrodynaturalnesylveco
Uroda
8 marca 2017
Avatar of Ela Makos
Ela Makos

Related Itemsdzień babcikonkurskosmetykinagrodynaturalnesylveco

More in Uroda

Spa L poziom

Manaw Spa – wysokiej klasy oaza spokoju i wyciszenia

Michal Karas15 listopada 2023
Read More
MaciejM poziom

Pielęgnacja włosów po lecie by Maniewski

Dagna.Starowieyska15 września 2023
Read More
ikona123zdrowie.sport .kobieta

Chirurgia plastyczna piersi a zdrowie

Dagna.Starowieyska24 sierpnia 2023
Read More
kobieta uroda1

Proste triki na ukrycie zmęczenia na twarzy

Magda Dzik-Kordas21 czerwca 2023
Read More
odzywki do wlosow

Jak pozbyć się łupieżu? Garść przydatnych wskazówek

Dagna.Starowieyska23 maja 2023
Read More
adobe1

Jak wybrać damski antyperspirant?

Dagna.Starowieyska17 maja 2023
Read More
azienda publ

Czy słońce leczy trądzik?

Michal Karas24 kwietnia 2023
Read More
cera1

Jak dbać latem o cerę trądzikową?

Dagna.Starowieyska20 kwietnia 2023
Read More
Jaga poziom

Jaga Hupało: Nowoczesna pielęgnacja włosów w pracowni fryzjerskiej

Julia Nieznalska17 kwietnia 2023
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • poziom B Gozdzikowska
    Łączy nas Biznes: Barbara Goździkowska: Realizuję swoje pasje!
    W praktyce24 listopada 2023
  • biznes1 ikona 123 21
    Właściciele polskich firm na pewno poradzą sobie z KSeF
    W praktyce23 listopada 2023
  • kobieta 123ikonanowe 2015 10
    Wynagrodzenie za pomoc sąsiedzką
    W praktyce22 listopada 2023

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version