
Katarzyna Matuszewska dołączyła do DHL Supply Chain na początku 2020, dokładnie chwilkę przed pandemią. Było to kluczowe wyzwanie nie tylko logistyczne, ale również psychiczne by wchodząc w nowy zespół, zbudować zaufanie i możliwie najlepszy komfort pracy w tych tak niepewnych chwilach. Zamiłowanie do tematów Operacyjności Doskonałej wynika z bardzo technicznego wykształcenia (Informatyka) jak i długiego doświadczenia w branży motoryzacyjnej.
Podstawowe wartości to budowa zaufania w zespole, wzajemnego szacunku jak i nacisk na różnorodność. Wierzy w młode talenty i ich potencjał jednocześnie szanując wiedzę bardziej doświadczonych pracowników. Prywatnie miłośniczka gór i natury, zdrowego stylu życiu, matka dwójki studentów i maratonka.
Co sprawiło, że dołączyła Pani do kampanii społecznej #JestemPewna?
Katarzyna Matuszewska, DHL Supply Chain, Operation Excellence Director CEE: Przede wszystkim ciekawość tematu, gdyż on jest wciąż absolutnie na czasie. To widać dookoła, jak nas kobiet jest mało w miejscach, gdzie nasz głos byłby zauważony – w biznesie, w zarządach, w polityce.
A przecież my tak samo jak mężczyźni, jesteśmy beneficjentkami wszelakich ustaw i decyzji, jesteśmy konsumentkami wszelakich dóbr i nasz głos powinien mieć znaczenie.
Jak u Pani narodziła się pewność siebie, czy można się tego nauczyć?
Ten proces budowania pewności siebie we mnie wciąż trwa. Poczucie, że „mogę” i „mam wpływ” miałam w sobie chyba od zawsze, jednak zależnie od okoliczności ta pewność siebie różnie wybrzmiewała.
Przebywając w bezpiecznym i znanym otoczeniu łatwiej się wypowiadać i walczyć o swoje racje, w nowych okolicznościach trzeba od nowa budować wizerunek i zaufanie.

Co może Pani doradzić osobom, zmagającym się z brakiem pewności siebie?
Sugerowałabym by zacząć od rzeczy małych i od siebie samej, starać się nie obarczać innych swoimi niepowodzeniami tylko naprawdę zmierzyć się z nimi. Skupić się na tym co chciałabym osiągnąć i zacząć to realizować.
Mieć plan i się z niego rozliczać. Drobne sukcesy tak dużo dają, zaczynamy sobie zdawać sprawę, że „mamy wpływ” na rzeczywistość i to od nas zależy, jak będzie wyglądał kolejny krok.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę firmową DHL:
Fot. materiały firmy
Źródło: materiał promocyjny Partnera
Facebook
RSS