Site icon Sukces jest kobietą!

Nakatomi LLC: globalne działania, lokalne myślenie

Z ogromną przyjemnością informujemy, że Ewelina Kołoda, Prezes Zarządu Nakatomi Sp. z o.o. oraz CEO Nakatomi LLC to kolejna przedsiębiorcza kobieta, która dołącza do tegorocznego grona Bohaterek 8. już edycji książki „Sukces Jest Kobietą! Twarze skutecznego biznesu”. Ten unikatowy na skalę ogólnopolską projekt od ponad dekady promuje i wspiera Polki w drodze na szyty ich karier.

„Działamy globalnie, myślimy lokalnie, dzięki temu nasze działania marketingowe są skuteczne i przynoszą zamierzony efekt” – mówią twórcy marki Nakatomi LLC, która kontynuuje swoją działalność pod tą nazwą od 2016 roku.

W Polsce firma ma swoje oddziały w Warszawie, Gdyni i Gdańsku. Za granicą – w Nowym Jorku, Los Angeles i Honolulu. Ta prężnie rozwijająca się Agencja Marketingowa może w swoim portfolio pochwalić się blisko 3 tysiącami zadowolonych klientów z 32 krajów świata na 4 kontynentach!

Nakatomi obsługuje w Polsce 1200 firm, prowadząc kampanie na 10 płaszczyznach. Działa w ponad 100 branżach komercyjnych. Na rynkach zagranicznych tworzy kampanie marketingowe dla 400 firm z ponad 20 branż. Prowadzi promocje na całym świecie.

Promuje zarówno hotele w Venice jak i najlepsze Uniwersytety w Los Angeles. Dzięki biurom w Nowym Jorku, Londynie i Los Angeles, a od 2018 roku również na Hawajach, Nakatomi doskonale zna mentalność oraz rynek zagraniczny.

– Niezależnie od tego, czy prowadzisz małą kancelarię adwokacką, jesteś lekarzem potrzebującym kampanii dla Twojej prywatnej przychodni, czy też jesteś Prezesem wielkiej korporacji o globalnym zasięgu, jesteśmy do Twojej dyspozycji – zachęcają twórcy marki. – Nasz marketing nie ogranicza się do standardowych działań. Każda kampania marketingowa jest przemyślana, a każda kampania reklamowa, czy to w Polsce, czy na świecie, musi przynieść oczekiwany rezultat. Tworzymy dedykowane rozwiązania marketingowe dla setek firm, dzięki wspaniałemu zespołowi oraz zarządzaniu na podstawie schematu firmy turkusowej doskonale dostosowaliśmy się do rynku Agencji Marketingowych na świecie. Nakatomi® to marka, w skład której wchodzi 7 spółek – podkreślają.

Założycielka firmy, Ewelina Kołoda, zainspirowana książką „Pracować inaczej” Frederica Laloux, założyła „turkusową firmę”. – Pomyślałam, że warto stworzyć system oparty na samoorganizacji pracy, bez konieczności nieustannego nadzoru i konstruowania struktur hierarchicznych, że może właśnie taka koncepcja firmy jest tym, czego w Polsce potrzeba – wspomina w wywiadach medialnych i dodaje, że jej dalekosiężnym celem jest uczynienie z Nakatomi wielkiego, może nawet gigantycznego przedsięwzięcia.

– To zespół prowadzi Nakatomi, nie ja sama, jedna osoba jako jednostka nie zrobi nic, samemu można prowadzić małą firmę, cały sekret tkwi w zespole, który jest wspaniały niesamowity i bez niego nie zrobiła bym nic. Zaufałam przyjaciołom, rodzinie, najbliższym, dlatego wiem, że mnie nikt nie zawiedzie i że mogę na każdego liczyć, że Nakatomi to nasze wspólne dziecko i że nie wychowuję go sama – mówi Ewelina Kołoda.

– W każdej firmie, wszystko oparte jest o zgrany team, oczywiście, że muszą być osoby które zarządzają, ale proszę pamiętać, że firma jest tak mocna jak jego najsłabsze ogniwo. Dlatego po 3 latach, mamy zespół, który kocha to co robi, nie marudzi, nie jęczy i jest cudowny. Tak, że nie jest to tylko moja zasługa, ja tylko jestem sterem na tej łajbie – podkreśla.

Kolejne materiały dotyczące Eweliny Kołody oraz marki Nakatomi już niebawem na łamach naszego portalu.

Fot. Archiwum prywatne Bohaterki, materiały własne marki Nakatomi

Exit mobile version