• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • B01A1455 poziom fotograf
      Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość
    • Lucyna Janik foto
      Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą
    • Alina poziom
      Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!
    • B01A9618 Joanna poziom1
      Pokora i respekt kreują własną markę!
    • BeataPotoczna poziom
      Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • ikona1234praca7
      Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    • B01A9601 poziom
      Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    • kobieta sukcesu w biznesie
      Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    • ciaza
      Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza
    • Renata poziom 5
      Renata Zielezińska: Zalety wirtualnej asystentki
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • kleszcz 1 1
      Co musisz wiedzieć o kleszczach?
    • ikona1234zdrowie.leki3
      O interakcjach leków z żywnością
    • mezczyznaikonynowe123
      Przerzuty nowotworowe w kościach się leczy?
    • Fot.PAP
      Praca mózgu: dysortografia to nie lżejsza forma dysleksji
    • 3 DSC04560
      Gratka dla fanów fotografii na Fabrycznej 13 w Krakowie!
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • naukowczyni
      Przestrzeń dla debaty nad etyką w technologii
    • wlosypolecie123
      Pijawki lekarskie – dawna metoda stosowana i dziś
    • HOTEL BIALOWIESKI4 poziom
      Boże Ciało w Królewskiej Białowieży!
    • Woda dla dzieci
      Jak zaradzić wypaleniu rodzicielskiemu
    • nauka
      Świńskie organy będą ratować ludzkie życie?
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • wilno
      W Wilnie chłodnik doczekał się własnej parady
    • koloryowocow ikona
      Cytrusy i leki to złe połączenie
    • Hotel Bialowieza macnowphoto.pl 2
      Wykorzystaj bon turystyczny w Białowieży!
    • wlosypawie123
      Dietą powstrzymasz siwienie włosów?
    • ból głowy 1
      Można mieć zawał serca i o tym nie wiedzieć?
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

W praktyce

Catipack – jakość, do której się wraca!

Catipack – jakość, do której się wraca!
Julia Nieznalska
19 lutego 2021

Katarzyna Szymańska-Ślesicka – pionierka rynku ekskluzywnych opakowań w Polsce. Działa w branży od ponad 20 lat. Jej dewiza to „Jakość ma znaczenie!”. I choć w Polsce segment opakowań premium nie jest łatwy, ponieważ cały czas pokutuje stereotyp najniższej ceny, jako elementu decydującego to nigdy się nie poddała i konsekwentnie dąży do budowania nowej świadomości wśród klientów, że warto inwestować w dobre opakowanie.

Jakość jej produktów, którą kochają Klienci, to składowa pięknego wyglądu, staranności wykonania i funkcjonalności. Dzięki temu opakowanie służy o wiele dłużej, niż tylko w chwili zakupu, czyniąc je świetną reklamą danej firmy.

Cati poziom1 1

Proszę przybliżyć czytelniczkom i czytelnikom swoją firmę i markę.

Catipack to jakości znak! Nawet się rymuje (śmiech). To hasło przyświeca nam od zawsze. W biznesie każdy powinien się czymś wyróżniać i my postawiliśmy na jakość.

Zajmujemy się produkcją opakowań dla sektora premium, jak torby papierowe, pudełka na magnes, bibułki, pudełka produktowe, e-commerce, tasiemki z nadrukiem i wiele innych akcesoriów, niezbędnych do pięknego zapakowania.

“Perfect unboxing experience” jest naszą dewizą. Pokazujemy, że każde opakowanie, nawet to proste i ekologiczne, może być podane w wersji premium. Dbamy o szczegóły, o detale, które mają ogromne znaczenie. Nie sprzedajemy produktu, sprzedajemy wizję.

Każde nasze opakowanie jest przemyślane, stworzone z dbałością o szczegóły. Klient sięgający po produkty premium, chce mieć poczucie wyjątkowości i unikatowości, oczekuje miłych doznań, poczucia, że naprawdę wybrał coś unikalnego. Dzisiaj klient chce nie tylko „mieć”, ale i „czuć”. Wszystko ma znaczenie, efekt wizualny i estetyczny, intuicyjność, personalizacja czy doznania przy rozpakowywaniu. Musimy zawsze o tym pamiętać.

Mindfulluxury czyli świadomy luksus – nasze kredo, aby każde opakowanie dawało klientowi wyjątkowe doznania i przeżycia, aby było tak zaprojektowane, żeby klient poczuł, że utożsamiamy się z jego wartościami.

Mimo zmieniających się trendów, inwestycja w jakość, estetykę i funkcjonalność pozostanie ponadczasowa.

