• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • B01A1455 poziom fotograf
      Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość
    • Lucyna Janik foto
      Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą
    • Alina poziom
      Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!
    • B01A9618 Joanna poziom1
      Pokora i respekt kreują własną markę!
    • BeataPotoczna poziom
      Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • sztuczna inteligencja 1
      Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    • ikona1234praca7
      Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    • B01A9601 poziom
      Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    • kobieta sukcesu w biznesie
      Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    • ciaza
      Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • nogi wakacje
      Udar czy osłabienie cieplne? Poznaj objawy
    • ludzieikonynowe123
      Rady na problemy seniorów ze snem
    • zdrowie cukier ikona 123nowe
      Nie masz cukrzycy? A może o niej nie wiesz?
    • nastolatka
      Słabe narkotyki? Nie istnieją!
    • kobieta 001
      Jak rozpoznać depresję u nastolatka
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • dziecko na basenie dla niektorych gosci najgorszy widok
      Skok na główkę? Tylko w basenie
    • Pustynia Wielkiego Jeziora Słonego3
      Zdrowie seniorów zagrożone przez kryzys klimatyczny
    • Przypadkiem poziom3
      Jak przypadkowe odkrycia zmieniły świat?
    • Depositphotos 24644669 original
      Boli, więc żyjesz? Tak nie musi być!
    • ikona1234praca komputer
      Pole elektromagnetyczne bez wpływu na samopoczucie
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • ikona123sport.zdrowie5
      Sport to świetne lekarstwo na krążenie
    • dzieciulicyikonynowe123
      Na świecie żyje 110 milionów uchodźców
    • klotnia123
      Kłótnie w związku: o tym, co ważne i niedostrzeżone
    • zdrowie po 40
      Ile kosztują programy prozdrowotne?
    • wilno
      W Wilnie chłodnik doczekał się własnej parady
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

Wydarzenia

Ceny książek w Polsce: kampania wydawnictwa Insignis

Ceny książek w Polsce: kampania wydawnictwa Insignis
Karol Pisarski
4 stycznia 2022

Tydzień przed świętami w Warszawie i Krakowie zawisły billboardy z hasłem: „Ceny książek w Polsce są jednymi z najniższych w Europie”. Kampania ta – stworzona przez wydawnictwo Insignis – ma na celu promocję książki jako produktu, który przy bardzo umiarkowanej cenie (szczególnie na tle poziomu cenowego książek na rynkach europejskich) gwarantuje olbrzymią gamę doznań estetycznych, poszerza horyzonty i odkrywa przed czytelnikiem zupełnie nowe światy.

ceny billboard 3

Utrzymywanie cen książek poniżej średniej europejskiej – jak twierdzą przedstawiciele wydawnictwa Insignis – jest niełatwym zadaniem, szczególnie jeśli chodzi o przekłady, które w wypadku Insignis stanowią przeważającą część oferty wydawniczej firmy. Agencje literackie wymagają zaliczek i honorariów na ogólnoświatowym poziomie, to samo dotyczy praw do zdjęć, projektów okładek i innych elementów niezbędnych do wypuszczenia książki na rynek. Potrzebny jest oczywiście przekład, wielokrotna redakcja, korekta i nierzadko profesjonalna konsultacja merytoryczna. Oczywiście niezwykle ważna jest też kampania promocyjna, bez której – przy mnogości tytułów, jakie pojawiają się co tydzień na polskim rynku – nie ma szans przebić się do czytelniczej świadomości. Wszystko to – jak również rabat dla dystrybutorów i sprzedawców – musi zawrzeć w cenie książki wydawca.

Tym bardziej cieszy fakt, że mimo wszystkich tych niekorzystnych uwarunkowań cena książki w Polsce jest dużo niższa niż średnia europejska. Wystarczy porównać ceny tych samych tytułów w Polsce i na świecie – wnioski są natychmiastowe. Co więcej, polski czytelnik zwykle otrzymuje produkt o identycznej jakości, co wydanie oryginalne. W wypadku choćby takich marek jak Jamie Oliver wymagania licencyjne narzucają na wydawcę obowiązek, by książka w przekładzie była z technicznego punktu widzenia identyczna z oryginałem (papier, oprawa, uszlachetnienia).

Na billboardach Insignis hasło o cenach książek zilustrowano bestsellerowymi nowościami wydawnictwa – wszystkie z nich to przekłady na język polski. Korzystna cena książki na polskim rynku zachęca, by podarować ją w prezencie pod choinkę – zresztą to właśnie książka jest najczęściej wybierana jako prezent gwiazdkowy dla najbliższych.

Wybór książki na prezent to z kolei motyw przewodni tegorocznej odsłony świątecznej kampanii spotowej Insignis z udziałem Janusza Chabiora, który wciela się w niej w gangstera o ksywce „Szczupły”. Przesłuchiwany, zaczyna sypać członków swojego gangu. Okazuje się, że dla każdego z nich znajdzie się jakaś ciekawa książka. „Książki łagodzą obyczaje. Podaruj książkę na święta!” – tak kończy się krótkie wideo ze znakomitą kreacją Janusza Chabiora.

ceny billboard 1 poziom

Related Itemsceny książekInsigniskampaniaksiążkiWydawnictwo
Wydarzenia
4 stycznia 2022
Karol Pisarski

Related Itemsceny książekInsigniskampaniaksiążkiWydawnictwo

More in Wydarzenia

dzieciulicyikonynowe123

Na świecie żyje 110 milionów uchodźców

Michal Karas20 czerwca 2025
Read More
wilno

W Wilnie chłodnik doczekał się własnej parady

Michal Karas30 maja 2025
Read More
Podaruj nadzieje Podopieczna P. Basia Stowarzyszenie mali bracia Ubogich 2

Telefon Zaufania dla osób starszych

Zofia Kicińska15 kwietnia 2025
Read More
dzieciulicyikonynowe123

Niedożywienie: cichy zabójca dzieci

Michal Karas10 lutego 2025
Read More
Pomagam.pl gra z WOSP

Trwa zbiórka na 33. Finał WOŚP

Michal Karas23 stycznia 2025
Read More
Bracka sylw poziom

Kraków: Klub Bracka 4 zaprasza na zabawę sylwestrową!

Michal Karas9 grudnia 2024
Read More
9JestemPewnaPremiera1

#JestemPewna: kampania społeczna w Krakowie

Michal Karas21 listopada 2024
Read More
GM Lifestyle19

Fentanyl: kolejna fala kryzysu uzależnień

Magda Nowak15 listopada 2024
Read More
klub1

Zaproszenie do Klubu Przedsiębiorczości

Michal Karas5 listopada 2024
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • sztuczna inteligencja 1
    Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    W praktyce17 czerwca 2025
  • ikona1234praca7
    Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    W praktyce17 maja 2025
  • B01A9601 poziom
    Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    W praktyce8 maja 2025

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version