• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • B01A1455 poziom fotograf
      Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość
    • Lucyna Janik foto
      Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą
    • Alina poziom
      Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!
    • B01A9618 Joanna poziom1
      Pokora i respekt kreują własną markę!
    • BeataPotoczna poziom
      Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • ikona1234praca7
      Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    • B01A9601 poziom
      Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    • kobieta sukcesu w biznesie
      Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    • ciaza
      Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza
    • Renata poziom 5
      Renata Zielezińska: Zalety wirtualnej asystentki
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • kleszcz 1 1
      Co musisz wiedzieć o kleszczach?
    • ikona1234zdrowie.leki3
      O interakcjach leków z żywnością
    • mezczyznaikonynowe123
      Przerzuty nowotworowe w kościach się leczy?
    • Fot.PAP
      Praca mózgu: dysortografia to nie lżejsza forma dysleksji
    • 3 DSC04560
      Gratka dla fanów fotografii na Fabrycznej 13 w Krakowie!
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • naukowczyni
      Przestrzeń dla debaty nad etyką w technologii
    • wlosypolecie123
      Pijawki lekarskie – dawna metoda stosowana i dziś
    • HOTEL BIALOWIESKI4 poziom
      Boże Ciało w Królewskiej Białowieży!
    • Woda dla dzieci
      Jak zaradzić wypaleniu rodzicielskiemu
    • nauka
      Świńskie organy będą ratować ludzkie życie?
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • wilno
      W Wilnie chłodnik doczekał się własnej parady
    • koloryowocow ikona
      Cytrusy i leki to złe połączenie
    • Hotel Bialowieza macnowphoto.pl 2
      Wykorzystaj bon turystyczny w Białowieży!
    • wlosypawie123
      Dietą powstrzymasz siwienie włosów?
    • ból głowy 1
      Można mieć zawał serca i o tym nie wiedzieć?
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

Kobiety Biznesu

Katarzyna Szymańska-Ślesicka: Z pasji do jakości!

Katarzyna Szymańska-Ślesicka: Z pasji do jakości!
Magda Nowak
8 lutego 2021

Katarzyna Szymańska-Ślesicka – pionierka rynku ekskluzywnych opakowań w Polsce. Działa w branży od ponad 20 lat. Jej dewiza to „Jakość ma znaczenie!”. I choć w Polsce segment opakowań premium nie jest łatwy, ponieważ cały czas pokutuje stereotyp najniższej ceny, jako elementu decydującego to nigdy się nie poddała i konsekwentnie dąży do budowania nowej świadomości wśród klientów, że warto inwestować w dobre opakowanie.

Jakość jej produktów, którą kochają Klienci, to składowa pięknego wyglądu, staranności wykonania i funkcjonalności. Dzięki temu opakowanie służy o wiele dłużej, niż tylko w chwili zakupu, czyniąc je świetną reklamą danej firmy.

Jak pandemia wpłynęła na Pani firmę, klientów, zespół?

Czas pandemii – był czasem mocno nerwowym, niepewnym, wymusił na nas zastosowanie nowych, niestandardowych rozwiązań, które finalnie okazały się bardzo trafione.

Dotyczyło to zarówno produktów – jak choćby rozszerzenia różnorodności opakowań e-commerce – jak i usług – mamy dobrze zorganizowaną szeroko rozumianą logistykę i w tych trudnych czasach wyszliśmy naszym klientom naprzeciw, przesuwając dostawy o kilka miesięcy lub dostarczając towar „na wywołanie”. Trudno wymagać od klienta odbioru całego zamówienia, jeśli ma zamknięte sklepy czy galerie. Wyznajemy zasadę etyki i elastyczności w biznesie, które jak do tej pory przynoszą dobre efekty.

Wprawdzie nie snujemy czarnych scenariuszy, raczej jesteśmy optymistami, ale w dzisiejszych czasach musimy zachować pewną dozę zachowawczości.

W jaki sposób dbają Państwo obecnie o bezpieczeństwo?

Myślę, że jak każdy przedsiębiorca, staramy się zachować maksymalne zasady bezpieczeństwa. Wdrożyliśmy procedury ochrony osobistej, jak choćby częste mycie i dezynfekcja rąk, noszenie masek, częsta dezynfekcja powierzchni, w tym telefonu, niemieszanie działów, częściowa praca zdalna, spotkania online czy zachowywanie dystansu. Wszystkim nam zależy na zdrowiu nas samych, naszych pracowników czy klientów.

