• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • B01A1455 poziom fotograf
      Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość
    • Lucyna Janik foto
      Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą
    • Alina poziom
      Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!
    • B01A9618 Joanna poziom1
      Pokora i respekt kreują własną markę!
    • BeataPotoczna poziom
      Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • sztuczna inteligencja 1
      Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    • ikona1234praca7
      Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    • B01A9601 poziom
      Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    • kobieta sukcesu w biznesie
      Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    • ciaza
      Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • zdrowie cukier ikona 123nowe
      Nie masz cukrzycy? A może o niej nie wiesz?
    • nastolatka
      Słabe narkotyki? Nie istnieją!
    • kobieta 001
      Jak rozpoznać depresję u nastolatka
    • kleszcz 1 1
      Co musisz wiedzieć o kleszczach?
    • ikona1234zdrowie.leki3
      O interakcjach leków z żywnością
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • Pustynia Wielkiego Jeziora Słonego3
      Zdrowie seniorów zagrożone przez kryzys klimatyczny
    • Przypadkiem poziom3
      Jak przypadkowe odkrycia zmieniły świat?
    • Depositphotos 24644669 original
      Boli, więc żyjesz? Tak nie musi być!
    • ikona1234praca komputer
      Pole elektromagnetyczne bez wpływu na samopoczucie
    • 4otwarte klatki
      Do tego gangu dołączysz z czystym sumieniem
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • dzieciulicyikonynowe123
      Na świecie żyje 110 milionów uchodźców
    • klotnia123
      Kłótnie w związku: o tym, co ważne i niedostrzeżone
    • zdrowie po 40
      Ile kosztują programy prozdrowotne?
    • wilno
      W Wilnie chłodnik doczekał się własnej parady
    • koloryowocow ikona
      Cytrusy i leki to złe połączenie
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

Uroda

Brwi na piątkę, czyli stylizacja idealna

Brwi na piątkę, czyli stylizacja idealna
Ela Makos
4 sierpnia 2017

Istotą makijażu jest nie tylko odpowiednio dobrany podkład, dobrze podkreślone oko czy uwodzicielska szminka. Często zapominamy o szczegółach, dzięki którym nasz make up może zyskać miano idealnego. Do tych szczegółów zaliczamy m.in. stylizację brwi. 

Coraz częściej kobiety zwracają uwagę na to, jak wyglądają ich brwi. Starają się dobrać ich odpowiedni kształt, kolor, a przy tym znaleźć kosmetyki, które okażą się dla nich najlepsze. To jedyny sposób na to, aby uniknąć błędów podczas stylizacji.

Akcja – Regulacja

Panie, które obdarzone zostały pięknymi, gęstymi brwiami nie muszą się martwić o odpowiedni efekt stylizacji. Nie oznacza to jednak, że mogą porzucić myśl o ich pielęgnacji. Warto je nie tylko szczotkować, ale i raczyć odżywkami. Istotna jest również regulacja. W tym momencie pojawia się jednak ważne pytanie – jaki kształt powinny mieć idealne brwi? Na pewno nie mogą być zbyt cienkie. Moda na jak najwęższe brwi już za nami, czas zatem skupić się na ich naturalnej linii i pozbyć się jedynie tych włosków, które zboczyły nieco z kursu i znajdują się poza nią.

Zabieramy się zatem za depilację! Wykonywanie tego procederu własnoręcznie należy przeprowadzać zgodnie z kierunkiem wzrostu włosa. Jak uniknąć bólu z tym związanego? Rozwiązaniem może być depilacja po kąpieli, kiedy to skóra zupełnie inaczej poddaje się regulacji.

Czesanie i ujarzmianie!

Choć czesanie brwi dla wielu pań wydaje się nieobowiązkowym punktem, to naprawdę może odmienić ich wygląd. Później przychodzi czas na podkreślenie brwi, a więc wystylizowanie ich w taki sposób, aby wyglądały na gęste, a także były wyraziste. Dotyczy to szczególnie tych pań, których brwi są rzadkie. Potem przychodzi czas na makijaż brwi, podczas którego nieocenione są linery.

Długotrwały płynny liner do brwi Golden Rose

Długotrwały płynny liner do brwi Golden Rose

Zaczynamy od zaznaczenia górnej i dolnej linii brwi, aby potem móc rozpocząć proces ich zagęszczania. Podczas wykonywania tej części makijażu może nam się przydać m.in. konturówka czy liner, dzięki którym podkreślimy kształt naszych brwi. To te akcesoria sprawiają, że jesteśmy w stanie uzupełnić brwi o kolejne włoski.  Długotrwały, przyciemniający żel do stylizacji brwi, jak m.in. ten proponowany przez markę Golden Rose, utrwali naszą stylizację brwi i sprawi, że stanie się ona jeszcze bardziej zjawiskowa.

