• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • B01A1455 poziom fotograf
      Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość
    • Lucyna Janik foto
      Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą
    • Alina poziom
      Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!
    • B01A9618 Joanna poziom1
      Pokora i respekt kreują własną markę!
    • BeataPotoczna poziom
      Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • ikona1234praca7
      Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    • B01A9601 poziom
      Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    • kobieta sukcesu w biznesie
      Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    • ciaza
      Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza
    • Renata poziom 5
      Renata Zielezińska: Zalety wirtualnej asystentki
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • zdrowie cukier ikona 123nowe
      Nie masz cukrzycy? A może o niej nie wiesz?
    • nastolatka
      Słabe narkotyki? Nie istnieją!
    • kobieta 001
      Jak rozpoznać depresję u nastolatka
    • kleszcz 1 1
      Co musisz wiedzieć o kleszczach?
    • ikona1234zdrowie.leki3
      O interakcjach leków z żywnością
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • Depositphotos 24644669 original
      Boli, więc żyjesz? Tak nie musi być!
    • ikona1234praca komputer
      Pole elektromagnetyczne bez wpływu na samopoczucie
    • 4otwarte klatki
      Do tego gangu dołączysz z czystym sumieniem
    • ekologia
      Czy zawróciliśmy na drodze do Zielonego Społeczeństwa?
    • Rubin poziom1
      Hotel Rubinstein w Krakowie zaprasza na Boże Ciało
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • zdrowie po 40
      Ile kosztują programy prozdrowotne?
    • wilno
      W Wilnie chłodnik doczekał się własnej parady
    • koloryowocow ikona
      Cytrusy i leki to złe połączenie
    • Hotel Bialowieza macnowphoto.pl 2
      Wykorzystaj bon turystyczny w Białowieży!
    • wlosypawie123
      Dietą powstrzymasz siwienie włosów?
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

W praktyce

Mobile Trends Conference for e-commerce 13-14 września w Krakowie

Mobile Trends Conference for e-commerce 13-14 września w Krakowie
Aneta Zadroga
3 września 2018

Coraz mniej dzieli nas od wyjątkowej edycji konferencji Mobile Trends poświęconej w pełni kanałowi mobile w e-handlu. Na uczestników czeka ponad 25 merytorycznych prelekcji popartych praktycznymi przykładami, a także ekspercki panel dyskusyjny, sesja Q&A, quiz wiedzy o m-commerce oraz tradycyjnie już niesamowity networking w fantastycznej atmosferze.

17212203 1400300730041523 2125573294715538285 o

To już prawie ostatnia szansa na rejestrację na specjalną edycję konferencji MTC. Zastanawiasz się czy to wydarzenie dla Ciebie? To zależy! Jesteś przedstawicielem e-commerce i dążysz do ciągłego poszerzania umiejętności w gronie ekspertów? A może jesteś dyrektorem, managerem czy właścicielem sklepu internetowego i chcesz prowadzić swoją działalność zgodnie z najnowszymi trendami? Podczas dwudniowej konferencji wysłuchasz ponad 30 prelegentów z licznymi sukcesami na swoim koncie oraz co najmniej kilkuletnim doświadczeniem w branży. Poruszone zostaną tematy, które dotyczą każdego przedsiębiorcy i pracownika e-handlu, a pozwalają na zwiększenie efektywności podejmowanych działań. Do tego poznasz ludzi, którzy podobnie jak Ty szukają pomysłu na efektywność swoich działań.

Pierwszego dnia wystąpienia obejmą tematykę ogólną m-commerce. Polscy i zagraniczni prelegenci opowiedzą m. in. o tym, jak użytkownicy korzystają ze swoich urządzeń i w jaki sposób wpływa to na konieczność dostosowania ich wyglądu, aby były jak najbardziej użyteczne. Kolejne wystąpienia odkryją możliwości wykorzystania kanału mobile do wsparcia innych działów oraz udzielą wskazówek, jak budować trwałe i efektywne relacje z klientami np. stosując omnichannel. Uczestnicy dowiedzą się także jak zaplanować strategię wdrożenia mobile w firmie, w czym mogą wyręczyć nas chatboty oraz Data Science, ale również jak tworzyć aplikacje i strony internetowe, aby uzyskiwać jak największą konwersję. Na zakończenie, światowej klasy mówca, podpowie, w jaki sposób przekonać innych do swoich pomysłów i jak się skutecznie komunikować także w branży e-commerce.

2

Drugi dzień to po raz pierwszy podział na dwie ścieżki tematyczne.