Skąd pomysł na działalność właśnie w tej, przyznajmy, niełatwej branży z dużą konkurencją?

Zawsze byłam wizjonerką! (śmiech). Mieszkałam przez jakiś czas na zachodzie Europy, gdzie podejście do opakowania, jako wizerunku firmy, jest zupełnie inne. Tam inwestuje się w jakość, w efekt końcowy, wartość opakowania stanowi 10% wartości produktu. Chciałam, aby i w Polsce był taki trend i konsekwentnie dążyłam do budowania nowej świadomości wśród klientów, że warto inwestować w dobre opakowanie. Kiedy zaczynałam moją przygodę z tą branżą, konkurencja była niewielka, ale i świadomość klientów zupełnie inna, niż dzisiaj. Dzisiaj jest większa konkurencja, jest dużo więcej firm „garażowych”, ale i powoli zmienia się podejście klientów, co nas bardzo cieszy. Zaczynają dostrzegać różnice w jakości, doceniać wysoki standard, dopytują o certyfikaty czy legalność zatrudnienia. Mam poczucie, że było warto czekać i jest w tym chyba mój malutki wkład.

3 pion

Z jakich dokonań i osiągnięć swojej firmy jest Pani najbardziej dumna?

Mogłabym mówić o pozycji, certyfikatach, ISO, wyzwaniach, ale chyba istotniejsze są dla mnie inne rzeczy. Po pierwsze jestem dumna z naszej jakości i z tym, że jesteśmy z nią utożsamiani. A po drugie – z wypracowanych długofalowych relacji z klientami. Klienci doceniają naszą jakość, zawsze do nas wracają, polecają nas innym. Zadowolenie klienta jest naszym priorytetem.

Co Panią motywuje do nowych działań i rozwiązań, co napędza do działania każdego dnia?

Z natury jestem bardzo zdyscyplinowana i nie potrzebuję jakiegoś specjalnego bodźca, aby iść do pracy. Każdego dnia praca przynosi mi radość, satysfakcję i napędza do dalszego działania. Myślę, że jeśli robi się to, co się lubi, a do tego przynosi to wyniki, to jest to prawdziwe szczęście.

O czym Pani marzy zawodowo?

O tym, aby zmieniło się podejście klientów, aby wzrosła świadomość, że warto inwestować w dobre opakowania. Aby klienci nie kierowali się wyłącznie ceną, ale dostrzegali jakość produktu, jakość obsługi i warunki współpracy. Dałoby mi to poczucie, że jesteśmy gotowi na kolejny etap, że możemy dalej rozwijać skrzydła i realizować jeszcze lepsze pomysły.

Po więcej informacji o działalności naszej Bohaterki zapraszamy tutaj:

https://catipack.pl/

Foto – prywatne archiwum

Materiał powstał w ramach raportu BIZNES SIĘ NIE PODDAJE!

BSNP LOGO OFICJALNE SIMPLE

Related Itemsbiznes się nie poddajecatipackKatarzyna Szymańska-Ślesickakobiety się nie poddająPolecanesukces jest kobietą
W praktyce
19 lutego 2021
Julia Nieznalska

Moda nie ma przed nią tajemnic. Uwielbia eksperymentować, ale ceni również klasykę. Specjalnie dla Was śledzi nowinki ze świata wybiegów.

Related Itemsbiznes się nie poddajecatipackKatarzyna Szymańska-Ślesickakobiety się nie poddająPolecanesukces jest kobietą

More in W praktyce

ikona1234praca7

Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy

Kalina Samek17 maja 2025
Read More
B01A9601 poziom

Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!

Michal Karas8 maja 2025
Read More
kobieta sukcesu w biznesie

Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?

Michal Karas8 maja 2025
Read More
ciaza

Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza

Michal Karas6 maja 2025
Read More
Renata poziom 5

Renata Zielezińska: Zalety wirtualnej asystentki

Kalina Samek13 kwietnia 2025
Read More
Marta Rietz pion2

Marta Rietz: Najpierw doceń samą siebie

Ela Prochowicz8 kwietnia 2025
Read More
MM ramka

Małgorzata Małuch w projekcie #SukcesJestKobietą

Julia Nieznalska28 marca 2025
Read More
biznesikona15

Przywództwo skoncentrowane na człowieku

Ela Prochowicz20 marca 2025
Read More
WSPOLNE1

Startuje kampania #KOBIETYwGRZE

Michal Karas19 marca 2025
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • ikona1234praca7
    Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    W praktyce17 maja 2025
  • B01A9601 poziom
    Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    W praktyce8 maja 2025
  • kobieta sukcesu w biznesie
    Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    W praktyce8 maja 2025

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version