• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • B01A1455 poziom fotograf
      Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość
    • Lucyna Janik foto
      Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą
    • Alina poziom
      Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!
    • B01A9618 Joanna poziom1
      Pokora i respekt kreują własną markę!
    • BeataPotoczna poziom
      Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • sztuczna inteligencja 1
      Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    • ikona1234praca7
      Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    • B01A9601 poziom
      Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    • kobieta sukcesu w biznesie
      Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    • ciaza
      Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • nogi wakacje
      Udar czy osłabienie cieplne? Poznaj objawy
    • ludzieikonynowe123
      Rady na problemy seniorów ze snem
    • zdrowie cukier ikona 123nowe
      Nie masz cukrzycy? A może o niej nie wiesz?
    • nastolatka
      Słabe narkotyki? Nie istnieją!
    • kobieta 001
      Jak rozpoznać depresję u nastolatka
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • dziecko na basenie dla niektorych gosci najgorszy widok
      Skok na główkę? Tylko w basenie
    • Pustynia Wielkiego Jeziora Słonego3
      Zdrowie seniorów zagrożone przez kryzys klimatyczny
    • Przypadkiem poziom3
      Jak przypadkowe odkrycia zmieniły świat?
    • Depositphotos 24644669 original
      Boli, więc żyjesz? Tak nie musi być!
    • ikona1234praca komputer
      Pole elektromagnetyczne bez wpływu na samopoczucie
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • ikona123sport.zdrowie5
      Sport to świetne lekarstwo na krążenie
    • dzieciulicyikonynowe123
      Na świecie żyje 110 milionów uchodźców
    • klotnia123
      Kłótnie w związku: o tym, co ważne i niedostrzeżone
    • zdrowie po 40
      Ile kosztują programy prozdrowotne?
    • wilno
      W Wilnie chłodnik doczekał się własnej parady
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

W praktyce

Kobiety się nie poddają: Sport i zdrowa żywność dają mi pozytywną energię!

Kobiety się nie poddają: Sport i zdrowa żywność dają mi pozytywną energię!
Sylwia Cukierska
22 maja 2020

Angelika Józefczyk założycielka marki modowej pod własnym imieniem i nazwiskiem. Absolwentka Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru w Warszawie oraz kierunku Biznes Międzynarodowy na Uniwersytecie Łódzkim. Laureatka I miejsca w XVIII edycji międzynarodowego konkursu dla projektantów OFF Fashion Kielce „MUZA” w 2016 roku. Finalistka licznych konkursów dla projektantów.

Po obronie dyplomu w Międzynarodowej Szkole Kostiumografii i Projektowania Ubioru, zawodowo związana była z najlepszymi polskimi projektantami – Duetem Paprocki & Brzozowski, jako asystentka projektantów marki.

Pokazy kolekcji odbyły się na dużych wydarzeniach modowych m.in. KTW Fashion Week, Fashion Philosophy Fashion Week Poland, L’oreal Matrix.

Angelika Józefczyk tworzy markę, której projekty kierowane są do konkretnej grupy kobiet lubiących eksperymentować z kolorem i fakturą ubrań a jednocześnie ceniących w ubraniach kobiecość oraz konstrukcję, która modeluje sylwetkę. Kobiecość, oryginalny koncept, gra kolorów, użytkowość… te trzy wyrażenia najlepiej określają tworzone kolekcje.

Ubrania z metką Angelika Józefczyk są chętnie wybierane również przez klientki spoza Polski m.in. Wielkiej Brytanii oraz Stanów Zjednoczonych.

AJ 3

Pani Angeliko, jaka była reakcja Pani, Pani zespołu i klientów na wieść o epidemii koronawirusa w Polsce i na świecie?

Pierwsza rekcją było zdziwienie, niedowierzanie, bagatelizowanie zjawiska i traktowanie go jako “chwilowe”, które nie potrwa długo. Ważniejsze były działania i praca nad zaplanowanymi wydarzeniami, jak np. pokaz nowej kolekcji w Warszawie czy sesja wizerunkowa nowej kolekcji. I jak zawsze w mojej branży, ciągły pośpiech nad spełnieniem zbliżających się terminów.

Jednak z dnia na dzień wszystko gwałtownie się zatrzymało, wprowadzono zakaz odbywania się wydarzeń masowych, zamknięto wielkopowierzchniowe domy handlowe – te wydarzenia drastycznie wpłynęły na markę i wymusiły wprowadzenie, a wręcz konieczność stworzenia planu działania marki w nowej rzeczywistości.

AJ 4

Czy może Pani już oszacować straty w Pani firmie, spowodowane koronawirusem? Jakiego rodzaju pomoc od rządu by się Pani przydała jako właścicielce firmy?

Całe szczęście, moja marka jest obecna poprzez sprzedaż online w 80% poza granicami Polski, głównie w Wielkiej Brytanii oraz USA, co pozwoliło utrzymać sprzedaż na wystarczającym poziomie. Niestety, sprzedaż w Polsce po wprowadzeniu obostrzeń spowodowanych koronawirusem oraz sytuacji obawy ludzi o “lepsze jutro”, spadła o 90%. Pomoc rządu prawdę mówiąc, niestety nie jest wystarczająca. Warunki, według których można starać się o pomoc są często niejednoznaczne. Progi, których nie można przekroczyć są niskie.

Nie chciałabym wypowiadać się za większość przedsiębiorców, ale mam wrażenie, że nawet większość mikrofirm nie będzie się do niej kwalifikować. Dobrym rozwiązaniem byłoby zniesienie płatności ZUS-u dla każdego przedsiębiorcy oraz zamrożenie konieczności opłacania np. podatku dochodowego, oraz bezzwrotne pożyczki na poziomie wyższym niż 5 tys.

