• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • Edyta Młynarczyk: Stawać się lepszym każdego dnia!
    • Beata Nadzieja-Szpila: Zawsze patrzę na dobro ludzi!
    • Agnieszka Owczarek: #JestemWystarczająca!
    • Beata Nadzieja-Szpila: Nigdy nie wolno tracić wiary w siebie!
    • Justyna Kalbarczyk dołącza do projektu #SukcesJestKobietą
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • Jak budować gminę z sercem: Maria Kłosiewicz o pracy i pasji
    • Małgorzata Małuch odznaczona honorowo za Zasługi dla Ochrony Środowiska i Klimatu!
    • Księgowy ma być empatycznym doradcą?
    • Zdrowa dieta to również zdrowy mózg
    • Perfekcjonizm: Zgubne skutki wygórowanych standardów
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • Kampania edukacyjna „Poranek Po”
    • Kobiece nowotwory: bomba tykająca w genach
    • Przerwy w zdrowych nawykach żywieniowych
    • Grupa krwi ma wpływ na otyłość?
    • Bielizna damska: elegancja i komfort, które budują pewność siebie każdego dnia
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • Niebezpieczny smartfon, zagrożenie dla dzieci
    • Niebezpieczne ekrany telefonów
    • Jedz wolniej, to zdecydowanie sprzyja zdrowiu
    • Retinol: złoty standard pielęgnacji skóry przez cały rok
    • Czy żywienie wpływa na ryzyko lęków i depresji?
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • Fentanyl: kolejna fala kryzysu uzależnień
    • Kontrolowane granie jako część terapii
    • Jan Frycz z wyjątkowym apelem do prezydenta
    • Słońce może powodować kichanie
    • Kombucha może być źródłem fluoru w diecie
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

W praktyce

Dlaczego warto zainwestować w aplikację mobilną

Dlaczego warto zainwestować w aplikację mobilną
Michal Karas
5 czerwca 2017

Coraz częściej posiadacze smartfonów właśnie dzięki nim łączą się z Internetem. Jednocześnie tylko jedną szóstą czasu poświęcają na strony internetowe, na pierwszym miejscu są aplikacje mobilne

Dane na skalę globalną są imponujące: jak wynika z analizy przeprowadzonej przez App Annie, tylko w ubiegłym roku użytkownicy smartfonów pobrali około 90 miliardów aplikacji i spędzili na korzystaniu z nich 900 miliardów godzin. To wzrost o kolejno 15% i 17% w stosunku do roku poprzedniego.

Czas ten rozdzielamy przeciętnie na 30 różnych aplikacji miesięcznie, choć w różnych proporcjach. Zgodnie z przewidywaniami, najwięcej uwagi poświęcamy aplikacjom społecznościowym: Snapchat, Facebook i Instagram triumfują w rankingach zarówno najchętniej pobieranych, jak i najczęściej używanych programów mobilnych.

Równocześnie aplikacje z tej kategorii to zaledwie nieco ponad 2% wszystkich programów dostępnych w Apple App Store. Najwięcej, bo aż 25%, stanowią gry, ale już drugie miejsce, z udziałem w wysokości 9.88%, zajmują aplikacje biznesowe, co przelicza się na ponad 217 tysięcy unikatowych tytułów.

217 tysięcy to dużo i mało jednocześnie, ponieważ firmy stosunkowo późno dostrzegły potencjał w aplikacjach mobilnych. Z danych Red Hat wynika, iż jeszcze w 2013 roku 51% procent przedsiębiorstw nie miało w planach tworzenia mobilnych platform. Wystarczyły jednak dwa lata, by trend ten odwrócił się: w 2015 roku 52% badanych posiadało już w tej kwestii w pełni wdrożoną strategię, a 90% przewidywało wzrost budżetu, jaki ich organizacje miały przeznaczyć na ten cel w ciągu kolejnych 12 miesięcy.

Skąd aż taka zmiana? Zoptymalizowana strona internetowa już nie wystarczy, by dotrzeć do klientów, gdy ci korzystają z telefonów komórkowych: z szacunków agencji eMarketer wynika, że z blisko dwóch godzin dziennie, jakie przeznaczają na smartfony, zaledwie 14.3% czasu przypada na przeglądarki mobilne. Aplikacje są wygodniejsze, szybsze i prostsze w obsłudze, toteż preferuje je 85% konsumentów. Nawet skromna aplikacja marki lubianej przez posiadacza smartfona to szansa na dotarcie do niego i budowanie powstałej w ten sposób relacji.

Źródło: Transfer Go

Related Itemsaplikacje mobilneappe-marketingsmartfon
W praktyce
5 czerwca 2017
Michal Karas

Related Itemsaplikacje mobilneappe-marketingsmartfon

More in W praktyce

Jak budować gminę z sercem: Maria Kłosiewicz o pracy i pasji

Michal Karas7 listopada 2025
Read More

Małgorzata Małuch odznaczona honorowo za Zasługi dla Ochrony Środowiska i Klimatu!

Michal Karas31 października 2025
Read More

Księgowy ma być empatycznym doradcą?

Michal Karas30 października 2025
Read More

Dr n. med. Anna Dudzińska-Filkiewicz: Sukces to proces

Michal Karas16 października 2025
Read More

Przedsiębiorstwa społeczne dla lokalnej społeczności

Michal Karas16 października 2025
Read More

Alicja Praszkiewicz: Rozwód: Od czego zacząć?

Michal Karas8 października 2025
Read More

Witamy Joannę Stypułę w 10. edycji książki „Sukces jest kobietą”!

Michal Karas8 października 2025
Read More

Joanna Idzik: Odwaga bycia sobą buduje pewność siebie

Michal Karas29 września 2025
Read More

Danuta Głownia: Koncentruję się na rozwiązaniach, nie na konflikcie

Magda Dzik-Kordas26 września 2025
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • Jak budować gminę z sercem: Maria Kłosiewicz o pracy i pasji
    W praktyce7 listopada 2025
  • Małgorzata Małuch odznaczona honorowo za Zasługi dla Ochrony Środowiska i Klimatu!
    W praktyce31 października 2025
  • Księgowy ma być empatycznym doradcą?
    W praktyce30 października 2025

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version