• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • B01A1455 poziom fotograf
      Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość
    • Lucyna Janik foto
      Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą
    • Alina poziom
      Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!
    • B01A9618 Joanna poziom1
      Pokora i respekt kreują własną markę!
    • BeataPotoczna poziom
      Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • sztuczna inteligencja 1
      Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    • ikona1234praca7
      Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    • B01A9601 poziom
      Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    • kobieta sukcesu w biznesie
      Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    • ciaza
      Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • zebyikona
      Ocet jabłkowy może zaszkodzić zębom?
    • nogi wakacje
      Udar czy osłabienie cieplne? Poznaj objawy
    • ludzieikonynowe123
      Rady na problemy seniorów ze snem
    • zdrowie cukier ikona 123nowe
      Nie masz cukrzycy? A może o niej nie wiesz?
    • nastolatka
      Słabe narkotyki? Nie istnieją!
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • dziecko na basenie dla niektorych gosci najgorszy widok
      Skok na główkę? Tylko w basenie
    • Pustynia Wielkiego Jeziora Słonego3
      Zdrowie seniorów zagrożone przez kryzys klimatyczny
    • Przypadkiem poziom3
      Jak przypadkowe odkrycia zmieniły świat?
    • Depositphotos 24644669 original
      Boli, więc żyjesz? Tak nie musi być!
    • ikona1234praca komputer
      Pole elektromagnetyczne bez wpływu na samopoczucie
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • usmiechnij sie 1
      Dlaczego Polaków uważa się za ironistów?
    • ikona123sport.zdrowie5
      Sport to świetne lekarstwo na krążenie
    • dzieciulicyikonynowe123
      Na świecie żyje 110 milionów uchodźców
    • klotnia123
      Kłótnie w związku: o tym, co ważne i niedostrzeżone
    • zdrowie po 40
      Ile kosztują programy prozdrowotne?
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

Kobiety Biznesu

Biznes się nie poddaje: Moja intuicja i wyczucie sprawdzają się na każdym polu!

Biznes się nie poddaje: Moja intuicja i wyczucie sprawdzają się na każdym polu!
Magda Dzik-Kordas
14 października 2020

Gabriela Kośmider – Prekursorka polskiego rynku opakowaniowego, jest uznanym ekspertem w tej dziedzinie. Laureatka wielu prestiżowych konkursów gospodarczych.

Jej firma GABI-PLAST KROTOSZYN od blisko 40 lat współpracuje z polskimi, jak i największymi światowymi koncernami z branży. Wartością nadrzędną jest dla niej satysfakcja i zadowolenie klientów. Kluczem do osiągniętego sukcesu był stały rozwój, wiarygodni partnerzy i sprawdzona kadra pracownicza.

„Solidność w partnerstwie to podstawowy element budujący zaufanie na rynku”.

To hasło, które towarzyszy firmie od początku powstania. Sumienność, lojalność, obowiązkowość w prowadzonych interesach zapewniło stałych i rzetelnych partnerów. Najważniejsi w firmie są współpracownicy, którzy pracują na wspólny sukces. Personel firmy jest dla Pani Gabrieli największym kapitałem i współtwórcą sukcesu. Twierdzi, że w jej prowadzeniu pomaga również tzw. wyczucie, którym kieruje się, podejmując najtrudniejsze decyzje. Bardzo ważne jest czerpanie satysfakcji z tego, co się robi i co osiąga.

Ucząc się tego, od początku stworzyła firmę, która przynosiła nie tylko korzyści materialne, ale również satysfakcję, radość, ciekawe spotkania, możliwość kontaktu ze wspaniałymi ludźmi, uczestnictwo w prestiżowych wydarzeniach krajowych, jak i tych mniejszych, wspierając przy tym lokalne inicjatywy. Dużym wsparciem jest rodzina i przyjaciele, dla których pomimo licznych obowiązków związanych z prowadzoną działalnością, zawsze znajduje czas, by dzielić się z nimi licznymi pasjami. Prywatnie miłośniczka dalekich podróży, kulinarna znawczyni i melomanka włoskiej muzyki. Syn Grzegorz od lat wspiera ją w prowadzeniu firmy. Dumna babcia Franka i Zosi.

Jak pandemia wpłynęła na Pani firmę, klientki, zespół?

