Site icon Sukces jest kobietą!

Katarzyna Szulim: Rozwijamy się dla naszych Klientów!

Marketing i PR to branża dynamiczna, która nastawiona jest na nieustanne zmiany. Aby zaistnieć na tym rynku, należy być na czasie z obowiązującymi trendami. Ostatnie lata działalności Commfort Safety były dość intensywne. Firma i jej zespół starała się zadbać o komfort klientów, dlatego też wprowadziła wiele zmian oraz nowości do portfolio swoich usług. To właśnie one pokazały, że to idealny pomysł na dalszy rozwój firmy – twierdzi Katarzyna Szulim, twórczyni Agencji Commfort Safety, Bohaterka kampanii społecznej #JestemPewna realizowanej w ramach inicjatywy #SukcesJestKobietą! Zapraszamy na urodzinowy wywiad z naszą Bohaterką!

Przy planowaniu swojego biznesu warto postawić na sprawdzoną agencję marketingową. To ona skontroluje, czy strona firmy jest łatwa oraz przystępna w odbiorze. Oprócz tego oceni, które kanały marketingowe dadzą szeroki rozwój przedsiębiorstwu. Dodatkowo przeanalizuje i stworzy profesjonalną kampanię reklamową, digitalową, a także w Social Mediach tak, aby trafić z komunikatem do odpowiedniej grupy odbiorców. Commfort Safety to kreatywny zespół pasjonatów, który stara się wywiązywać ze swoich obowiązków najlepiej jak potrafi.

Redakcja: Pani Katarzyno jakie nowości znajdziemy w Commfort Safety

Katarzyna Szulim: Skuteczny marketing to fundament prawidłowo funkcjonującego biznesu. To dzięki niemu osiągamy ogromny sukces. Nie każdy przedsiębiorca ma taką możliwość. Dlatego też
z pomocą przychodzi nasza agencja. To, co nas wyróżnia to elastyczność i indywidualne podejście do klienta. Obecne działania pozwoliły nam wprowadzić dodatkowe usługi tj. kampanie digital, sales desk, mentoring biznesowy. Od niedawna mamy też nową siedzibę, to wspaniała przestrzeń do budowania pozytywnych relacji. Nasza firma stale się rozrasta. W związku z czym postanowiliśmy przekształcić agencję w Spółkę z o.o., co pozwala na udział w większych projektach przetargowych, tak w Polsce jak i poza granicami. Od 2023 roku jesteśmy członkami SAPR, organizacji wspierającej agencje marketingowe z szeroko rozumianej branży PR w całym kraju. Wymieniamy się wiedzą, edukujemy studentów jak również rożne organizacje publiczne!

A jakie są według Pani mocne Strony Agencji?

1. SEO Copywriting

Aktualnie rosnącym trendem w marketingu stają się teksty na strony www. Aby jak najlepiej były one przygotowane, należy wprowadzić optymalizację i pozycjonowanie stron. To tego niezbędna jest wiedza z zakresu SEO. Warto zauważyć fakt, że dzisiaj, gdy mówimy o SEO, to mamy namyśli nie tylko wyszukiwarki internetowe, ale także odpowiednio skomponowane treści do materiałów prasowych, jak i do Social Mediów. To tutaj często pojawiają się informacje na temat konkretnych przedsiębiorców. Dlatego też w naszej agencji staramy się tworzyć różnego rodzaju treści z wykorzystaniem narzędzi SEO. Dzięki temu do naszego grona klientów dołączają firmy z sektora publicznego, aby ich treści docierały jak najdalej za pomocą naszych usług.

2. Również Social Media to nasza mocna strona

Media społecznościowe to najlepsze narzędzie do wypromowania danego produktu na stronie. Skuteczna kampania w Social Mediach jest kluczowym filarem każdej promocji.

To od naszych działań zależy, z jakiego kanału klienci będą chcieli skorzystać. Czy będzie to Facebook, Instagram, Linkedin, czy może popularny kanał na Tik Toku? Aby wypromować swoją markę, warto również stworzyć interesujący content marketing. Współpraca z naszą agencją to gwarancja dobrej i profesjonalnej obsługi w tym zakresie. Pamiętajmy o tym, że dzięki Social Media zyskujemy zaufanie, lojalność i zainteresowanie marką u klientów.

3. Public Relations z którego słyniemy od lat

Aby zbudować silną markę, należy w odpowiedni sposób zaprezentować ją opinii publicznej w mediach społecznościowych lub w mediach tradycyjnych. Naszym doświadczeniem i wsparciem pomogliśmy już wielu firmom. Staramy się na co dzień wprowadzać nowoczesne rozwiązania technologiczne, takie jak np.: Integracja AI, blockchain i analizy danych do rozwiązywania wyzwań społecznych. Oprócz tego bierzemy aktywnie udział w CSR 2024, które jest nastawione na kształtowanie przyszłości poprzez redukcję odpadów, zwiększenie recyklingu oraz zrównoważone projektowanie produktów.

W 2024 roku postawiliśmy też na ESG. To nic innego, jak wiarygodny raport o zrównoważonym rozwoju danej firmy. Pomaga w podsumowaniu działalności oraz wprowadzeniu dokładniejszych działań marketingowych. Przejrzyście przygotowany, łatwy w odbiorze pomoże precyzyjnie przygotować kampanię reklamową. Taka kampania nie powstaje z dnia na dzień. Buduje się ją miesiącami. Dlatego też warto postawić na ESG, który zbierze szczegółowe dane w jedną całość!

BIO BOHATERKI:

Katarzyna Szulim, właścicielka „COMMFORT SAFETY” wieloletniej Agencji Marketingu i Public Relations. Nastawiona na wyniki prowadzonych kampanii, do których podchodzi intuicyjnie – mimo doświadczenia wywodzącego się z biznesu opartego na wiedzy, kompetencjach i planowaniu.
W czerwcu 2023 nagrodzona Orłem tygodnika Wprost w kategorii Lider Regionu. Od ponad 15 lat prowadzi projekty Public Relations oraz doradcze w obszarach komunikacji produktowej, komunikacji kryzysowej. Specjalizuje się branżach tj. Bezpieczeństwo, Elektromobilność, IT, Medycyna, Edukacja. Realizuje kampanie w tematach trudnych oraz z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.
Reprezentuje przed mediami Zarządy Spółek z Sektora Prywatnego, Korporacyjnego a także z Sektora Publicznego.
Prywatnie Mama 16 letniej Amelii, miłośniczka holistycznego stylu życia co czasem nie idzie w parze z włoskim temperamentem i słabością do makaronów!

UWAGA: Nowy adres siedziby firmy Bohaterki!
Commfort Safety Sp. z o.o.
Ul. Puławska 39 lok.40
02 – 508 Warszawa
https://commfort.pl/

Źródło: materiał promocyjny Partnera
Fot. Piotr Wroniewicz

Poniżej: Materiały z kampanii #JestemPewna z udziałem Bohaterki. Fot. Maciej Grochala/ GM Lifestyle/ Sukces jest Kobietą

Exit mobile version