Site icon Sukces jest kobietą!

Mitsubishi Japan Motors wspiera Kobiety Sukcesu!

25.11.2017 Warszawa , Gala - premiera ksi????ki "Sukces jest kobiet??" Fot. Franek Mazur

Już po raz czwarty na rynku ukazała się publikacja pod tytułem „Sukces jest Kobietą”. I tym razem czytelnicy będą mieli okazję poznać historię sukcesu kilkudziesięciu Polek! Premiera książki odbyła się 24 listopada w warszawskim Hotelu BOSS. Partnerem Gali premierowej książki był autoryzowany dealer marki Mitsubishi – Mitsubishi Japan Motors.

„Sukces jest Kobietą. Pasja, biznes, inspiracja” to zbiór kilkudziesięciu wywiadów z przedsiębiorczymi Polkami, które w ekskluzywnych rozmowach, odtajniają historie budowania swoich firm i marek. To także zbiór bardzo trafnych uwag i spostrzeżeń na temat kobiecej przedsiębiorczości i kobiet na rynku pracy, w ogóle.

– Rozmowy w tej edycji „Sukces jest Kobietą”, to prawdziwa skarbnica wiedzy i kilkadziesiąt „case studies”, które są przykładem m.in. tego jak biznes rozpocząć, przetrwać chwile kryzysu czy jak potencjał firmy rozwinąć. To unikalna wiedza! – mówi Anna Chodacka-Penier, kierownik projektu, z Grupy Medialnej Lifestyle.  – „Sukces jest Kobietą. Pasja, biznes, inspiracja” to potężna dawka motywacji do działania – dodaje.

– Honorowy Patronat nad publikacją objął Prezydent Słupska Robert Biedroń. Jesteśmy zaszczyceni, że polityk, któremu bardzo bliska jest idea wyrównywania szans kobietom, wsparł nasze działania. W rozmowie z Robertem Biedroniem można przeczytać w jaki sposób wdraża ją w życie – mówi Chodacka-Penier.

Firma Mitsubishi Motors rozpoczęła działalność w Polsce w 1995 roku, powołując do życia spółkę MMC Car Poland, która stała się wyłącznym dystrybutorem samochodów marki Mitsubishi na terenie naszego kraju. Do dnia dzisiejszego z salonów Mitsubishi wyjechało prawie 55 000 samochodów. Sieć dealerska Mitsubishi Motors w Polsce składa się z 40 przedstawicielstw handlowych i ponad 44 punktów serwisowych na terenie całego kraju. Łącznie pracuje w tych placówkach ponad 1100 osób odpowiedzialnych za kontakt z klientem oraz zapewniających mu pomoc serwisową. Są to wysokiej klasy specjaliści, którzy przeszli szereg szkoleń, aby móc godnie reprezentować markę Mitsubishi i zapewnić klientom profesjonalną obsługę. Samochody marki Mitsubishi wyróżniają się sportową sylwetką, osiągami i niezawodnością. Tradycja sportowych sukcesów, precyzja wykonania i doskonałe parametry techniczne uczyniły z aut Mitsubishi przedmiot pożądania kierowców na całym świecie. W Warszawie reprezentuje markę autoryzowany dealer marki Mitsubishi Japan Motors.

Istotnym elementem publikacji są rozmowy ze znanymi Polkami, które dzielą się z czytelnikami swoimi historiami i radami, jak udało im się osiągnąć tytułowy „sukces”. W tym wydaniu goszczą: Beata Tadla, Paulina Młynarska, Joanna Jędrzejczyk czy Paulina Smaszcz-Kurzajewska.

Joanna Jędrzejczyk: „(…) Przede wszystkim chcę przekazać, by wierzyć w siebie, wierzyć w ludzi i dzielić się dobrem, bo to zawsze wraca. Nigdy się nie poddawać! Można trochę zwolnić, wiadomo, bo nie ma sensu ciągle być w pędzie, gdy jesteśmy zmęczeni i łapiemy chwile zwątpienia, ale nigdy nie możemy przestać. Nie wolno nam się poddać. Jeśli chcemy zmian, musimy zacząć od siebie. Bo jeśli nie podejmiemy próby, to nikt za nas tego nie zrobi.”

Beata Tadla: „(…) Wszyscy jesteśmy ludźmi i mamy słabości. Ale rzeczywiście kobiety mają takie cechy, które mogą wykorzystać do tego, żeby świat był lepszy, w życiu, pracy, działalności społecznej. Bardzo mi się podoba, kiedy tak się dzieje. Kobiety mają też moc, gdy wzajemnie się wspierają. Ta solidarność kobiet (oczywiście nadal jest jej ciągle za mało!) jest bardzo ważna. Kiedy kobieta usłyszy od drugiej kobiety, że robi coś dobrze, dostanie komplement, to ten komplement będzie dla niej sto razy ważniejszy niż ten otrzymany od mężczyzny. Dobrze jest, kiedy jesteśmy wobec siebie szczere, kiedy się wspieramy. Uważam, że idea solidarności kobiet musi się rozwijać.”

Paulina Młynarska: „(…) Kobieta sukcesu to ktoś, kto ma duży zapas wiary w siebie, poczucie własnej wartości, dzięki któremu nie obawia się porażek, nie boi się ryzyka. Porażkę odbiera jako formę nauki, a ryzyko wpisuje w codzienne życie. Kobieta sukcesu nie musi jak dla mnie mieć dużo pieniędzy, ani super wyglądu. Znam mnóstwo kobiet sukcesu, na całym świecie – to są kobiety po prostu szczęśliwe, uśmiechnięte, zarażają optymizmem, są serdeczne, sprawiają, że czujemy się przy nich bezpiecznie, bo one same się tak czują.”

Patroni i partnerzy projektu: Róża Thun, Centrum Praw Kobiet, Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Radio Kolor!, portalmedialny.pl.  
Publikację, która w tym roku ma format A4 i aż 276 stron, w cenie 29,90 zł będzie można nabyć w Empikach na początku grudnia 2017.

Exit mobile version