Dyrektor Zarządzająca Volvo Trucks Polska, Małgorzata Kulis, to Bohaterka kampanii społecznej z ramienia inicjatywy „Sukces jest kobietą” o tytule #MamZielonePojęcie. Dziś o firmie, którą zarządza a która zyskała zasłużoną pozycję lidera i dlaczego ekologia dla firmy Volvo Trucks Polska jest tak istotna, opowie naszym Czytelniczkom i Czytelnikom.
Firma Volvo Trucks Polska jest częścią dużego koncernu – Grupy Volvo – jednego z czołowych światowych producentów samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych, silników morskich i przemysłowych oraz dostawcy rozwiązań finansowych i serwisowych.
Od zbudowania pierwszego samochodu ciężarowego Volvo w 1928 roku upłynęło przeszło 90 lat. Obecnie ponad 90% produkowanych przez Volvo Trucks pojazdów należy do klasy ciężkiej o masie ponad 16 t, co czyni z firmy trzeciego, co do wielkości, producenta wysoko wydajnych samochodów ciężarowych na świecie.
W Polsce samochody ciężarowe Volvo znane są od dawna – są one najstarszym i najdłużej sprzedawanym produktem Volvo w Polsce. W branży ciężkich samochodów ciężarowych Volvo Trucks ma ugruntowaną, bardzo mocną pozycję od wielu lat i może poszczycić się szerokim gronem zaufanych Klientów – firm będących liderami branży transportowej, przewoźników lokujących się w czołówce najlepszych firm transportowo-logistycznych w Europie, którzy przy wyborze pojazdów ciężarowych do swojej floty nieustannie, od wielu lat, stawiają na markę Volvo Trucks.
Kluczowymi wartościami firmy są jakość, bezpieczeństwo i troska o środowisko naturalne. Dziś są one bardziej istotne, niż kiedykolwiek i nadal prowadzą w kierunku zrównoważonej przyszłości.
Obecnie absolutnym priorytetem firmy jest ograniczenie śladu węgłowego poprzez opracowywanie samochodów ciężarowych i rozwiązań, które zmniejszają emisję CO2 z transportu drogowego. Elektryfikacja jest dla Volvo Trucks jednym z głównych rozwiązań umożliwiających dotarcie do transportu wolnego od paliw kopalnych. Przyczynia się nie tylko do znacznej poprawy jakości powietrza i obniżenia emisji CO2, ale także do cichszych miast i lepszego środowiska pracy dla kierowców.
Volvo Trucks przewodzi zmianom i jest liderem sprzedaży elektrycznych samochodów ciężarowych w Europie, Ameryce Północnej i Australii. Jako pierwszy z producentów samochodów ciężarowych zaprezentowało pełną gamę pięciu pojazdów z napędem elektrycznym przeznaczonych do realizacji większości zadań transportowych – od dystrybucji, poprzez obróbkę odpadów, budownictwo i transport regionalny.
W Polsce jeździ już kilka elektrycznych samochodów ciężarowych Volvo i są to jedne z pierwszych elektrycznych pojazdów użytkowych w kraju. Volvo Trucks Polska chce dalej systematycznie rozwijać i umacniać swoją pozycję lidera zrównoważonego transportu, a udział w projekcie #MamZielonePojęcie idealnie wpisuje się w tę strategię. Firma chce popularyzować ideę elektromobilności, która stwarza realne perspektywy na poprawę jakości powietrza w Polsce i edukować społeczeństwo na temat korzyści wynikających z rozwoju technologii elektrycznych pojazdów ciężarowych i zerowej emisji w transporcie.
Dyrektor Zarządzająca Volvo Trucks Polska, Małgorzata Kulis, jako autorka sukcesu sprzedażowego elektrycznych pojazdów ciężarowych Volvo w Polsce, jest niewątpliwie najlepszą Ambasadorką zielonych technologii w branży motoryzacyjnej.
Po więcej informacji o działalności naszej Bohaterki zapraszamy tutaj:
– Volvo Trucks:
https://www.facebook.com/VolvoTrucksPolska
https://www.linkedin.com/company/volvo-trucks-poland
– Małgorzata Kulis:
https://www.facebook.com/Ma%C5%82gorzata-Kulis-Volvo-Trucks-109609377402861
https://www.linkedin.com/in/malgorzata-kulis-3b284a97
Fot. Małgorzaty Kulis – Tomasz Górecki
oraz materiały własne firmy
Facebook
RSS