• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • Anna Belda: Daję Pacjentom dobrą energię
    • Aleksandra Bacańska: Zawsze pamiętajmy o celu!
    • Irena Kurdziel: Konsekwencja i jeszcze raz konsekwencja!
    • Natalia Szroeder ambasadorką Czujesz Klimat? Rossmanna
    • Backstage #ToTylkoPłeć: Agnieszka Kośnik-Zając
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • Jak angażują się pracownicy?
    • Jak skandynawscy pracodawcy inspirują ludzi
    • Polki przepracowane i pragnące zmian
    • Bądźmy dobrzy dla siebie i innych ludzi!
    • Czego spodziewać się w światowej gospodarce
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • Prosty sposób na poprawę zdrowia i urody
    • Owocny dzień zacznij od śniadania
    • Ile soli w diecie niemowląt i małych dzieci?
    • Czyste miasta dzięki rowerom to realna przyszłość
    • Nieswoiste choroby zapalne jelit: dobre zmiany w leczeniu
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • Irak na trudnej drodze do odbudowy
    • Dlaczego Polacy pokochali mini zoo?
    • Bigoreksja: kiedy dotyka mężczyzn?
    • Jak żyć lepiej, będąc singlem?
    • Dla samotnych seniorów „nadzieja” to drugi człowiek
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • Jedz kamczatkę przez cały rok
    • Inteligencja i życiowy sukces to sprawka genów?
    • GASTROTARGI SMAKKi już w marcu w Warszawie
    • A ty znasz swoje prawa konsumenta?
    • Czy tzw. roślinne mięso jest zdrowe?
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

Wydarzenia

Blisko 3 tysiące osób odwiedziło SEPHORA WONDERLAND

Blisko 3 tysiące osób odwiedziło SEPHORA WONDERLAND
Sylwia Cukierska
11 lipca 2022

Za nami niezapomniany start sezonu wakacyjnego, w trakcie którego Arkady Kubickiego w Zamku Królewskim stały się obowiązkową destynacją dla wszystkich miłośników świata piękna. Wszystko to za sprawą Sephora Wonderland – wydarzenia, które sieć perfumerii Sephora wraz z partnerami, po raz pierwszy zorganizowała w tak imponującej formule.

Nowatorskie targi kosmetyczne.

50 stref luksusowych, światowych marek na 1600 m2 Arkad Kubickiego.

50 warsztatów zapachowych, pielęgnacyjnych, makijażowych i masterclass z gośćmi specjalnymi.

Blisko 3 tysiące odkrywców trendów, nowości kosmetycznych i fanów dobrej zabawy odwiedziło wydarzenie.

– Idea stworzenia Sephora Wonderland w zaprezentowanej podczas minionych dni formule nowatorskich targów kosmetycznych, narodziła się już w 2019 roku, kiedy to świętowaliśmy 20. urodziny Sephora w Polsce. Opinie naszych klientów – w ponad 90% pozytywne i bardzo pozytywne – oraz ich deklaracje chęci uczestniczenia w wydarzeniu na większą skalę, skłoniły nas do stworzenia tak odważnej koncepcji przedsięwzięcia. Miniona impreza skierowana była przede wszystkim do fanów i klientów Sephora, poszukiwaczy nowości kosmetycznych, trendów, inspiracji oraz wiedzy kosmetycznej, ale i dla profesjonalistów z branży – mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu i asortymentu Sephora w Polsce i Czechach.

INAUGURACJA Z ZAŁOŻYCIELAMI MAREK I PROWADZĄCYMI WARSZTATY

Pierwsi odwiedzający mogli eksplorować Sephora Wonderland już w piątkowe przedpołudnie, jednak oficjalne otwarcie wydarzenia z udziałem gości specjalnych odbyło się tego dnia popołudniu. Podczas inauguracji prowadzonej przez Gabi Drzewiecką, przedstawiono wszystkich prowadzących warsztaty i masterclass, a dyrektor generalna Sephora w Polsce i Czechach – Katarzyna Bielecka – oficjalnie powitała zebranych partnerów wydarzenia, przyjaciół i gości – w tym założycieli marek – Ole Henriksena i Edmonda Eisenberga.

BLISKO 50 WARSZTATÓW I MASTERCLASS

Podczas 3 dni Sephora Wonderland uczestnicy spotkali się z topowymi ekspertami świata piękna i brali udział w ich masterclass.

W podróż przez świat sztuki makijażu zabrała ich już pierwszego dnia Anna Galińska (@galianomakeup), która wprowadziła w tajniki pracy z makijażem codziennym i odkryła kilka ze stosowanych przez siebie w pracy trików.

Spotkanie z Patrycją Dobrzeniecką (@patrycjadobrzenieckamakeup) w sobotni poranek stało się okazją do poszerzenia wiedzy na temat jej wizji „celebrity look”, który pokochały współpracujące z nią gwiazdy w Polsce i za granicą – makijaż upiększający dający efekt młodej, świeżej, naturalnej skóry.

Klaudia Jóźwiak (@klaudia_jozwiak_makeup) podczas swoich dwóch warsztatów, zdradziła obserwującym techniki konturowania dającego efekt liftingu twarzy bez użycia skalpela.

Dolli Okoriko (@dolli.glam) natomiast zaprezentowała podczas swoich dwóch sobotnich show makijaż w stylu glow.

Gratką dla fanów makijażu iluzji były niedzielne masterclass z Mimi Choi (@mimles) – mistrzynią inspirującą się n.in. malarstwem surrealistycznym Salvadora Dalego czy M.C. Eschera.

Niedzielne Sephora Wonderland zgromadziło też imponujące grono fanów polskiej gwiazdy Instagrama w świecie beauty – Klaudii Owczarek (@klaudia.owczarek), która zaprezentowała siłę koloru prezentując makijaż w stylu „festival look”.