Jak w wielu polskich przedsiębiorstwach, również w mojej firmie, pandemia spowodowała olbrzymie zmiany, efekty których są widoczne do dnia dzisiejszego. Przede wszystkim uległa zmianie organizacja pracy całej firmy, sposób obsługi klientów, ich zapotrzebowania, wzajemne relacje pomiędzy kontrahentami i pracownikami. Myślę, że ten trudny czas pokazał nam wszystkim, jak ulotne są chwile, marzenia, plany… a jak brutalna okazuje się rzeczywistość, ulegająca zmianie z dnia na dzień. Potrafiliśmy sobie z nią poradzić i choć jest to dla nas wielka szkoła życia to odrabiamy sukcesywnie kolejne lekcje i uczymy się funkcjonować na nowo.

GK pion2

Jak poradziła sobie Pani z pierwszym szokiem i przetrwała czas ogólnopolskiej kwarantanny?

Pierwsze dni ogólnopolskiej kwarantanny były dla nas olbrzymim szokiem. Dzięki jednak szybkiej reakcji z mojej strony, jak i moich współpracowników, pokonaliśmy pierwsze trudności. Błyskawicznie wprowadziliśmy odpowiednie procedury, dzięki którym organizowaliśmy sprawne i bezpieczne dostawy do naszych odbiorców. Dostosowaliśmy zapotrzebowanie rynku do bieżących pilnych potrzeb.

Umożliwiliśmy pracownikom opiekującymi się dziećmi pozostanie w domach. Gro naszych odbiorców to klienci branży gastronomicznej, która wraz z branżą hotelarstwa była jedną z najdotkliwiej objętą obostrzeniami i wykluczeniami z powodu COVID 19. Spowodowało to znaczny spadek obrotów i zamówień. Każdy kolejny dzień kwarantanny pokazywał nam, z jakimi sytuacjami i dramatami ludzkimi musimy się mierzyć. Krotoszyn był miastem, który w tych początkowych dniach, znajdował się na mapie najbardziej zagrożonych miejsc w Polsce a mimo to działaliśmy na tyle sprawnie, że utrzymaliśmy wszystkich naszych dotychczasowych odbiorców. Wprowadziliśmy dla nich nowe warunki współpracy, pozwalające im na utrzymanie płynności finansowej np. wydłużając terminy płatności.

Zapewniliśmy dostęp do towarów niezbędnych na przeorganizowania pracy gastronomii, w głównej mierze zapewnieniu obsługi żywności dostarczanej „na wynos”. Czas zamkniętych restauracji i hoteli był dla branży ogromnie ciężkim okresem, jednak wspólnymi siłami poradziliśmy sobie z jego przetrwaniem a nauka, jaką otrzymaliśmy, jest dla nas bezcenna – aby być przygotowanym na kolejne etapy, które mam nadzieję, już nie będą tak drastyczne, jak wiosną tego roku.

W jaki sposób dbają Państwo obecnie o bezpieczeństwo?

Od pierwszych dni pandemii sukcesywnie wprowadziliśmy w firmie wiele zmian, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa pracowników, klientów oraz osób przebywających na terenie firmy. Zostały zmienione zasady pracy działu handlowego, przede wszystkim poprzez znaczne ograniczenie kontaktu bezpośredniego z klientami.

Telefoniczne uzgodnienia zamówień, e-maile zastąpiły osobiste wizyty, a dzięki poszerzonej współpracy z firmami przewozowymi, dostawy towarów odbywają się bez ograniczeń. Bezpośredni kontakt z klientem jest oczywiście nadal możliwy. Odbywa się on jednak w zaostrzonym rygorze, polegającym na obsłudze w wydzielonym, dezynfekowanych miejscu przy zachowaniu bezpiecznych odległości pomiędzy klientami. Preferowane są płatności bezgotówkowe a obieg dokumentów odbywa się przy zachowaniu kwarantanny.

Wszyscy pracownicy zostali odpowiednio przeszkoleni przez służby BHP odnośnie zasad pracy w czasie pandemii. Zastosowano zalecane odległości na stanowiskach pracy, zapewniono środki dezynfekujące, maseczki i rękawiczki. Wprowadzono rotację zmian i ograniczono miejsca w stołówkach. Przystosowano stanowiska pracy do pracy zdalnej. Ujęła mnie bardzo odpowiedzialność i zaangażowanie pracowników, aby wszelkie wprowadzone procedury były bezwzględnie przestrzegane.

GK pion1

Jakie nowe pomysły, innowacje, rozwiązania, wprowadziła Pani w ostatnich miesiącach?

