• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • Alona Zozulia: Pomaganie przez sztukę
    • Anna Zalewska: Inspiracją może być wszystko
    • Ashwaq Haji: Twarzą w twarz z potworem
    • Monika Chajęcka: Najważniejsza jest komunikacja
    • Nancy Levin: Silna i wrażliwa
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • Czy laserowa korekcja wzroku może pomóc w znalezieniu pracy?
    • Marta Omachel: Przez mieszkanie do serca
    • Małgorzata Kulis: Samomotywacja jest kluczowa!
    • Przyszłość: Czy robot zastąpi pracownika?
    • Katarzyna Mikołajczyk: Oczyszczenie organizmu to podstawa!
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • Praca mózgu: dysortografia to nie lżejsza forma dysleksji
    • W końcu autyzm trafił pod strzechy
    • Uzależnienie od tytoniu: trendy, problemy i dylematy
    • Urządzenia stymulujące serce a kuchnie indukcyjne i komórki
    • Milek Design: Zapanuj nad elektryzującymi się włosami
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • Jak zaradzić wypaleniu rodzicielskiemu
    • Nie ma jak przyszłość: Michael J. Fox i jego historia
    • Chemioterapia zabija więcej pacjentów niż rak?
    • Stan krytyczny: Opowieści z pogranicza ludzkiego życia
    • Przestrzeń dla debaty nad etyką w technologii
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • Dlaczego dom jest skarbnicą wiedzy o człowieku?
    • Polscy artyści w centrum uwagi: Wyjątkowa aukcja dzieł sztuki w Warszawie
    • Vaclav Smil: Liczby nie kłamią!
    • Startują Targi Książki Empiku
    • Oto ważne fakty o witaminach: A, E, D i K
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

Kobiety Showbiznesu

Biznes się nie poddaje: Energia i pomysły płyną w świat

Biznes się nie poddaje: Energia i pomysły płyną w świat
Sylwia Cukierska
Sylwia Cukierska
22 lutego 2021

Victoria Iwanowska, twórczyni i prezeska Agencji [VI:], ekspertka i mentorka projektu EarlyWarning. Plusy i możliwości pracy zdalnej odkryła jeszcze przed epidemią COVID-19, co pozwoliło jej na znaczne rozszerzenie możliwości własnych oraz zaufanego zespołu. Dziś opowie naszym Czytelnikom i Czytelniczkom o spełnianiu marzeń oraz jak utrzymywać zaangażowanie w każdej dziedzinie życia.

Proszę przybliżyć czytelniczkom i czytelnikom swoją firmę i markę.

Dzisiaj agencja [vi:] dostarcza angażujące eventy i warsztaty on-line zarówno do średnich firm rodzinnych, jak też do największych międzynarodowych korporacji. Jak do tego doszło? Absolutnie kluczowa jest w moim przekonaniu interakcja i wspieranie ludzi, NIEZALEŻNIE od okoliczności. Być może dla niektórych brzmi to patetycznie – od zawsze tworzę rozwiązania oparte o realizację celów i spełnianie marzeń. Dzięki temu w czasach COVID-owych natychmiast przestawiłam naszą agencję na działalność w najbardziej potrzebnych segmentach. Nasze odważne pomysły, nastawione na interakcję niezależnie od okoliczności, wspierające pracowników i ich dzieci, sprawdziły się od pierwszych dni pandemii.

Dlatego dziś, traktując ten rynek jako dojrzały, co zwykle spotyka się ze śmiechem, kontynuujemy nasze doświadczenia i kreujemy kolejne rozwiązania, adekwatne do możliwości. Największym zainteresowaniem cieszą się aktualnie Bale Karnawałowe on-line, imprezy okolicznościowe z prezentami na Dzień Kobiet i Dzień Dziecka. Stale rośnie także zapotrzebowanie na całoroczne programy, budujące odporność i zaangażowanie pracowników, jak też wspierając dzieci pracowników, np. w odrabianiu lekcji.