Długotrwały żel do stylizacji brwi Golden Rose

Długotrwały żel do stylizacji brwi Golden Rose

Aby nasze brwi miały idealny kształt, dobrze jest też po prostu skorzystać z pełnego zestawu do stylizacji brwi. To zarówno wygodny, jak i podręczny ekwipunek dla każdej z pań, która chciałaby podkreślić piękno swoich brwi. Eyebrow Styling Kit zawiera bowiem nie tylko wosk przyciemniający, ale i pudry w dwóch odcieniach, pęsetkę oraz dwustronny pędzelek.

Golden Rose_Eyebrow Styling Kit

Zestaw do stylizacji brwi Golden Rose

Co ważne, używanie całego zestawu jest prostsze niż może się wydawać. Od czego zacząć? Niech odpowiedzią na to pytanie będzie poniższa infografika.

Zestaw do stylizacji brwi_Golden Rose

Miejsca, w których znajduje się mniej włosków, świetnie wypełniają również pojedyncze pudry do brwi. To specjalny produkt Golden Rose, dzięki któremu brwi będą optycznie wyregulowane, a miejsca z mniejszą ilością włosków – zatuszowane. Każda z kobiet wymaga jednak nieco innego odcienia. Dlatego też na panie czekają pudry aż w siedmiu kolorach.

45300dd46f780366b39f2e7dce2424ed

Puder do brwi Golden Rose

Więcej na: www.goldenrose.pl

Uwaga, konkurs!

Czytelniczki portalu www.sukcesjestkobieta.pl mają okazję wygrać wspaniałe nagrody od firmy GOLDEN ROSE. Do wygrania jest 5 zestawów kosmetyków.

Wszystkie panie, które chcą wziąć udział w konkursie prosimy o odpowiedź na pytanie:

Co najbardziej cenisz w makijażu?

Odpowiedzi prosimy przesyłać na adres: projekt.sukces@gmlifestyle.pl

Konkurs trwa do 14 sierpnia 2017 r. do godziny 23.59.

Czekamy na Wasze wiadomości. 

 

Logo Golden Rose

Regulamin konkursu:

Zasady udziału w Konkursach organizowanych przez Sukces Jest Kobietą

1. Konkursy organizowane są dla czytelników Sukces Jest Kobietą.

2. Organizatorem konkursów jest redakcja portalu Sukces Jest Kobietą wydawanego przez Lifestyle Coach sp. z.o.o. Nagrodami w konkursach są gadżety ufundowane przez Sukces Jest Kobietą lub partnerów, klientów i reklamodawców wydawcy.

3. Każdy kto chce wziąć udział w którymkolwiek konkursie, zobowiązany jest do wykonania zadania konkursowego ustalonego przez organizatora konkursu – redakcję Sukces Jest Kobietą.

4. Każdy Uczestnik może wziąć udział w konkursach wielokrotnie.

5. Zabronione jest nadsyłanie odpowiedzi naruszających w jakikolwiek sposób obowiązujące prawo oraz dobre obyczaje. Zabrania się umieszczania wulgaryzmów, treści wzywających do nienawiści rasowej, etnicznej, wyznaniowej, zawierających treści pornograficzne, pochwalających faszyzm, nazizm, komunizm, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, naruszających prawa innych osób.

6. Nagrody w konkursach są ustalane i podawane do wiadomości czytelników i Uczestników w materiale umieszczanym w portalu www.sukcesjestkobieta.pl, bądź za pośrednictwem maila dla osób wyłonionych jako laureaci.

7. Czas trwania konkursu oraz ogłoszenie wyników Organizator podaje do wiadomości w informacji promującej konkurs na stronie www.sukcesjestkobieta.pl, bądź za pośrednictwem maila. O wynikach zwycięzcy są informowani na stronie magazynu oraz/lub osobiście: drogą mailową, bądź pocztową.

8. Komisja i zasady przyznawania nagród

a) Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwa przy zachowaniu należytej staranności Komisja w składzie: Anna Chodacka i Aneta Zadroga. W szczególnych przypadkach, Komisja może być poszerzona o przedstawiciela partnera konkursu. O tym Uczestnicy zostaną poinformowani przed przystąpieniem do konkursu.

b) Komisja decyduje o przyznaniu nagród w oparciu o zadanie konkursowe, ustalone wcześniej z partnerem konkursu, o ile taki funduje nagrody w danym konkursie.

c) Wyniki zostają ogłaszane na stronie internetowej www.sukcesjestkobieta.pl lub drogą mailową, po zakończeniu konkursu.

d) W przypadku, gdy nie jest możliwe wyłonienie laureata Konkursu, np. w przypadku braku odpowiedniej ilości zgłoszeń konkursowych Organizator zastrzega sobie prawo do nie przyznania Nagrody.

9. Nagrody

a) Nagrodami w Konkursach są gadżety i podarunki ufundowane przez Partnerów Konkursu lub Wydawcę tytułu i portalu.

b) Laureatowi przysługuje prawo do jednej Nagrody w jednym Konkursie.

