• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • Floating wydobywa zadowolenie, radość i spokój
    • Biznes się nie poddaje: Energia i pomysły płyną w świat
    • Wyciągam wnioski z mojego życia i idę dalej
    • DOBROSŁAWA GOGŁOZA: Porażki są drogą do fantastycznych dokonań
    • Dbam o zdrowe ciało i zdrowy umysł!
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • Mój sposób na życie? Uczciwość i radość z każdego dnia
    • Przyjemność z pracy daje wymierne efekty!
    • Catipack – jakość, do której się wraca!
    • Kompetencje wspierają rozwój!
    • Joanna Tynor: Po prostu robię swoje!
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • Czym grożą niedobory witamin?
    • Jestem dumna z efektów moich kursantek i kursantów!
    • Jakie badania sprawdzają możliwość zajścia w ciążę
    • Dobre myślenie powoduje dobre doświadczenia
    • W diecie Polaków jest zbyt dużo niezdrowych tłuszczów
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • Jak sprawdzić, czy dziecko nie jest uzależnione od smartfona?
    • Ograniczony dostęp do obiektów sportowych może mieć negatywne skutki
    • Do kogo jest skierowana chwilówka, czyli szybka pożyczka gotówkowa?
    • Młodzi nie chcą wiedzieć o zmianach klimatu
    • Masz zadyszkę? Masz problem!
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • Babcie i dziadkowie w świecie zwierząt
    • Gdzie w Polsce ubywa mieszkańców?
    • Reklam na Wikipedii nie ma i nigdy nie będzie
    • Czy pandemia może skończyć się PTSD?
    • Opowiedz o wymarzonej podróży, wygraj roczny kurs językowy!
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

W praktyce

Catipack – jakość, do której się wraca!

Catipack – jakość, do której się wraca!
Julia Nieznalska
Julia Nieznalska
19 lutego 2021

Katarzyna Szymańska-Ślesicka – pionierka rynku ekskluzywnych opakowań w Polsce. Działa w branży od ponad 20 lat. Jej dewiza to „Jakość ma znaczenie!”. I choć w Polsce segment opakowań premium nie jest łatwy, ponieważ cały czas pokutuje stereotyp najniższej ceny, jako elementu decydującego to nigdy się nie poddała i konsekwentnie dąży do budowania nowej świadomości wśród klientów, że warto inwestować w dobre opakowanie.

Jakość jej produktów, którą kochają Klienci, to składowa pięknego wyglądu, staranności wykonania i funkcjonalności. Dzięki temu opakowanie służy o wiele dłużej, niż tylko w chwili zakupu, czyniąc je świetną reklamą danej firmy.

Proszę przybliżyć czytelniczkom i czytelnikom swoją firmę i markę.

Catipack to jakości znak! Nawet się rymuje (śmiech). To hasło przyświeca nam od zawsze. W biznesie każdy powinien się czymś wyróżniać i my postawiliśmy na jakość.

Zajmujemy się produkcją opakowań dla sektora premium, jak torby papierowe, pudełka na magnes, bibułki, pudełka produktowe, e-commerce, tasiemki z nadrukiem i wiele innych akcesoriów, niezbędnych do pięknego zapakowania.

“Perfect unboxing experience” jest naszą dewizą. Pokazujemy, że każde opakowanie, nawet to proste i ekologiczne, może być podane w wersji premium. Dbamy o szczegóły, o detale, które mają ogromne znaczenie. Nie sprzedajemy produktu, sprzedajemy wizję.

Każde nasze opakowanie jest przemyślane, stworzone z dbałością o szczegóły. Klient sięgający po produkty premium, chce mieć poczucie wyjątkowości i unikatowości, oczekuje miłych doznań, poczucia, że naprawdę wybrał coś unikalnego. Dzisiaj klient chce nie tylko „mieć”, ale i „czuć”. Wszystko ma znaczenie, efekt wizualny i estetyczny, intuicyjność, personalizacja czy doznania przy rozpakowywaniu. Musimy zawsze o tym pamiętać.

Mindfulluxury czyli świadomy luksus – nasze kredo, aby każde opakowanie dawało klientowi wyjątkowe doznania i przeżycia, aby było tak zaprojektowane, żeby klient poczuł, że utożsamiamy się z jego wartościami.

Mimo zmieniających się trendów, inwestycja w jakość, estetykę i funkcjonalność pozostanie ponadczasowa.

Skąd pomysł na działalność właśnie w tej, przyznajmy, niełatwej branży z dużą konkurencją?

