• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • B01A1455 poziom fotograf
      Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość
    • Lucyna Janik foto
      Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą
    • Alina poziom
      Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!
    • B01A9618 Joanna poziom1
      Pokora i respekt kreują własną markę!
    • BeataPotoczna poziom
      Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • sztuczna inteligencja 1
      Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    • ikona1234praca7
      Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    • B01A9601 poziom
      Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    • kobieta sukcesu w biznesie
      Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    • ciaza
      Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • nogi wakacje
      Udar czy osłabienie cieplne? Poznaj objawy
    • ludzieikonynowe123
      Rady na problemy seniorów ze snem
    • zdrowie cukier ikona 123nowe
      Nie masz cukrzycy? A może o niej nie wiesz?
    • nastolatka
      Słabe narkotyki? Nie istnieją!
    • kobieta 001
      Jak rozpoznać depresję u nastolatka
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • dziecko na basenie dla niektorych gosci najgorszy widok
      Skok na główkę? Tylko w basenie
    • Pustynia Wielkiego Jeziora Słonego3
      Zdrowie seniorów zagrożone przez kryzys klimatyczny
    • Przypadkiem poziom3
      Jak przypadkowe odkrycia zmieniły świat?
    • Depositphotos 24644669 original
      Boli, więc żyjesz? Tak nie musi być!
    • ikona1234praca komputer
      Pole elektromagnetyczne bez wpływu na samopoczucie
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • ikona123sport.zdrowie5
      Sport to świetne lekarstwo na krążenie
    • dzieciulicyikonynowe123
      Na świecie żyje 110 milionów uchodźców
    • klotnia123
      Kłótnie w związku: o tym, co ważne i niedostrzeżone
    • zdrowie po 40
      Ile kosztują programy prozdrowotne?
    • wilno
      W Wilnie chłodnik doczekał się własnej parady
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

Wydarzenia

Blisko 3 tysiące osób odwiedziło SEPHORA WONDERLAND

Blisko 3 tysiące osób odwiedziło SEPHORA WONDERLAND
Sylwia Cukierska
11 lipca 2022

Za nami niezapomniany start sezonu wakacyjnego, w trakcie którego Arkady Kubickiego w Zamku Królewskim stały się obowiązkową destynacją dla wszystkich miłośników świata piękna. Wszystko to za sprawą Sephora Wonderland – wydarzenia, które sieć perfumerii Sephora wraz z partnerami, po raz pierwszy zorganizowała w tak imponującej formule.

rel seph 1

Nowatorskie targi kosmetyczne.

50 stref luksusowych, światowych marek na 1600 m2 Arkad Kubickiego.

50 warsztatów zapachowych, pielęgnacyjnych, makijażowych i masterclass z gośćmi specjalnymi.

Blisko 3 tysiące odkrywców trendów, nowości kosmetycznych i fanów dobrej zabawy odwiedziło wydarzenie.

– Idea stworzenia Sephora Wonderland w zaprezentowanej podczas minionych dni formule nowatorskich targów kosmetycznych, narodziła się już w 2019 roku, kiedy to świętowaliśmy 20. urodziny Sephora w Polsce. Opinie naszych klientów – w ponad 90% pozytywne i bardzo pozytywne – oraz ich deklaracje chęci uczestniczenia w wydarzeniu na większą skalę, skłoniły nas do stworzenia tak odważnej koncepcji przedsięwzięcia. Miniona impreza skierowana była przede wszystkim do fanów i klientów Sephora, poszukiwaczy nowości kosmetycznych, trendów, inspiracji oraz wiedzy kosmetycznej, ale i dla profesjonalistów z branży – mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu i asortymentu Sephora w Polsce i Czechach.

rel seph 9

INAUGURACJA Z ZAŁOŻYCIELAMI MAREK I PROWADZĄCYMI WARSZTATY

Pierwsi odwiedzający mogli eksplorować Sephora Wonderland już w piątkowe przedpołudnie, jednak oficjalne otwarcie wydarzenia z udziałem gości specjalnych odbyło się tego dnia popołudniu. Podczas inauguracji prowadzonej przez Gabi Drzewiecką, przedstawiono wszystkich prowadzących warsztaty i masterclass, a dyrektor generalna Sephora w Polsce i Czechach – Katarzyna Bielecka – oficjalnie powitała zebranych partnerów wydarzenia, przyjaciół i gości – w tym założycieli marek – Ole Henriksena i Edmonda Eisenberga.