Cati portret1

Jakie nowe pomysły, innowacje, rozwiązania, wprowadziła Pani w ostatnich miesiącach?

Oprócz rozszerzenia różnorodności linii e-commerce, o której wspomniałam wcześniej czy zmianie polityki w zakresie dostaw, wdrożyliśmy kilka rozwiązań, będących odpowiedzią na potrzeby rynku.

Kierując się zasadą „jeden dostawca na wiele potrzeb” mieliśmy także rozwiązania dla tych z klientów, których pandemia dotknęła bardziej, którzy mieli pozamrażane lub zmniejszone budżety. Mieliśmy dla nich alternatywę w postaci opakowań lowcostowych, które zawsze są lepszym rozwiązaniem, niż tanie i szkodliwe „foliówki”.

Myślę, że restrykcje związane ze stosowaniem plastiku, a niedługim czasie całkowity zakaz jego produkcji, wzmocnią już i tak mocno rozwinięty eco trend.

Obecnie jest już zupełnie inna świadomość konsumenta, który sam ma wkład w naszą przyszłość i często wybiera opakowanie eco, wykonane z surowców z recyklingu, z certyfikatem Green Point czy FSC.

Opakowania ecofriendly są z pewnością naszą wizytówką, zwłaszcza że promujemy ich podanie w wersji trochę bardziej luksusowej i przekonujemy, że eco nie musi być przaśne i smutne. Zastosowanie na nich embossingu czy zadruku wewnątrz oraz dodanie bibułki czy eco tasiemki nadaje im zupełnie nowego wyrazu.

Jak utrzymuje Pani wewnętrzną równowagę w tym trudnym czasie?

Cały czas myślę pozytywnie. Szukam rozwiązań i na ile to możliwe, dostosowuję się do sytuacji.

Czasy nie są łatwe, ale kiedyś to się skończy. Kiedyś będzie normalnie.

Jakie plany rozwoju ma Pani firma na najbliższe miesiące?

Z pewnością będziemy kontynuować rozwój opakowań premium, ale jednocześnie dynamicznie będziemy rozwijać linie opakowań e-commerce i ecofriendly. Mamy tu jeszcze wiele do zrobienia.

Oczywiście, mamy jeszcze kilka nowych pomysłów i projektów, ale na razie niech pozostaną one naszą słodką tajemnicą.

Po więcej informacji o działalności naszej Bohaterki zapraszamy tutaj:

https://catipack.pl/

Foto – prywatne archiwum

Materiał powstał w ramach raportu BIZNES SIĘ NIE PODDAJE!

BSNP LOGO OFICJALNE HOLISTYCZNE

Related Itemsbiznes się nie poddajecatipackKatarzyna Szymańska-Ślesickakobiety się nie poddająPolecanesukces jest kobietą
Kobiety Biznesu
8 lutego 2021
Magda Nowak

Każdy przedmiot ma swoją historię i pomaga tworzyć wyjątkowe otoczenie. Dlatego design odgrywa w naszym życiu tak ważną rolę. Magda trzyma rękę na pulsie designowych nowości

Related Itemsbiznes się nie poddajecatipackKatarzyna Szymańska-Ślesickakobiety się nie poddająPolecanesukces jest kobietą

More in Kobiety Biznesu

B01A1455 poziom fotograf

Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość

Michal Karas29 maja 2025
Read More
Lucyna Janik foto

Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą

Michal Karas26 maja 2025
Read More
Alina poziom

Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!

Michal Karas21 maja 2025
Read More
B01A9618 Joanna poziom1

Pokora i respekt kreują własną markę!

Michal Karas29 kwietnia 2025
Read More
BeataPotoczna poziom

Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą

Michal Karas27 marca 2025
Read More
kampania3

Sukces zaczyna się od zdrowej pewności siebie!

Michal Karas21 lutego 2025
Read More
AgnieszkaKrol poziom

Agnieszka Król w projekcie „Sukces jest kobietą”!

Magda Dzik-Kordas25 stycznia 2025
Read More
B01A7234 poziomAnita

Anita Petryszyn-Dopierała: Zmieniam życie kobiet na lepsze!

Michal Karas21 stycznia 2025
Read More
Magdalena tabaka poziom

Magdalena Wiśniewska-Baran dołącza w projekcie Sukces jest kobietą!

Michal Karas20 stycznia 2025
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • ikona1234praca7
    Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    W praktyce17 maja 2025
  • B01A9601 poziom
    Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    W praktyce8 maja 2025
  • kobieta sukcesu w biznesie
    Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    W praktyce8 maja 2025

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version