10. Przyznawanie Nagrody

a) Organizator po wyłonieniu Laureatów Konkursu zawiadomi każdego z nich o wygranej wysyłając informację na adres e-mail. Laureat zostanie poproszony o poświadczenie gotowości odebrania nagrody w terminie 10 dni od daty otrzymania wiadomości o wygranej na przesłany w treści wiadomości adres mailowy – w przypadku nagród wymagających odbioru osobistego. W innych wypadkach Nagrody zostaną Laureatom wysłane pocztą.

b) O przyznaniu Nagrody Laureat zostanie zawiadomiony najpóźniej w terminie do 7 dni od momentu przyznania przez Komisję Nagrody.

c) W przypadku, gdy zdobywcą Nagrody będzie jakakolwiek osoba, która nie spełnia warunków wskazanych w niniejszym Regulaminie, osoba taka traci prawa do nagrody, a w wypadku ujawnienia tego faktu po jej doręczeniu osoba ta będzie zobowiązana do jej zwrotu. Organizator uprawniony będzie do przyznania takiej nagrody Uczestnikowi, który zajmował kolejne miejsce w Konkursie.

d) Organizator wyłącza możliwość wypłaty ekwiwalentu pieniężnego za Nagrodę ani zamiany jej na inną nagrodę.

e) Odpowiedzialność za wady fizyczne nagród ponosi producent.

11. Roszczenia i reklamacje

a) Jakiekolwiek roszczenia w związku z udziałem w konkursie, muszą zostać zgłoszone Organizatorowi nie później niż tydzień po ogłoszeniu wyników, pod rygorem wygaśnięcia.

b) Uczestnik Konkursu może informować Organizatora o wszelkich nieprawidłowościach związanych z Konkursem.

c) Uczestnik Konkursu ma prawo zgłaszać reklamacje związane z przebiegiem Konkursu drogą elektroniczną, na adres: anna@gmlifestyle.pl.

d) Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania. Organizator rozpatrując reklamacje stosować będzie postanowienia niniejszego Regulaminu. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie powiadomiony poprzez email podany przez Uczestnika.

e) Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna.

12. Postanowienia końcowe

a) Biorąc udział w Konkursie Uczestnik potwierdza, że wyraża zgodę na zasady Konkursu określone w Regulaminie. Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem mającym wiążącą moc prawną w zakresie realizacji Konkursu.

b) Organizator zastrzega sobie prawo zmian niniejszego Regulaminu w każdym czasie bez podania przyczyny przy zastosowaniu odpowiednich form informacji i zawiadomień Uczestników Konkursu.

c) Konkurs prowadzony na podstawie niniejszego Regulaminu nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U z 2004 r. Nr 4, poz. 27 ze zm.)

d) W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosować się będzie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego. Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z realizacja Konkursu będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.

e) Uczestnicy konkursu poprzez fakt przystąpienia do konkursu wyrażają zgodę na wykorzystanie przez organizatora ich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia konkursu na warunkach określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku, Dz. U. Nr 133, poz. 833, z późniejszymi zmianami. Administratorem tych danych – w rozumieniu ustawy jest Organizator. Uczestnikom przysługuje prawo do wglądu do danych oraz do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.

Powyższe zasady są zasadami udziału w Konkursach organizowanych przez Lifestyle Coach sp. z o.o.

Related ItemsGolden Rosejak dbać o brwikonkurskosmetykinagrodystylizacja brwi
Uroda
4 sierpnia 2017
Ela Makos

Related ItemsGolden Rosejak dbać o brwikonkurskosmetykinagrodystylizacja brwi

More in Uroda

azienda publ

Czy słońce leczy trądzik?

Michal Karas24 kwietnia 2025
Read More
cera1

Jak dbać latem o cerę trądzikową?

Dagna.Starowieyska20 kwietnia 2025
Read More
6

Przyszła wiosna! Lśnij i zachwycaj!

Ela Prochowicz14 kwietnia 2025
Read More
zęby czekolada

Czy AI stworzy nam idealny uśmiech?

Dagna.Starowieyska9 kwietnia 2025
Read More
operacje

Ciałopozytywność: mądra miłość ciała

Ela Prochowicz22 lutego 2025
Read More
zebyikona

Denturyzm: Stomatologia w Polsce a za granicą

Julia Nieznalska17 stycznia 2025
Read More
GM Lifestyle 11

Świąteczny relaks: Trzy proste sposoby na spokojne chwile

Dagna.Starowieyska20 grudnia 2024
Read More
ikona123kobieta

Top 5 sposobów na opóźnianie procesów starzenia skóry i zachowanie młodego wyglądu

Michal Karas4 listopada 2024
Read More
Barbara G poziom art2

Ciało na lata, nie tylko na lato. Jak zachować smukłą sylwetkę i jędrną skórę na lata?

Michal Karas25 października 2024
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • sztuczna inteligencja 1
    Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    W praktyce17 czerwca 2025
  • ikona1234praca7
    Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    W praktyce17 maja 2025
  • B01A9601 poziom
    Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    W praktyce8 maja 2025

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version