BLISKO 50 WARSZTATÓW I MASTERCLASS

Podczas 3 dni Sephora Wonderland uczestnicy spotkali się z topowymi ekspertami świata piękna i brali udział w ich masterclass.

W podróż przez świat sztuki makijażu zabrała ich już pierwszego dnia Anna Galińska (@galianomakeup), która wprowadziła w tajniki pracy z makijażem codziennym i odkryła kilka ze stosowanych przez siebie w pracy trików.

Anna master

Spotkanie z Patrycją Dobrzeniecką (@patrycjadobrzenieckamakeup) w sobotni poranek stało się okazją do poszerzenia wiedzy na temat jej wizji „celebrity look”, który pokochały współpracujące z nią gwiazdy w Polsce i za granicą – makijaż upiększający dający efekt młodej, świeżej, naturalnej skóry.

Patrycja master

Klaudia Jóźwiak (@klaudia_jozwiak_makeup) podczas swoich dwóch warsztatów, zdradziła obserwującym techniki konturowania dającego efekt liftingu twarzy bez użycia skalpela.

Klaudia Jozwiak master

Dolli Okoriko (@dolli.glam) natomiast zaprezentowała podczas swoich dwóch sobotnich show makijaż w stylu glow.

Dolli master

Gratką dla fanów makijażu iluzji były niedzielne masterclass z Mimi Choi (@mimles) – mistrzynią inspirującą się n.in. malarstwem surrealistycznym Salvadora Dalego czy M.C. Eschera.

Mimi master

Niedzielne Sephora Wonderland zgromadziło też imponujące grono fanów polskiej gwiazdy Instagrama w świecie beauty – Klaudii Owczarek (@klaudia.owczarek), która zaprezentowała siłę koloru prezentując makijaż w stylu „festival look”.

Klaudia Owczarek master

Zarówno w sobotę, jak i w niedzielę spotkać można było się z jedną z najbardziej cenionych ekspertek pielęgnacji w Polsce – Dr Alicją Śliwowską (@dr_scura). Uczestnicy jej warsztatów uczyli się tego, jak dobrać składniki właściwe dla danego problemu skóry i jak prawidłowo skomponować idealną rutynę pielęgnacyjną w domu.

dr master

Sephora Wonderland to też pełen sensorycznych doznań świat zapachów. Gość specjalny – senselierka Marta Siembab – odkrywała tajniki zapachów niszowych i uczyła jak dobierać nuty zapachowe, które podkreślą nieoczywiste cechy naszej osobowości.

Marta warsztaty

WYJĄTKOWE STREFY PARTNERSKICH MAREK

Podczas wszystkich 3 dni odwiedzający brali udział w kilkudziesięciu dodatkowych warsztatach prowadzonych systematycznie przez partnerskie marki – zarówno pielęgnacyjne jak: Pixi, Eisenberg, Fenty Skin, Origins, OioLab, makijażowe: Estee Lauder, Hourglass, KVD Beauty, Too Faced, Anastasia Beverly Hills, NARS, jak i zapachowe – Paco Rabanne, Calvin Klein, Armani.

W każdej z blisko 50. stref przygotowanych przez organizatorów, można było spotkać się z ekspertami marek, ale też odkrywać nietuzinkowe instalacje i aranżacje, w których powstawały fenomenalne zdjęcia! Ogromnym zainteresowaniem cieszyła się m.in. strefa marki Tarte, Benefit, Sephora Collection, instaspot z huśtawką, czy strefa sexuall wellness – stworzona, aby podnieść świadomość roli, którą w zdrowiu kobiet pełni życie seksualne i płynąca z niego przyjemność. Jedną z najchętniej wybieranych usług były również te serwowane w strefie Hair Lab – analiza skóry z urządzeniem ASL oraz stylizacje włosów w wykonaniu ekspertów. Uczestnicy imprezy byli też zachwyceni portretami wykonywanymi przez rysowniczkę w strefie marki Carolina Herrera.

rel seph HERRERA

Odwiedzający mogli poznać i przetestować na sobie też nowe marki, które właśnie zadebiutowały w ofercie Sephora: Oio Lab, Dr. Barbara Sturm, Byoma, Unbottled, Ultra Violette czy Color WOW.