Zarówno w sobotę, jak i w niedzielę spotkać można było się z jedną z najbardziej cenionych ekspertek pielęgnacji w Polsce – Dr Alicją Śliwowską (@dr_scura). Uczestnicy jej warsztatów uczyli się tego, jak dobrać składniki właściwe dla danego problemu skóry i jak prawidłowo skomponować idealną rutynę pielęgnacyjną w domu.

Sephora Wonderland to też pełen sensorycznych doznań świat zapachów. Gość specjalny – senselierka Marta Siembab – odkrywała tajniki zapachów niszowych i uczyła jak dobierać nuty zapachowe, które podkreślą nieoczywiste cechy naszej osobowości.

WYJĄTKOWE STREFY PARTNERSKICH MAREK

Podczas wszystkich 3 dni odwiedzający brali udział w kilkudziesięciu dodatkowych warsztatach prowadzonych systematycznie przez partnerskie marki – zarówno pielęgnacyjne jak: Pixi, Eisenberg, Fenty Skin, Origins, OioLab, makijażowe: Estee Lauder, Hourglass, KVD Beauty, Too Faced, Anastasia Beverly Hills, NARS, jak i zapachowe – Paco Rabanne, Calvin Klein, Armani.

W każdej z blisko 50. stref przygotowanych przez organizatorów, można było spotkać się z ekspertami marek, ale też odkrywać nietuzinkowe instalacje i aranżacje, w których powstawały fenomenalne zdjęcia! Ogromnym zainteresowaniem cieszyła się m.in. strefa marki Tarte, Benefit, Sephora Collection, instaspot z huśtawką, czy strefa sexuall wellness – stworzona, aby podnieść świadomość roli, którą w zdrowiu kobiet pełni życie seksualne i płynąca z niego przyjemność. Jedną z najchętniej wybieranych usług były również te serwowane w strefie Hair Lab – analiza skóry z urządzeniem ASL oraz stylizacje włosów w wykonaniu ekspertów. Uczestnicy imprezy byli też zachwyceni portretami wykonywanymi przez rysowniczkę w strefie marki Carolina Herrera.

Odwiedzający mogli poznać i przetestować na sobie też nowe marki, które właśnie zadebiutowały w ofercie Sephora: Oio Lab, Dr. Barbara Sturm, Byoma, Unbottled, Ultra Violette czy Color WOW.

Z myślą o fanach dobrej zabawy, przygotowano również strefy gier m.in. mind control oraz wirtualne quizy, które zachwyciły część odwiedzających. Każdy uczestnik mógł też pobawić się w zdobywcę i z pomocą specjalnie przygotowanej aplikacji, towarzyszącej w podróży przez świat zapachów Sephora Wonderland, zdobywać punkty, by na końcu wymienić je na kosmetyczne nagrody.

– Sephora Wonderland doskonale oddaje ducha Sephora, która zaprasza wszystkich do odkrywania, testowania i eksperymentowania – do świata, który jest otwarty na wszystkie typy i formy piękna, w którym czujemy się dobrze sami ze sobą, nie oglądając się na spełnianie oczekiwań innych o ideale piękna – mówi Małgorzata Dzięcielewska. – W Sephora chcemy zachwycać naszych klientów poprzez kreowanie niezapomnianych, sensorycznych, angażujących doświadczeń, w którym klienci cieszą się eksperymentowaniem i wyrażaniem siebie w prawdziwie wspierającej atmosferze. Bardzo dziękuję wszystkim tym, którzy zdecydowali się powitać tegoroczny sezon wakacyjny właśnie z nami i odwiedzili Sephora Wonderland – dodaje.

Zakończenie wizyty w świecie Sephora Wondeland, osładzał opuszczającym gift pack pełen produktów oraz próbek od parterów wydarzenia i Sephora.

Patronem medialnym Sephora Wonderland była Grupa Wirtualna Polska.

Fot. Materiały by Sephora

Related ItemsbeautykosmetykinowościsephoraSEPHORA WONDERLAND
Wydarzenia
11 lipca 2022
Sylwia Cukierska

Każda kobieta chce być piękna, a my, z pomocą Sylwii podpowiadamy, jak to zrobić. Kosmetyki, zabiegi, a może domowe spa? Polecamy nasz dział „URODA”.

Related ItemsbeautykosmetykinowościsephoraSEPHORA WONDERLAND

More in Wydarzenia

GASTROTARGI SMAKKi już w marcu w Warszawie

Kalina Samek15 marca 2023
Read More

in Digital Marketing Conference – kolejna edycja już wkrótce!

Karol Pisarski10 marca 2023
Read More

Pomagam.pl i Fundacja ITAKA mówią razem STOP DEPRESJI

Zofia Kicińska23 lutego 2023
Read More

Rozwiń siebie, pomysł, biznes: Business Market Night Edition

Michal Karas22 lutego 2023
Read More

Wielkie gotowanie w Mortęgach

Karolina Nowakowska22 lutego 2023
Read More

Syryjscy medycy: potrzeba paliwa, leków, bandaży

Michal Karas17 lutego 2023
Read More

Szekspir w nieco skróconej wersji w Polonii

Magda Dzik-Kordas15 lutego 2023
Read More

Lekarze bez Granic apelują o pomoc: brakuje schronienia, żywności i lekarstw

Michal Karas13 lutego 2023
Read More

Olga Tokarczuk i sanah z nagrodami Empiku

Dagna.Starowieyska8 lutego 2023
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • Jak angażują się pracownicy?
    W praktyce15 marca 2023
  • Jak skandynawscy pracodawcy inspirują ludzi
    W praktyce14 marca 2023
  • Polki przepracowane i pragnące zmian
    W praktyce13 marca 2023

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT