• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • AnnaBaginska poziom
      Anna Bagińska w kampanii #JestemPewna!
    • B01A7508 Donata poziom
      Donata Ignaszak: Biblia inspiruje mnie każdego dnia!
    • NataliaS poziome
      Natalia Sobczak w kampanii społecznej #JestemPewna!
    • LAP32987 Agnieszka poziom
      Agnieszka Król: Moją wizytówką jest uśmiech!
    • JKRobak poziom
      #SukcesJestKobietą: Joanna Krystyna Robak, Ekspert z zakresu ZFŚS
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • kobieta sukcesu w biznesie
      Jacy powinni być obecni przywódcy?
    • ikona1234zdrowie.leki
      Sztuczna inteligencja w służbie medycyny
    • raport
      Jak cyfryzują się polskie firmy?
    • 123nowepraca10
      Jak się miewają kobiety w finansach?
    • foto 1
      Elektromobilność w Polsce nabiera rozpędu
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • zdrowie1 ikona 123nowe
      Natura służy psychice seniorów
    • wspoluzaleznione ikona
      Groźne uzależnienie od gier komputerowych
    • mezczyzna123e
      Jak groźna jest POChP?
    • NYC poziom
      Marta Gawłowska: Doceniajmy ludzi wkoło!
    • zebyikona
      Ocet jabłkowy może zaszkodzić zębom?
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • cyberprzemoc
      Jak samoocena chroni przed cyberprzemocą
    • ogrodekRub poziom
      Sky Bar w Hotelu Rubinstein: Widok na magiczny Kraków
    • Promo poziome pub
      Kobiety w Powstaniu Warszawskim: Pamiętamy o nich!
    • andrew svk REwZEYzw19g unsplash
      Populistyczna konsumpcja sztuki i przyrody
    • blue media photo 1522198734915 76c764a8454d
      Jak młodzi ludzie korzystają z Instagrama
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • zdrowie warzywa1 ikona 123nowe
      Dbanie o zdrowie uwarunkowane religijnie?
    • bocian Adobe stock PAP
      Gdzie i jak sypiają bociany w podróży?
    • usmiechnij sie 1
      Dlaczego Polaków uważa się za ironistów?
    • ikona123sport.zdrowie5
      Sport to świetne lekarstwo na krążenie
    • dzieciulicyikonynowe123
      Na świecie żyje 110 milionów uchodźców
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

Wydarzenia

in Digital Marketing Conference – kolejna edycja już wkrótce!

in Digital Marketing Conference – kolejna edycja już wkrótce!
Karol Pisarski
10 marca 2023

  • Pomysły
  • Analizy
  • Wskazówki
  • Trendy
  • Rozwiązania
  • Wiedza
  • Doświadczenie

➜ Kiedy: 22-23 marca 2023

➜ Gdzie: Warszawa lub online – do wyboru

➜ Program& bilety: www.indm.pl

➜ Prezent: na start bonus – wykłady z poprzedniej edycji

Co dla Ciebie przygotowaliśmy:

✔ rozwiązania dla kont firmowych

✔ kolejna świetna agenda

✔ wspólny trening – po każdym wykładzie razem ćwiczymy mkt

✔ wspólne podejmowanie decyzji marketingowych na żywo

✔ praca z workbookiem – który będzie Twoim narzędziem, żeby jeszcze bardziej skorzystać z udziału w konferencji

Od 2015 roku pomaga rozwijać skrzydła i ładuje pomysłami!

In DM conference – Twoje źródło rozwoju.

➜ A ponadto genialni uczestnicy >>> wspólne rozmowy, dyskusje, wzajemne inspiracje i nowe znajomości

PROGRAM, m.in.:

  • Temat: Co się stanie, gdy Serce spotka się z Portfelem, czyli o decyzjach konsumenckich i konsumpcji marek słów parę / Łukasz Worobiej, Artegence, Head of Strategy
  • Temat: Nie daj się pominąć po pierwszych sekundach – praktyczne wskazówki dla efektywnego storytellingu na YouTube / Agata Janulewska-Gierus, PublicisWorldwide Poland, Creative GroupHead
  • Temat: Brand Purpose – po co to robić i checklisty tego jak robić to z korzyścią zarówno dla świata, jak i marki / Urszula Czerniawska-Kapeluch, Kompania Piwowarska, Senior Brand Manager
  • Temat: (R)ewolucja w komunikacji do młodych konsumentów -> Tik-tok, Gaming, Metaverse – co każdy marketer powinien wiedzieć o tych kanałach, aby działania marki były efektywne? / Rafał Karwowski, Wavemaker, IntegratedCommunication Senior Manager
  • Temat: Marketing generacyjny w teorii i praktyce, czyli o skutecznej komunikacji do różnych pokoleń / Katarzyna Żakieta, Cape Morris, Senior Copywriter

  • Temat: Czas na nowe rozdanie. Jak planować komunikację w kryzysie, aby wyjść z niego silniejszym / Radek Grzybowski, 19 Południk, Strategy&CreativeDirector
  • Temat: Profile marek w świecie digitalowej rozrywki: jak przykuć uwagę, kiedy wszystko nas nudzi? / Agnieszka Banaś, MondayGroup, Head of Social Media
  • Temat: Jak GA4 pomoże Ci w codziennej pracy marketera? / Anna Moczulska, Artegence, Head of Digital Analytics
  • Temat: Jaki jest potencjał metaverse w Polsce i jak wykorzystać go już teraz? / Wojciech Grzegorzyca, Gameset, Communications Manager
  • Temat: Personalizacja – święty Graal digital marketingu? / Agnieszka Petla, Grupa OMD, Digital StrategyLead
  • Temat: Jak zrobić burzę mózgów i nauczyć się pracować kreatywnie? / Emilia Czerwiec, Agencja Ancymony, Creative Leader & Business Unit Manager
  • Temat: W poszukiwaniu pomysłów na ciekawe, wielokanałowe reklamy – rady działu kreatywnego / Ewa Kuch

digiltal marzec 2023

Bonus: >>>każdy uczestnik otrzyma dostęp do dodatkowych 30 wykładów z ostatnich edycji in digital marketing conference!

m.in.:

• Czy 1+3 zawsze równa się 3+1? To zależy, czyli okiem praktyka o efektywności kampanii digitalowych.

• Święty Graal digital marketingu: jak zaangażować odbiorcę w przekaz i czy to w ogóle realne w tym kanale?

• Jak konsumenci podejmują decyzję? Czyli o projektowaniu strategii kampanii, z uwzględnieniem motywacji konsumenta (casestudy TBC).

• Światy metaverse z punktu widzenia mediowca –> świetlana przyszłość komunikacji czy wydmuszka?

• Zasada 60/40 w planowaniu kampanii – dlaczego zwłaszcza w czasach kryzysów warto o niej pamiętać?

• 3 najprostsze sposoby na zwiększenie skuteczności newsletterów i co zrobić, gdy lecisz w spam (casestudy). ABC-S e-mail marketingu.

• Kim jest Twój klient – czyli jak dobrze określić grupę celową.

• Para pa pa pi pi – czy słysząc melodię słuchasz muzyki, czy myślisz o marce?

• Jak podejmujemy decyzje zakupowe. Od neuromarketingu do psychologii wyborów.

• Jak robić kreatywne rzeczy, które działają – rady od kreatywnego.

• Jak budować markę krok po kroku, tworząc zarówno jej atrakcyjną opowieść, jak i pokazując jej sprawczość w różnych działaniach.

• Praktyczne wykorzystanie Google Analytics w analizie danych.

• Design Research + Market Research. Jak te dwa podejścia do realizacji badań mogą się nawzajem uzupełniać.

Dzięki wiedzy, którą zdobędziesz >>> praca przyniesie Ci wiele satysfakcji>>> polecamy warto!

Zapraszamy!

Dołącz do wspólnego treningu z digital marketingu!

www.indm.pl

Facebook wydarzenia >>> https://www.facebook.com/events/1093959968183398

Related Itemsdigital marketingin Digital Marketing Conferencekonferencjamarketing
Wydarzenia
10 marca 2023
Karol Pisarski

Related Itemsdigital marketingin Digital Marketing Conferencekonferencjamarketing

More in Wydarzenia

dzieciulicyikonynowe123

Na świecie żyje 110 milionów uchodźców

Michal Karas20 czerwca 2025
Read More
wilno

W Wilnie chłodnik doczekał się własnej parady

Michal Karas30 maja 2025
Read More
Podaruj nadzieje Podopieczna P. Basia Stowarzyszenie mali bracia Ubogich 2

Telefon Zaufania dla osób starszych

Zofia Kicińska15 kwietnia 2025
Read More
dzieciulicyikonynowe123

Niedożywienie: cichy zabójca dzieci

Michal Karas10 lutego 2025
Read More
Pomagam.pl gra z WOSP

Trwa zbiórka na 33. Finał WOŚP

Michal Karas23 stycznia 2025
Read More
Bracka sylw poziom

Kraków: Klub Bracka 4 zaprasza na zabawę sylwestrową!

Michal Karas9 grudnia 2024
Read More
9JestemPewnaPremiera1

#JestemPewna: kampania społeczna w Krakowie

Michal Karas21 listopada 2024
Read More
GM Lifestyle19

Fentanyl: kolejna fala kryzysu uzależnień

Magda Nowak15 listopada 2024
Read More
klub1

Zaproszenie do Klubu Przedsiębiorczości

Michal Karas5 listopada 2024
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • kobieta sukcesu w biznesie
    Jacy powinni być obecni przywódcy?
    W praktyce16 lipca 2025
  • ikona1234zdrowie.leki
    Sztuczna inteligencja w służbie medycyny
    W praktyce7 lipca 2025
  • raport
    Jak cyfryzują się polskie firmy?
    W praktyce4 lipca 2025

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version