Site icon Sukces jest kobietą!

Kaja Wachowska: Kobieto, przestań przepraszać!

Kaja Wachowska, Dyrektor Generalna krakowskiego hotelu Hilton Garden Inn Krakow Airport, naszego wieloletniego Partnera to kolejna Bohaterka cyklu „Łączy nas Biznes”. W dzisiejszym wywiadzie opowie, co ceni w kobietach i dlaczego powinnyśmy pracować nad poczuciem własnej wartości.

Co w Pani pracy jest niezwykłego, co Panią codziennie wprawia w dobry nastrój?

Kaja Wachowska, Dyrektor Generalna krakowskiego hotelu Hilton Garden Inn Krakow Airport: W mojej pracy niezwykli są ludzie, którzy każdego dnia dbają i tworzą wyjątkową atmosferę. Dzięki pozytywnej postawie mojego zespołu dobry nastrój ma się już od rana.

Hotel Hilton Garden Inn Airport w Krakowie

Co w sobie uważa Pani za wyjątkowe i wspaniałe?

Mogę się odnieść do tego, co doceniają we mnie moi bliscy, znajomi i współpracownicy. Jest to na pewno opanowanie i umiejętność przekazywania nawet bardzo trudnych informacji.

Jestem również osobą bardzo kreatywną, mam codziennie nowe pomysły i dostrzegam wiele możliwości w obszarze zawodowym, które przynoszą codzienne sytuacje i ludzie. Wszędzie szukam inspiracji do tego, aby rozwijać mój zespół i siebie.

Co w kobietach ceni Pani najbardziej i co mogłaby Pani określić przymiotnikiem „wspaniałe”?

W kobietach bardzo cenię zaradność i ogromną determinację do tego, aby osiągać cele. Kobiety są doskonale zorganizowane, bardzo ambitne i zaangażowane we wszystko, co robią.

Jakie cechy charakteru, według Pani, powinna mieć skuteczna kobieta biznesu?

Skuteczna kobieta biznesu moim zdaniem powinna mieć poczucie własnej wartości, ale też znać i doceniać wartość tych, z którymi współpracuje. Powinna stale się rozwijać, uczyć się, wyciągać wnioski, po to, aby podejmować właściwe decyzje, pod którymi może się podpisać.

Co może nam najbardziej przeszkadzać w drodze do zawodowych sukcesów?

Ostatnio bardzo często zauważam, że my kobiety, mamy dziwną tendencję do przepraszania i usprawiedliwiania się, wtedy gdy wcale nie jest to potrzebne. Mówiąc „przepraszam, ale moje zdanie jest inne” lub przy wystąpieniach publicznych na wstępie: „przepraszam, jestem zestresowana” – od razu ustawiamy się same w gorszej pozycji. To jest to, nad czym my kobiety powinnyśmy pracować i przestać przepraszać.

Po więcej informacji o działalności naszej Bohaterki zapraszamy tutaj:

http://www.krakowairporthotel.pl

Fot. Michał Popek

Fot. Widok obiektu z zewnątrz – Mateusz Torbus

Materiał powstał w ramach cyklu ŁĄCZY NAS BIZNES!

Exit mobile version