Pierwsza z nich tj. projektowanie / UX / design obejmie tematy związane z właściwym tworzeniem aplikacji i stron w zależności od tego, do kogo są kierowane. Prelegenci przekażą praktyczne wskazówki na podstawie swoich doświadczeń. Uczestnicy skorzystają z wiedzy osób od lat związanych z branżą i zajmujących się kreowaniem użytecznych rozwiązań. Postarają się oni odpowiedzieć na pytania o to, jak skutecznie ułożyć współpracę pomiędzy działem designu a developmentem, a także zderzą oczekiwania klientów z rzeczywistością w wielu kwestiach związanych z UX i projektowaniem. Na podstawie najnowszych badań podpowiedzą, co sprawdza się najlepiej, na co zwrócić uwagę podczas procesu tworzenia, jakie triki stosować, aby grafiki były nie tylko ładne, ale także efektywne oraz na czym najbardziej zależy obecnie użytkownikom.

Druga ścieżka marketing / reklama / sprzedaż poruszy tematy związane z tworzeniem skutecznej sprzedażowo marki, czy właściwym pozycjonowaniem stron dzięki SEO oraz Google AdWords. Eksperci pokażą jak zwiększać konwersję, wyliczą konkretne przykłady efektywnych działań oraz odniosą się do właściwego e-mail marketingu. Odpowiedzą na wiele pytań, z którymi na co dzień zmagają się marketerzy, sprzedawcy, specjaliści ds. promocji czy właściciele firm.

Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele takich firm jak: Answear, 4ourth Mobile, Domodi, Orange Polska, Freshmail, Future Mind, Miquido, Divante, Pocket App, Brand Active, Unity, Brainly, DuckDuckGo, SoftwareMill, DevaGroup, EmailLabs, SearchBrothers.com, Ladder.io, Edisonda, Spicy Mobile, Ekspert Systemy Informatyczne, KODA Bots, Oak & Morrow, Blue 449, Project: People i inni.

Dopełnieniem dwudniowego eventu stanie się panel dyskusyjny oraz sesja pytań i odpowiedzi, podczas których uczestnicy zabiorą głos w sprawie m-commerce, a także networking możliwy dzięki dłuższym przerwom cateringowym. Dodatkowo na pasjonatów e-handlu czekać będzie strefa wystawiennicza, gdzie będą mogli spotkać się z firmami takimi jak: Pozycjonusz, SiteMeans, N7mobile, nvt, czy GlobKurier. Pierwszego dnia osoby obecne podczas konferencji zostaną zaproszone również na imprezę do krakowskiego klubu Choice przy ul. Floriańskiej, niedaleko Rynku Głównego, co pozwoli na mniej formalne spotkania, rozmowy i zabawę w wyjątkowym miejscu na mapie miasta.

grafika

Wydarzenia Mobile Trends od 7 lat organizuje ClickMaster Polska. Sponsorem Głównym edycji MTC for e-commerce została natomiast firma Akamai. Konferencja objęta jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w niej istnieje możliwość otrzymania punktów recertyfikacyjnych.

Data:13-14 września 2018
Miejsce: Best Western Premier Hotel, Opolska 14A, Kraków
Szczegółowy program: www.ecommerce.mobiletrends.pl/program
Rejestracja uczestników: www.ecommerce.mobiletrends.pl/rejestracja#register

Related Itemse-commercee-sprzedażGogleAdWordskonferencjakonferencja Mobile Trendskonferencja Mobile Trends w KrakowieMobile TrendsMobile Trends Conference for e-commercenetworkingnowe mediasemseosprzedaż w siecizakupy przez internet
W praktyce
3 września 2018
Aneta Zadroga

Zafascynowana możliwościami, jakie stwarzają dziś media. Wieloletnia dziennikarka i publicystka Gazety Wyborczej, zawodowo zainteresowana tematami gospodarczymi, jak również społecznymi.

Related Itemse-commercee-sprzedażGogleAdWordskonferencjakonferencja Mobile Trendskonferencja Mobile Trends w KrakowieMobile TrendsMobile Trends Conference for e-commercenetworkingnowe mediasemseosprzedaż w siecizakupy przez internet

More in W praktyce

ikona1234praca7

Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy

Kalina Samek17 maja 2025
Read More
B01A9601 poziom

Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!

Michal Karas8 maja 2025
Read More
kobieta sukcesu w biznesie

Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?

Michal Karas8 maja 2025
Read More
ciaza

Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza

Michal Karas6 maja 2025
Read More
Renata poziom 5

Renata Zielezińska: Zalety wirtualnej asystentki

Kalina Samek13 kwietnia 2025
Read More
Marta Rietz pion2

Marta Rietz: Najpierw doceń samą siebie

Ela Prochowicz8 kwietnia 2025
Read More
MM ramka

Małgorzata Małuch w projekcie #SukcesJestKobietą

Julia Nieznalska28 marca 2025
Read More
biznesikona15

Przywództwo skoncentrowane na człowieku

Ela Prochowicz20 marca 2025
Read More
WSPOLNE1

Startuje kampania #KOBIETYwGRZE

Michal Karas19 marca 2025
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • ikona1234praca7
    Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    W praktyce17 maja 2025
  • B01A9601 poziom
    Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    W praktyce8 maja 2025
  • kobieta sukcesu w biznesie
    Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    W praktyce8 maja 2025

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version