Site icon Sukces jest kobietą!

Nowości na rynku słodkości

Stovit, jeden z wiodących producentów przetworów owocowych na polskim rynku, wprowadza zmiany w wizerunku oraz opakowaniach swoich dżemów. Odświeżenie linii jest rezultatem przeprowadzonych badań i odpowiedzią na potrzeby konsumentów.

Firma zmieniła szatę graficzną, etykiety, słoiki i gramatury dżemów, zachowując jednocześnie sprawdzony, krótki skład produktów, wolny od dodatków, takich jak guma guar, guma ksantanowa oraz sorbinian potasu, które często znajdują się w produktach konkurencyjnych. Odświeżona, czytelna i transparentna etykieta, nowoczesne słoiki, a także dedykowane wieczka powstały w stylistyce aktualnych trendów. Zmniejszono również gramaturę produktów, by dopasować ją do realnych potrzeb konsumentów. Teraz dżemy mają pojemność 200 g, co minimalizuje marnowanie żywności, ponadto pozwala na zakup kilku smaków jednocześnie zgodnie z różnorodnymi preferencjami domowników. Obniżenie gramatury to odpowiedź na wyniki badań przeprowadzonych wśród konsumentów, w których deklarowano, że dostępne na rynku dżemy mają zbyt duże opakowania, a tym samym zakupiony produkt często zalega w lodówce, podchodzi wodą i po kilku dniach nie jest już tak apetyczny.

– Rzadko zdarza się, abyśmy spożywali prawie 300 g dżemu w ciągu tygodnia. Duże opakowania dżemu często pozostają niewykorzystane przez kilka tygodni, co obniża walory smakowe produktu. Zmniejszenie gramatury to nie tylko krok w stronę ograniczenia marnowania żywności, lecz także możliwość eksperymentowania z różnymi smakami oraz dostosowania się do indywidualnych preferencji domowników. To sposób na cieszenie się dwoma różnymi smakami, bez obaw o zbyt długie przechowywanie produktu w lodówce – mówi uczestniczka badań.

W ślad za wynikami badań marka zmieniła swoją osobowość i strukturę, co pozwoliło wykreować nową tożsamość brandu Stovit. Nowe opakowania doskonale wpisują się w aktualną identyfikację wizualną marki. Elegancki, a jednocześnie nowoczesny image, w którym dominuje kolor granatowy, podkreśla wysoką jakość, która od lat towarzyszy produktom firmy.

Mimo znaczących zmian w wizerunku receptura dżemów pozostała taka sama. Stovit nadal oferuje krótki i prosty skład, wolny od konserwantów oraz zbędnych dodatków. W dżemach Stovit znajdziemy tylko pięć składników: duże kawałki owoców, cukier, woda, pektyna owocowa oraz kwasek cytrynowy, który reguluje proporcje smakowe. Jednym ze znaczących trendów jest regionalizm, stąd kluczową kwestię stanowi pochodzenie owoców użytych do produkcji. W nowym dżemie Stovit można znaleźć owoce z polskich sadów, pochodzące od sprawdzonych dostawców. Wyjątkiem jest brzoskwina, którą w dużo lepszej jakości zagwarantował firmie producent z Grecji. Konsumenci mogą wybierać spośród 4 smaków: wiśni, brzoskwini, czarnej porzeczki, truskawki. Portfolio marki niebawem uzupełni dodatkowy smak – malina.

Nowe, odświeżone dżemy Stovit będą już wkrótce szeroko dostępne. Pojawią się w największych sieciach handlowych.

Warto podkreślić, że marka konsekwentnie poszerza i dostosowuje portfolio produktów do zmieniających się trendów rynkowych, m.in. poprzez wprowadzenie alternatywnych metod słodzenia. Poza wspomnianymi dżemami oferta Stovit obejmuje również dżemy bez dodatku cukru słodzone ksylitolem, a także dżemy bio słodzone cukrem trzcinowym. Jednak Stovit to nie tylko dżemy. Firma proponuje szeroką gamę produktów, w tym marmolady, powidła, konfitury, jabłka prażone, dodatki do mięs i serów, a także desery owocowe superfood na zimno.

Opisy produktów:

Dżem truskawkowy to doskonały wybór dla osób poszukujących smacznych przysmaków, które mimo obniżonej zawartości cukru, są słodkie. Produkt charakteryzuje się prostym oraz krótkim składem, bez konserwantów i zbędnych dodatków. Dzięki dużym kawałkom owoców można delektować się smakiem soczystych truskawek w każdym kęsie.

Dżem wiśniowy, przygotowany z wyselekcjonowanych polskich wiśni o prostym i krótkim składzie, z dużymi kawałkami owoców. Pozbawiony konserwantów oraz sztucznych dodatków. Dzięki mniejszemu słoiczkowi konsumenci mogą cieszyć się wyjątkowym smakiem i mieć pewność, że produkt się nie zmarnuje. Dżem wiśniowy świetnie przełamie słodkość deserów czy nada charakteru codziennym śniadaniowym propozycjom.

Dżem z czarnej porzeczki – zrobiony tylko z 5 składników. Prosty oraz krótki skład zapewnia doskonały smak. Świetnie komponuje się zarówno z daniami słodkimi, jak i wytrawnymi. Został wyprodukowany z owoców pochodzących z polskich sadów, co gwarantuje świeżość oraz jakość. Mniejsza gramatura dżemu pozwala na testowanie różnych smaków. Konsumenci mogą zestawić kwaskowatą porzeczkę na przykład ze słodką, delikatną brzoskwinią.

Z kolei za subtelny, słodki smak dżemu brzoskwiniowego odpowiada kompozycja soczystych brzoskwiń z Grecji. W składzie znalazły się tylko owoce, cukier, woda pektyna owocowa oraz kwasek cytrynowy, który reguluje proporcje smakowe, bez zbędnych dodatków do żywności. Idealny wybór dla fanów dużych kawałków owoców.

Stovit to jeden z wiodących producentów przetworów owocowych na polskim rynku. Oferuje szeroki asortyment produktów, w tym dżemy bio słodzone cukrem trzcinowym i bez dodatku cukru słodzone ksylitolem, konfitury, marmolady, powidła, jabłka prażone, desery na zimno oraz dodatki do mięs i serów. Wysoką jakość gwarantuje krótki, prosty skład.

Exit mobile version