Site icon Sukces jest kobietą!

Konferencje nad malowniczą Motławą

Konferencja, panel dyskusyjny, szkolenie – niezależnie od tego, co planujemy zorganizować musimy pamiętać, że spore znaczenie ma miejsce, w którym będzie się odbywało to wydarzenie. Sala powinna być nie tylko dobrze wyposażona, ale i znajdować się w niebanalnym otoczeniu. Ta znajdująca się w samym sercu Gdańska, w Hotelu Admirał idealnie wpisuje się w te założenia.

Każdy, kto chciałby zapewnić swoim pracownikom sporą dawkę merytorycznej wiedzy, nauczyć ich współpracy czy przedyskutować z nimi ważne dla firmy kwestie z powodzeniem może zrobić to zaglądając do jednego z gdańskich hoteli – Hotelu Admirał.

To właśnie w tym miejscu można uzyskać konkretne porady na temat tego, jak zorganizować szkolenie czy konferencję, a także co zrobić, aby zapewnić uczestnikom spotkań wszystko czego potrzebują. Z pewnością pomoże nam w tym nie tylko sam personel obiektu, ale i firma, która specjalizuje się w organizacji tego rodzaju wydarzeń i jest w stałym kontakcie z Hotelem Admirał.

 

Sala konferencyjna mieszcząca się w tym obiekcie jest w stanie pomieścić do 60 osób (w układzie teatralnym). Pomieszczenie może zostać również przygotowane do różnego rodzaju spotkań biznesowych i szkoleń dla mniejszej liczby uczestników. Ta klimatyzowana sala z modułowym systemem ścian, z dostępem do światła dziennego z pewnością sprawdzi się podczas wielu spotkań ważnych dla firmy.

 

W takim miejscu nie może również zabraknąć profesjonalnego sprzętu audiowizualnego, bezpłatnego dostępu do Internetu czy bezprzewodowych mikrofonów. Znajdziemy tam również flipchart, ekran oraz rzutnik multimedialny, a więc wszystko, co może się okazać przydatne podczas różnego rodzaju spotkań czy konferencji.

Więcej na: www.admiralhotelgdansk.pl

Exit mobile version