Z myślą o fanach dobrej zabawy, przygotowano również strefy gier m.in. mind control oraz wirtualne quizy, które zachwyciły część odwiedzających. Każdy uczestnik mógł też pobawić się w zdobywcę i z pomocą specjalnie przygotowanej aplikacji, towarzyszącej w podróży przez świat zapachów Sephora Wonderland, zdobywać punkty, by na końcu wymienić je na kosmetyczne nagrody.

rel seph 1 seph rel STREFA GIER

– Sephora Wonderland doskonale oddaje ducha Sephora, która zaprasza wszystkich do odkrywania, testowania i eksperymentowania – do świata, który jest otwarty na wszystkie typy i formy piękna, w którym czujemy się dobrze sami ze sobą, nie oglądając się na spełnianie oczekiwań innych o ideale piękna – mówi Małgorzata Dzięcielewska. – W Sephora chcemy zachwycać naszych klientów poprzez kreowanie niezapomnianych, sensorycznych, angażujących doświadczeń, w którym klienci cieszą się eksperymentowaniem i wyrażaniem siebie w prawdziwie wspierającej atmosferze. Bardzo dziękuję wszystkim tym, którzy zdecydowali się powitać tegoroczny sezon wakacyjny właśnie z nami i odwiedzili Sephora Wonderland – dodaje.

Zakończenie wizyty w świecie Sephora Wondeland, osładzał opuszczającym gift pack pełen produktów oraz próbek od parterów wydarzenia i Sephora.

rel seph GIFT

Patronem medialnym Sephora Wonderland była Grupa Wirtualna Polska.

Fot. Materiały by Sephora

Related ItemsbeautykosmetykinowościsephoraSEPHORA WONDERLAND
Wydarzenia
11 lipca 2022
Sylwia Cukierska

Każda kobieta chce być piękna, a my, z pomocą Sylwii podpowiadamy, jak to zrobić. Kosmetyki, zabiegi, a może domowe spa? Polecamy nasz dział „URODA”.

Related ItemsbeautykosmetykinowościsephoraSEPHORA WONDERLAND

More in Wydarzenia

dzieciulicyikonynowe123

Na świecie żyje 110 milionów uchodźców

Michal Karas20 czerwca 2025
Read More
wilno

W Wilnie chłodnik doczekał się własnej parady

Michal Karas30 maja 2025
Read More
Podaruj nadzieje Podopieczna P. Basia Stowarzyszenie mali bracia Ubogich 2

Telefon Zaufania dla osób starszych

Zofia Kicińska15 kwietnia 2025
Read More
dzieciulicyikonynowe123

Niedożywienie: cichy zabójca dzieci

Michal Karas10 lutego 2025
Read More
Pomagam.pl gra z WOSP

Trwa zbiórka na 33. Finał WOŚP

Michal Karas23 stycznia 2025
Read More
Bracka sylw poziom

Kraków: Klub Bracka 4 zaprasza na zabawę sylwestrową!

Michal Karas9 grudnia 2024
Read More
9JestemPewnaPremiera1

#JestemPewna: kampania społeczna w Krakowie

Michal Karas21 listopada 2024
Read More
GM Lifestyle19

Fentanyl: kolejna fala kryzysu uzależnień

Magda Nowak15 listopada 2024
Read More
klub1

Zaproszenie do Klubu Przedsiębiorczości

Michal Karas5 listopada 2024
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • sztuczna inteligencja 1
    Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    W praktyce17 czerwca 2025
  • ikona1234praca7
    Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    W praktyce17 maja 2025
  • B01A9601 poziom
    Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    W praktyce8 maja 2025

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version