AJ 5

Jest Pani twórczynią własnej marki modowej ANGELIKA JÓZEFCZYK, ale wiemy również, że obecnie zajmuje się Pani szyciem specjalistycznych maseczek z atestem. Czy działania modowe na razie odłożyła Pani w czasie czy nadal Pani tworzy swoje piękne kreacje?

Zgadza się, jako projektantka i właścicielka marki, tworzę sezonowe kolekcje damskie. Moja marka jest kojarzona głównie z damskimi garniturami oraz sukniami wizytowymi, oraz szyciem na miarę i są to produkty najwyższej jakości. W przypadku epidemii moda, jako dobro luksusowe, ustąpiła miejsca funkcjonalności i produktom pierwszej potrzeby.

Pomysł stworzenia specjalistycznych maseczek jest wspólnym projektem realizowanym z siecią aptek. Pomysł wprowadzenia produktu – specjalistycznej maski profilaktycznej z wymiennymi filtrami był autorstwa mojego przyjaciela Jakuba Lisińskiego (firma Olmed). Następnie ja opracowałam design, który przede wszystkim ma za zadanie łączyć w sobie funkcjonalność poprzez możliwość wielokrotnego używania maski oraz interesujący wygląd, dzięki któremu możemy mówić, że jest to maska, która staje się częścią garderoby.

Sytuacja spowodowała wprowadzenie nowego produktu, dalekiego od pięknej mody pokazywanej na wybiegach, z jaką jestem utożsamiana. Równocześnie pozwoliła mi, jako projektantowi, wspólnie z Jakubem opracować produkt pierwszej potrzeby. Cały proces, wliczając w to przeprowadzenia badań przez Politechnikę Łódzką oraz produktowe kwestie prawne trwał niecałe 4 tygodnie. Również 10% wartości sprzedaży jest przekazywane na walkę z koronawirusem.

AJ 6

Jak obecnie wygląda Pani dzień pracy? Czy bardzo różni się od tego „sprzed epidemii”?

Jeżeli chodzi o intensywność, nie różni się w ogóle. Zaczynam dzień około godz.7-ej i kończę przeważnie około 20-ej, czasami później. Praca projektanta to połączenie pracy i pasji w jednym, z tysiącem pomysłów na minutę.

AJ maska

W jaki sposób dba Pani o zdrowie i pogodę ducha własne i rodziny w tym czasie? Ma Pani jakieś sprawdzone sposoby na relaks w czasach ogólnej izolacji, którymi może Pani podzielić się z naszymi Czytelniczkami?

Najlepszym sposobem jest dla mnie sport – myślę tutaj o ćwiczeniach w domu. Dają one dużą dawkę pozytywnej energii oraz pozwalają zredukować stres. Jestem wielką zwolenniczką zdrowej i funkcjonalnej żywności, więc chętnie odkrywam nowe przepisy, często korzystam z rad moich znajomych. Również spotkania towarzyskie – regularnie je odbywam podczas wideo rozmów z moimi przyjaciółmi i rodziną.

AJ poziom

Po więcej informacji o działalności naszej Bohaterki zapraszamy tu:

www.angelikajozefczyk.com

https://www.instagram.com/angelikajozefczyk/

https://www.instagram.com/angelika_jozefczyk/

www.maski-olmed.pl

https://www.instagram.com/jakub.lisinski/

Fot. Aleksander Ikaniewicz, Anna Panimash, Sherry Rubel, Zasób własny projektantki

Related Items#biznessięniepoddaje#kobietysięniepoddająAngelika Józefczykbiznes podczas pandemiibiznes się nie poddajekobieta sukcesukobiety się nie poddająmodaPolecaneprojektantkasukces jest kobietą
W praktyce
22 maja 2020
Sylwia Cukierska

Każda kobieta chce być piękna, a my, z pomocą Sylwii podpowiadamy, jak to zrobić. Kosmetyki, zabiegi, a może domowe spa? Polecamy nasz dział „URODA”.

Related Items#biznessięniepoddaje#kobietysięniepoddająAngelika Józefczykbiznes podczas pandemiibiznes się nie poddajekobieta sukcesukobiety się nie poddająmodaPolecaneprojektantkasukces jest kobietą

More in W praktyce

sztuczna inteligencja 1

Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?

Michal Karas17 czerwca 2025
Read More
ikona1234praca7

Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy

Kalina Samek17 maja 2025
Read More
B01A9601 poziom

Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!

Michal Karas8 maja 2025
Read More
kobieta sukcesu w biznesie

Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?

Michal Karas8 maja 2025
Read More
ciaza

Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza

Michal Karas6 maja 2025
Read More
Renata poziom 5

Renata Zielezińska: Zalety wirtualnej asystentki

Kalina Samek13 kwietnia 2025
Read More
Marta Rietz pion2

Marta Rietz: Najpierw doceń samą siebie

Ela Prochowicz8 kwietnia 2025
Read More
MM ramka

Małgorzata Małuch w projekcie #SukcesJestKobietą

Julia Nieznalska28 marca 2025
Read More
biznesikona15

Przywództwo skoncentrowane na człowieku

Ela Prochowicz20 marca 2025
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • sztuczna inteligencja 1
    Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    W praktyce17 czerwca 2025
  • ikona1234praca7
    Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    W praktyce17 maja 2025
  • B01A9601 poziom
    Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    W praktyce8 maja 2025

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version