Skąd pomysł na działalność właśnie w tej, przyznajmy, niełatwej branży z dużą konkurencją?

Nasze DNA jest na dosyć nieszablonowe, działamy w oparciu o interakcję, realizację celów, ko-kreację oraz wspieranie energii i zaangażowania w organizacjach. Nie każda firma jest otwarta na ko-kreację i odważne realizacje, dlatego zdajemy sobie sprawę, że nie z każdym klientem będziemy działać na tych samych falach, a część klientów wybierze agencję z bardziej tradycyjnym podejściem. Powiem szczerze, że zawsze mnie zaskakuje to pytanie, ponieważ na co dzień nie analizujemy konkurencji i traktujemy nasze działanie jako niszowe. Mimo, że obsługujemy międzynarodowe organizacje, czy też niektóre firmy państwowe, mamy świadomość, że nasze innowacyjne podejście nie jest dla każdego. Dodatkowo nikogo nie traktuję wprost jako konkurencję. Z wieloma firmami z naszej branży współpracujemy, uzupełniając nasze kompetencje, aby dostarczyć klientowi kompletne rozwiązanie.

Z jakich dokonań i osiągnięć swojej firmy jest Pani najbardziej dumna?

Powtarzam od lat, że najbardziej jestem dumna z mojego zespołu. Marzyłam o takim zespole, który będzie się wspierał. Dlatego lubię poniedziałki, bo z uśmiechem się witamy, niezależnie od okoliczności. Nie zawsze jest łatwo, czasami bywa pot i łzy, gdy pracujemy wiele godzin na najwyższych obrotach. Często kreujemy nowe rozwiązania wspólnie z organizacjami. Stres, szybkie tempo, innowacje i ciągłe uczenie się w locie, jest naszym dniem codziennym. Najważniejsze jest dla mnie, że zawsze możemy na siebie liczyć i wiemy, że nie tylko my jesteśmy zgranym zespołem, ale także, że razem z klientem gramy do jednej bramki.

Co Panią motywuje do nowych działań i rozwiązań, co napędza do działania każdego dnia?

Może to zabrzmi nieco dziwnie, ale dobrze się czuję w sytuacjach wymagających, czy też kryzysowych. Lubię szybkie tempo i szybkie podejmowanie decyzji. Gdy została ogłoszona pandemia, postanowiłam potraktować ten czas, jak wyzwanie i podobną szansę, jak w latach 90-tych, gdy mając dobry pomysł, można było stworzyć firmę “z niczego”. Gdy wprowadzaliśmy nasze pierwsze pomysły, wiele osób mówiło, że się nie da.

Na szczęście, słyszeliśmy bardzo dobitnie, jak ogromną potrzebą jest wsparcie dzieciaków oraz ich rodziców. Dlatego dziś jesteśmy dumni, że wspieramy zarówno średnie firmy prywatne i rodzinne, jak też duże międzynarodowe korporacje. To, że rozwiązania naszej agencji się sprawdzają, a nasi ludzie są dumni, że u nas pracują, napędza mnie jeszcze bardziej do dalszego, odważnego działania.

O czym Pani marzy zawodowo?

Niesłychanie jest dla mnie ważne, aby to, co robię, miało sens. Ponownie, niektórzy traktują moje słowa jako patetyczne, gdy mówię, że zależy mi, aby małymi krokami zmieniać świat. Mawiam także, że “marzenia widzę jako CEL”, dlatego moje marzenia wdrażam w życie (śmiech). Czy zawsze mi się udaje? Nie… popełniłam i dalej popełniam błędy, uczę się i jednocześnie dzielę się doświadczeniami, dlatego zaangażowałam się jako mentor pro-bono w międzynarodowym programie EarlyWarning. Zależy mi, aby energia się nie marnowała i aby porażkę, czy też błąd, przetransformować na lepsze działanie. Od lat marzyłam, aby więcej pracować w wersji workation, tak jak np. Richard Branson, łącząc płynnie pracę i wakacje. Kiedyś wspierałam pracowników, aby chociaż czasami pracowali zdalnie i korzystali z przedłużonych weekendów. Cieszę się, że dzięki transformacji cyfrowej coraz więcej osób i organizacji może pracować z dowolnego miejsca na świecie. Dlatego stworzyłam serwis, w którym będę się dzieliła doświadczeniem i rozwiązaniami, jak utrzymywać zaangażowanie wśród pracujących zdalnie REmoteTeams, “porozrzucanych” po całym świecie DIgitalNomads oraz osób na prywatnych i firmowych WOrkation – www.ReDiWo.com.

