• Kobiety Biznesu
  • Kobiety Showbiznesu
  • Ikony
  • Warto odwiedzić
  • Warto mieć
  • Biznes
  • Newsy
  • Kontakt
  • Regulamin
Sukces jest kobietą!
  • Kobiety
    • B01A1455 poziom fotograf
      Agnieszka Owczarek-Cząstka: Wartości, wizja i wytrwałość
    • Lucyna Janik foto
      Lucyna Janik dołączyła do projektu #SukcesJestKobietą
    • Alina poziom
      Alina Szynaka: Motywuje mnie odpowiedzialność za rozwój firmy!
    • B01A9618 Joanna poziom1
      Pokora i respekt kreują własną markę!
    • BeataPotoczna poziom
      Beata Potoczna w projekcie #SukcesJestKobietą
    • Kobiety Showbiznesu
    • Kobiety Biznesu
    • Ikony
  • Biznes
    • ikona1234praca7
      Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    • B01A9601 poziom
      Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    • kobieta sukcesu w biznesie
      Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    • ciaza
      Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza
    • Renata poziom 5
      Renata Zielezińska: Zalety wirtualnej asystentki
    • W teorii
    • W praktyce
  • Dla Ciebie
    • kleszcz 1 1
      Co musisz wiedzieć o kleszczach?
    • ikona1234zdrowie.leki3
      O interakcjach leków z żywnością
    • mezczyznaikonynowe123
      Przerzuty nowotworowe w kościach się leczy?
    • Fot.PAP
      Praca mózgu: dysortografia to nie lżejsza forma dysleksji
    • 3 DSC04560
      Gratka dla fanów fotografii na Fabrycznej 13 w Krakowie!
    • Moda
    • Design
    • Zdrowie
    • Uroda
  • Warto
    • naukowczyni
      Przestrzeń dla debaty nad etyką w technologii
    • wlosypolecie123
      Pijawki lekarskie – dawna metoda stosowana i dziś
    • HOTEL BIALOWIESKI4 poziom
      Boże Ciało w Królewskiej Białowieży!
    • Woda dla dzieci
      Jak zaradzić wypaleniu rodzicielskiemu
    • nauka
      Świńskie organy będą ratować ludzkie życie?
    • Warto mieć
    • Warto odwiedzić
    • Warto przeczytać
  • Newsy
    • wilno
      W Wilnie chłodnik doczekał się własnej parady
    • koloryowocow ikona
      Cytrusy i leki to złe połączenie
    • Hotel Bialowieza macnowphoto.pl 2
      Wykorzystaj bon turystyczny w Białowieży!
    • wlosypawie123
      Dietą powstrzymasz siwienie włosów?
    • ból głowy 1
      Można mieć zawał serca i o tym nie wiedzieć?
    • Wydarzenia
    • Ciekawostki
  • Więcej
    • Kontakt
    • Regulamin
  • Facebook

  • RSS

W praktyce

Dlaczego warto zainwestować w aplikację mobilną

Dlaczego warto zainwestować w aplikację mobilną
Michal Karas
5 czerwca 2017

Coraz częściej posiadacze smartfonów właśnie dzięki nim łączą się z Internetem. Jednocześnie tylko jedną szóstą czasu poświęcają na strony internetowe, na pierwszym miejscu są aplikacje mobilne

Dane na skalę globalną są imponujące: jak wynika z analizy przeprowadzonej przez App Annie, tylko w ubiegłym roku użytkownicy smartfonów pobrali około 90 miliardów aplikacji i spędzili na korzystaniu z nich 900 miliardów godzin. To wzrost o kolejno 15% i 17% w stosunku do roku poprzedniego.

Czas ten rozdzielamy przeciętnie na 30 różnych aplikacji miesięcznie, choć w różnych proporcjach. Zgodnie z przewidywaniami, najwięcej uwagi poświęcamy aplikacjom społecznościowym: Snapchat, Facebook i Instagram triumfują w rankingach zarówno najchętniej pobieranych, jak i najczęściej używanych programów mobilnych.

Równocześnie aplikacje z tej kategorii to zaledwie nieco ponad 2% wszystkich programów dostępnych w Apple App Store. Najwięcej, bo aż 25%, stanowią gry, ale już drugie miejsce, z udziałem w wysokości 9.88%, zajmują aplikacje biznesowe, co przelicza się na ponad 217 tysięcy unikatowych tytułów.

217 tysięcy to dużo i mało jednocześnie, ponieważ firmy stosunkowo późno dostrzegły potencjał w aplikacjach mobilnych. Z danych Red Hat wynika, iż jeszcze w 2013 roku 51% procent przedsiębiorstw nie miało w planach tworzenia mobilnych platform. Wystarczyły jednak dwa lata, by trend ten odwrócił się: w 2015 roku 52% badanych posiadało już w tej kwestii w pełni wdrożoną strategię, a 90% przewidywało wzrost budżetu, jaki ich organizacje miały przeznaczyć na ten cel w ciągu kolejnych 12 miesięcy.

Skąd aż taka zmiana? Zoptymalizowana strona internetowa już nie wystarczy, by dotrzeć do klientów, gdy ci korzystają z telefonów komórkowych: z szacunków agencji eMarketer wynika, że z blisko dwóch godzin dziennie, jakie przeznaczają na smartfony, zaledwie 14.3% czasu przypada na przeglądarki mobilne. Aplikacje są wygodniejsze, szybsze i prostsze w obsłudze, toteż preferuje je 85% konsumentów. Nawet skromna aplikacja marki lubianej przez posiadacza smartfona to szansa na dotarcie do niego i budowanie powstałej w ten sposób relacji.

Źródło: Transfer Go

Related Itemsaplikacje mobilneappe-marketingsmartfon
W praktyce
5 czerwca 2017
Michal Karas

Related Itemsaplikacje mobilneappe-marketingsmartfon

More in W praktyce

ikona1234praca7

Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy

Kalina Samek17 maja 2025
Read More
B01A9601 poziom

Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!

Michal Karas8 maja 2025
Read More
kobieta sukcesu w biznesie

Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?

Michal Karas8 maja 2025
Read More
ciaza

Ciąża i macierzyństwo a działalność gospodarcza

Michal Karas6 maja 2025
Read More
Renata poziom 5

Renata Zielezińska: Zalety wirtualnej asystentki

Kalina Samek13 kwietnia 2025
Read More
Marta Rietz pion2

Marta Rietz: Najpierw doceń samą siebie

Ela Prochowicz8 kwietnia 2025
Read More
MM ramka

Małgorzata Małuch w projekcie #SukcesJestKobietą

Julia Nieznalska28 marca 2025
Read More
biznesikona15

Przywództwo skoncentrowane na człowieku

Ela Prochowicz20 marca 2025
Read More
WSPOLNE1

Startuje kampania #KOBIETYwGRZE

Michal Karas19 marca 2025
Read More
Scroll for more
Tap

Polecane

  • ikona1234praca7
    Cyberbezpieczeństwo na rynku pracy
    W praktyce17 maja 2025
  • B01A9601 poziom
    Szczerość w komunikacji to klucz do sukcesu!
    W praktyce8 maja 2025
  • kobieta sukcesu w biznesie
    Spółka czy jednoosobowa działalność? Co wybrać?
    W praktyce8 maja 2025

Facebook

Copyright © 2015 PressFactory Sp. z o.o., Stworzone przez G-marketing Regulamin

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem Dowiedz się więcej
Prywatność i polityka ciasteczek

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Go to mobile version