Gastronomia to branża, która stale zmienia swoje oblicze, zapotrzebowania i kierunki. Wpływa na nią moda, środowisko a obecnie bardzo sytuacja pandemiczna. Musimy stale nadążać za zapotrzebowaniem klientów, wprowadzając do oferty wciąż nowe rozwiązania, zgodne z obowiązującymi przepisami. Staramy się, aby w jak najlepszy sposób zapewnić potrzeby naszych odbiorców.

Dbamy również o to, by czuli się bezpieczni, odwiedzając naszą firmę. Wszystkie wprowadzone procedury kontaktu z kontrahentami mają na celu zapewnienie bezpieczeństwa zarówno im, jak i naszym pracownikom. Zmiana pracy działu handlowego, przeorganizowanie logistyki magazynowej, dostosowanie produkcji do wymogów rynku to tylko niektóre z działań, mające na celu dostosowanie firmy do obecnej sytuacji.

Jak utrzymuje Pani wewnętrzną równowagę w tym trudnym czasie?

Trudno mówić o zachowaniu wewnętrznej równowagi, kierując firmą w tym trudnym okresie. Jestem jednak wdzięczna za ludzi, którymi się otaczam i dzięki nim mogę śmiało powiedzieć, że udało się nam tę równowagę zachować. Były gorsze i lepsze dni, które zapewne zapamiętamy na długo a wnioski z nich wyciągnięte, pomagają nam podejmować kolejne trafne decyzje, aby firma funkcjonowała i nadal się rozwijała.

Jakie plany rozwoju ma Pani firma na najbliższe miesiące?

W najbliższych miesiącach planujemy sukcesywnie wprowadzać do naszej oferty towary i wyroby, zgodne z najnowszymi trendami w rynku opakowaniowym. Ich dostępność zapewni nam utrzymanie prestiżowego miejsca, jako cenionego i profesjonalnego dostawcy w branży.

Pragniemy, aby wprowadzone zmiany, procedury i obostrzenia przyniosły oczekiwany skutek, abyśmy bezpieczni mogli funkcjonować w czasie trwającej pandemii. Myślę, że czas pokaże, w jakim sposób zrealizuję dalszy rozwój mojej firmy a na dzień dzisiejszy pragnę, aby jej obecna dobra kondycja pozostała niezmieniona.

GK poziom

Po więcej informacji o działalności naszej Bohaterki zapraszamy tutaj: http://www.gabiplast.pl

Foto – materiały własne Bohaterki

Materiał powstał w ramach RAPORTU BIZNES SIĘ NIE PODDAJE!

BSNP LOGO OFICJALNE HOLISTYCZNE

Related Itemsbiznes się nie poddajeGabi PlastGabriela Kośmiderkobieta sukcesukobiety się nie poddająPolecanesukces jest kobietą
Kobiety Biznesu
14 października 2020
Magda Dzik-Kordas

Uwielbia wszystko, co nowe, fascynują ją wyzwania, przeszkody traktuje jak cenne lekcje. Nigdy nie ustaje w swoich dążeniach do wymarzonego celu!

Related Itemsbiznes się nie poddajeGabi PlastGabriela Kośmiderkobieta sukcesukobiety się nie poddająPolecanesukces jest kobietą

More in Kobiety Biznesu

B01A1455 poziom fotograf

Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość

Michal Karas29 maja 2025
Read More
Lucyna Janik foto

Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą

Michal Karas26 maja 2025
Read More
Alina poziom

Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!

Michal Karas21 maja 2025
Read More
B01A9618 Joanna poziom1

Pokora i respekt kreują własną markę!

Michal Karas29 kwietnia 2025
Read More
BeataPotoczna poziom

Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą

Michal Karas27 marca 2025
Read More
kampania3

Sukces zaczyna się od zdrowej pewności siebie!

Michal Karas21 lutego 2025
Read More
AgnieszkaKrol poziom

Agnieszka Król w projekcie „Sukces jest kobietą”!

Magda Dzik-Kordas25 stycznia 2025
Read More
B01A7234 poziomAnita

Anita Petryszyn-Dopierała: Zmieniam życie kobiet na lepsze!

Michal Karas21 stycznia 2025
Read More
Magdalena tabaka poziom

Magdalena Wiśniewska-Baran dołącza w projekcie Sukces jest kobietą!

Michal Karas20 stycznia 2025
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • sztuczna inteligencja 1
    Kto się boi AI, a kto z niej skorzysta?
    W praktyce17 czerwca 2025
  • ikona1234praca7
    Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    W praktyce17 maja 2025
  • B01A9601 poziom
    Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    W praktyce8 maja 2025

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version