Zależy mi także na dzieleniu się energią, dlatego otwarcie opowiadam o doświadczeniach ko-kreacji i w rocznicę pandemii COVID-19 organizujemy KONGRES DOBRYCH PRAKTYK, na którym przedstawiciele z różnych organizacji dzielą się i wspólnie dyskutują, jak budować odporność w organizacjach na przyszłość. Obok ścieżki biznesowej, tworzymy także ścieżkę z tematami dotyczącymi rozwoju osobistego i budowania odporności indywidualnej.

Ponieważ RAZEM budujemy ten Kongres, zapraszam czytelników do zgłoszeń na www.KongresDobrychPraktych.pl, jako uczestników, a także jako przedstawicieli organizacji (na poziomie CEO/HR/Marketing/Finanse/Sprzedaż/Zakupy/PR), aby podzielili się dobrymi praktykami i również dołączyli do dyskusji, jak budować odporność w organizacjach na przyszłość.

Po więcej informacji o działalności naszej Bohaterki zapraszamy tu:

www.VictoriaIwanowska.pl oraz www.agencjaVi.pl

Foto – archiwum agencji [vi:], autor Majka Marcelina Zadora

Materiał powstał w ramach raportu BIZNES SIĘ NIE PODDAJE!

Related Items[VI:]agencja VIbiznes się nie poddajekobieta sukcesuPolecanesukces jest kobietąVictoria Iwanowska
Kobiety Showbiznesu
22 lutego 2021
Sylwia Cukierska
Sylwia Cukierska

Każda kobieta chce być piękna, a my, z pomocą Sylwii podpowiadamy, jak to zrobić. Kosmetyki, zabiegi, a może domowe spa? Polecamy nasz dział „URODA”.

Related Items[VI:]agencja VIbiznes się nie poddajekobieta sukcesuPolecanesukces jest kobietąVictoria Iwanowska

More in Kobiety Showbiznesu

Alona Zozulia: Pomaganie przez sztukę

Michal Karas20 maja 2022
Read More

Anna Zalewska: Inspiracją może być wszystko

Karolina Nowakowska16 maja 2022
Read More

Nancy Levin: Silna i wrażliwa

Dagna.Starowieyska12 kwietnia 2022
Read More

Holly Whitaker: Jak trzeźwiałam

Julia Nieznalska3 lutego 2022
Read More

„La Dolce Vita”: Maria Magdalena Milczarek

Sylwia Cukierska21 grudnia 2021
Read More

„Złoto Renu”: pierwsza opera Eweliny Marciniak

Michal Karas11 grudnia 2021
Read More

Olga Tokarczuk ma „swoją” planetoidę

Michal Karas8 sierpnia 2021
Read More

Biznes się nie poddaje: Mam mnóstwo do zrobienia

Karol Pisarski8 marca 2021
Read More

ALICJA ANNA RECZEK, WHITE ALICE: Świadomość, tożsamość i sprawczość

Aneta Zadroga3 marca 2021
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • Czy laserowa korekcja wzroku może pomóc w znalezieniu pracy?
    W teorii13 maja 2022
  • Marta Omachel: Przez mieszkanie do serca
    W praktyce5 maja 2022
  • Małgorzata Kulis: Samomotywacja jest kluczowa!
    W praktyce29 kwietnia 2022

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.