Zawsze byłam wizjonerką! (śmiech). Mieszkałam przez jakiś czas na zachodzie Europy, gdzie podejście do opakowania, jako wizerunku firmy, jest zupełnie inne. Tam inwestuje się w jakość, w efekt końcowy, wartość opakowania stanowi 10% wartości produktu. Chciałam, aby i w Polsce był taki trend i konsekwentnie dążyłam do budowania nowej świadomości wśród klientów, że warto inwestować w dobre opakowanie. Kiedy zaczynałam moją przygodę z tą branżą, konkurencja była niewielka, ale i świadomość klientów zupełnie inna, niż dzisiaj. Dzisiaj jest większa konkurencja, jest dużo więcej firm „garażowych”, ale i powoli zmienia się podejście klientów, co nas bardzo cieszy. Zaczynają dostrzegać różnice w jakości, doceniać wysoki standard, dopytują o certyfikaty czy legalność zatrudnienia. Mam poczucie, że było warto czekać i jest w tym chyba mój malutki wkład.

Z jakich dokonań i osiągnięć swojej firmy jest Pani najbardziej dumna?

Mogłabym mówić o pozycji, certyfikatach, ISO, wyzwaniach, ale chyba istotniejsze są dla mnie inne rzeczy. Po pierwsze jestem dumna z naszej jakości i z tym, że jesteśmy z nią utożsamiani. A po drugie – z wypracowanych długofalowych relacji z klientami. Klienci doceniają naszą jakość, zawsze do nas wracają, polecają nas innym. Zadowolenie klienta jest naszym priorytetem.

Co Panią motywuje do nowych działań i rozwiązań, co napędza do działania każdego dnia?

Z natury jestem bardzo zdyscyplinowana i nie potrzebuję jakiegoś specjalnego bodźca, aby iść do pracy. Każdego dnia praca przynosi mi radość, satysfakcję i napędza do dalszego działania. Myślę, że jeśli robi się to, co się lubi, a do tego przynosi to wyniki, to jest to prawdziwe szczęście.

O czym Pani marzy zawodowo?

O tym, aby zmieniło się podejście klientów, aby wzrosła świadomość, że warto inwestować w dobre opakowania. Aby klienci nie kierowali się wyłącznie ceną, ale dostrzegali jakość produktu, jakość obsługi i warunki współpracy. Dałoby mi to poczucie, że jesteśmy gotowi na kolejny etap, że możemy dalej rozwijać skrzydła i realizować jeszcze lepsze pomysły.

Po więcej informacji o działalności naszej Bohaterki zapraszamy tutaj:

https://catipack.pl/

Foto – prywatne archiwum

Materiał powstał w ramach raportu BIZNES SIĘ NIE PODDAJE!

Related Itemsbiznes się nie poddajecatipackKatarzyna Szymańska-Ślesickakobiety się nie poddająsukces jest kobietą
W praktyce
19 lutego 2021
Julia Nieznalska
Julia Nieznalska

Moda nie ma przed nią tajemnic. Uwielbia eksperymentować, ale ceni również klasykę. Specjalnie dla Was śledzi nowinki ze świata wybiegów.

Related Itemsbiznes się nie poddajecatipackKatarzyna Szymańska-Ślesickakobiety się nie poddająsukces jest kobietą

More in W praktyce

Mój sposób na życie? Uczciwość i radość z każdego dnia

Dagna.Starowieyska26 lutego 2021
Read More

Przyjemność z pracy daje wymierne efekty!

Karol Pisarski25 lutego 2021
Read More

Kompetencje wspierają rozwój!

Sylwia Cukierska19 lutego 2021
Read More

Joanna Tynor: Po prostu robię swoje!

Magda Dzik-Kordas18 lutego 2021
Read More

Medytacja i joga to moje sposoby na pogodę ducha

Michal Karas17 lutego 2021
Read More

W dążeniu do sukcesu liczy się konsekwencja

Kalina Samek17 lutego 2021
Read More

Spełniam się dzięki nowym wyzwaniom!

Ela Prochowicz17 lutego 2021
Read More

Biznes się nie poddaje: Marzena Łasińska

Aneta Zadroga12 lutego 2021
Read More

Mój sposób na sukces to entuzjazm i znajomość branży

Karolina Nowakowska12 lutego 2021
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • Mój sposób na życie? Uczciwość i radość z każdego dnia
    W praktyce26 lutego 2021
  • Przyjemność z pracy daje wymierne efekty!
    W praktyce25 lutego 2021
  • Catipack – jakość, do której się wraca!
    W praktyce19 lutego 2021

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.